Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi rikos/cold case/katoamis-ketju poistettiin?

Vierailija
22.03.2017 |

Täällä oli erittäin mielenkiintoinen, jo aika pitkäkin ketju mieltä vaivaavista rikoksista. Nyt tulee vain "Pääsy kielletty" -viesti. Miksi ihmeessä? Ketjussa oli hyvääkin pohdintaa ja vain asiallisia viestejä - näin sen äsken 2 minuuttia ennen kuin delete-nappula on viuhunut.

Mikä järki on poistaa yksi järkevistä ja suosituista ketjuista, samalla kun naisviha/miesviha/tissi/lassukka/anoppi/Munsalan kansallispuku/pyykinpesu/vela/yms. -jankkaukset saavat jäädä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämäkin aihe on nyt kiellettyjen aiheiden listalla tällä palstalla.

Vierailija
2/6 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten :/. En tosiaan ole mikään vakipalstailija, eli en tiedä eikö rikoksista saa puhua. Vai eikö Youtube-linkkejä saa laittaa? Niitä ketjussa kyllä oli, mutta asiaohjelmiin kuten 20/20 - ei siis mitään kauhuvideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista tosiaan. Täysin asiallinen ketju ilman riitelyä tms. Turhauttaa osallistua keskusteluihin jotka heti häviävät ilman syytä.

Vierailija
4/6 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä oli monista suomalaisista aika yksityiskohtaista tietoa.

Vierailija
5/6 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siitä poistopyynnön, koska olin vihainen ja minun piti purkaa se johonkin.

Vierailija
6/6 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä oli monista suomalaisista aika yksityiskohtaista tietoa.

Anteeksi mitä? Rikokset ovat julkista tietoa, ja epäillyistä/tuomituista/uhreista saa käsittääkseni puhua. Itse en nähnyt siellä asiatonta spekulointia, joten siksi ihmetyttää.

Vai poistetaanko täällä kaikki ketjut jotka joku päättää raportoida? Modet ei siis lue sisältöä lainkaan?