Miksi rikos/cold case/katoamis-ketju poistettiin?
Täällä oli erittäin mielenkiintoinen, jo aika pitkäkin ketju mieltä vaivaavista rikoksista. Nyt tulee vain "Pääsy kielletty" -viesti. Miksi ihmeessä? Ketjussa oli hyvääkin pohdintaa ja vain asiallisia viestejä - näin sen äsken 2 minuuttia ennen kuin delete-nappula on viuhunut.
Mikä järki on poistaa yksi järkevistä ja suosituista ketjuista, samalla kun naisviha/miesviha/tissi/lassukka/anoppi/Munsalan kansallispuku/pyykinpesu/vela/yms. -jankkaukset saavat jäädä?
Kommentit (6)
Ehkä sitten :/. En tosiaan ole mikään vakipalstailija, eli en tiedä eikö rikoksista saa puhua. Vai eikö Youtube-linkkejä saa laittaa? Niitä ketjussa kyllä oli, mutta asiaohjelmiin kuten 20/20 - ei siis mitään kauhuvideoita.
Omituista tosiaan. Täysin asiallinen ketju ilman riitelyä tms. Turhauttaa osallistua keskusteluihin jotka heti häviävät ilman syytä.
Kyllähän siinä oli monista suomalaisista aika yksityiskohtaista tietoa.
Laitoin siitä poistopyynnön, koska olin vihainen ja minun piti purkaa se johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä oli monista suomalaisista aika yksityiskohtaista tietoa.
Anteeksi mitä? Rikokset ovat julkista tietoa, ja epäillyistä/tuomituista/uhreista saa käsittääkseni puhua. Itse en nähnyt siellä asiatonta spekulointia, joten siksi ihmetyttää.
Vai poistetaanko täällä kaikki ketjut jotka joku päättää raportoida? Modet ei siis lue sisältöä lainkaan?
Ehkä tämäkin aihe on nyt kiellettyjen aiheiden listalla tällä palstalla.