Kokeilkaapa joskus bussimatkalla sellaista, että laitatte kännykän taskuun ja sen sijaan katselette ulkona olevia ihmisiä ja kevään saapumisen merkkejä
Kommentit (49)
Miksi sua hiertää toisten puhelimen käyttö?
Olisiko polkupyörän käytön aika jo kun kohta on jo huhtikuu.
Ulkoilemaan voisi myös lähteä puhelimen naputtelun sijaan :)
Ihana kevään saapuminen on täällä.
No en todellakaan halua katsella ihmisiä.
Miksiköhän tämäkin vilpittömältä vaikuttava avaus koettiin jonkinlaisena riidanhaastamisena?
Mä tein noin vuosia, eikä siitä ole jäänyt mitään kehittävää mieleen. Miksi siis tarttisi?
N vm. -72
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tämäkin vilpittömältä vaikuttava avaus koettiin jonkinlaisena riidanhaastamisena?
Miksiköhän yksinkertaisia idioottimaisuuksia suoltavia pitää paapoa?
Teen noin yhdeksän kertaa kymmenestä. Sillä kymmenennellä yleensä sitten laitan viestiä/vastaan viesteihin.
Minä teen molempia ja kumpikaan ei ole muilta pois. 😎
Jos katselen ikkunasta, rupean ajattelemaan työasioita. Somettamalla työasiat eivät tule mieleen kummittelemaan.
Kokeilkaapa joskus bussimatkalla sellaista, että laitatte kännykän taskuun ja sen sijaan katselette ulkona olevia ihmisiä niin kuin mikäkin psykopaatti.
Pyöräilkää läskit kirjoitti:
Olisiko polkupyörän käytön aika jo kun kohta on jo huhtikuu.
Ja tiedät kaikkien painot ja työmatkojen pituudet, noin niinkus aluksi? Minullakin aikoinaan meni matkaan 1-1,5 h ja lähdin kotoa vailla 5:00. Jos olisin fillaroinut, olisin joutunut starttaamaan klo 4:00. Äly hoi!
Sori vaan, mutta kuulostat todella typerältä. Toivottavasti pyöräilet kaikki matkasi, niin ei sua joudu bussissa kukaan katselemaan.
Minä yritin sitkeästi tehdä noin, mutta bussimatkani kulkee yläasteen ohitse joten silmään osuu väkisinkin hirveä määrä paskaisia kånken-reppuja. Se ei ole kaunis näky se. Siksi tuijotan tiukasti varpaisiini.
En omista älypuhelinta, joten eipä siinä kännykässä ole muuta tuijottamista kuin kellonaika. Tosin se ei mahdu taskuun, käykö laukku? Mahtuuko muuten muka ne valtavat älypuhelimet jonkun TASKUUN?
Minä en halua katsoa ihmisiä... luontoa kyllä voisi mutta sitä harvemmin bussissa matkustellessa näkyy.
Hyi saasta miten ylenkatsova aloitus.
Joka kerta kokeilen sitä. Ikä vaikuttanee?
N48