Pukeutumisetiketti: kenkien ja laukun pitää olla samaa väriä ja materiaalia
Kommentit (16)
Ei tarvitse. Nyt toimii persoonallisempi lookki. Kokeilemalla ja jopa leikittelemällä väreillä ja kuoseilla saa kokeilla erilaisia yhdistelmiä. Erilaisuus ja persoonallisuus on in!
Tuo taitaa olla menneen talven lumia.
Ei, käytän ihan huoletta tennistossujen kanssa nahkalaukkua, kumisaappaiden kanssa reppua, nahkaisten talvikenkien kanssa kankaista olkalaukkua jne.
Ei toteudu. En ymmärrä kuinka se voisi edes toteutua, ellei käytä pelkkiä mustaa/ruskeaa nahkaa olevia kenkiä ja laukkuja.
Kenkiä ja laukkuja ei myydä pareittain, joten tuntuu epärealistiselta että pitäisi etsiä sama kuosi ja materiaali.
Sitä paitsi moni asu näyttäisi mielestäni hölmöltä, jos kengät ja laukku olisivat samanlaiset. Kyllä asu voi näyttää yhtenäiseltä, vaikka vaatekappaleet eivät olisikaan samasta muotista.
Luitko 10 vuoden takaisia muotivinkkejä?
Jos ei ole laukkua niin pitäisikö olla paljain jaloin :D
Vanhentunutta tietoa. Jopa minä tiedän, että tämä ei enää päde, vaikka en muotia seuraakkaan.
tylsäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
Sittenhän minä olin kauppareissulla muodinmukainen, kun oli kumisaappaat ja muovikassi...
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole laukkua niin pitäisikö olla paljain jaloin :D
Mut jos on nahkajaloin niin eikö sitten pitäisi olla myös nahkalaukku? Ihmisnahkalaukku? Eikä tummaihoisen ihmisnahkalaukku koska eri värinen kuin valkoisen ihmisen paljaat jalat.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän minä olin kauppareissulla muodinmukainen, kun oli kumisaappaat ja muovikassi...
Ja crocsit ja Louis Vuitton, molemmat muovia. ;)
Next. Kaikkien samaan aikaan pidettävien korujen tulee olla kullanvärisiä, hopeanvärisiä tai Kalevalaa. Tämä oli muodissa yli 25 vuotta sitten. Next.
On oikein pitänyt opetella, että asusteet eivät ole liian mätsimätsi. niinkuin 70-luvulla jne. Oli punaiset kengät ja laukku ja huivi ja hanskat. Tosin aika kivan näköistä se oli, korutkin piti olla joko kultaa tai hopeaa.. Toivottavasti tulee uudestaan muotiin.
Monestihan kengät ja laukku ovat nahkaa mutta onneksi ei tarvitse saman värisiä olla-
Tämäkin on päivttynyt tälle vuosituhannelle, eli ei ole noin ehdotonta enää. Enen kyllä oli.