Millaisia keskusteluja avlle tehtäisiin ydinsodan jälkeen?
Olettaen siis että kaikki internet-yhteydet ja serverit eivät tuhoutuisi tai vähintäänkin ne onnistuttaisiin korjaamaan ja pelastamaan tai luomaan uudestaan jossain muodossa.
Kommentit (82)
Mielenkiintoinen puheen aihe. Tosin eurooppalaisen mielestä olin vuosia sitten sokea ja olin itseni mielestä syrjäytynyt sokeuden takia. En kyllä kovin kiinoostuneesti keskustele tästä koska minulla on nyt omat teemat mutta loistavaa että osaat yhdistellä johtoja!🤗
Montako rottaa pitäisi olla, että pysyy omavaraisena lihan suhteen (nelihenkinen/viisipäinen perhe)?
Miksi naisille ei kelpaa muut kuin jännämiehet?
Vierailija kirjoitti:
Voiko mustia omenoita syödä?
Joo voi, ne STUKIN asiantuntijathan on neuvonu, että kaikkea voi syödä. Pitää vaan liottaa se 47 minuuttia ja heittää liotusvesi pois. Ne fyysikot on laskenu, että se 47 minuuttia on riittävä aika.
Mielestäni mutanttien ja kilpikonnien viralliset avioliitot ovat vaan väärin. Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Se sitten Trump konmaritti mun kaupungin, kohtalotovereita?
Joo. Tosi hienoa, että ehdin lukea Konmarini ennen pamausta. Nyt on niin hienoa aloittaa tätä bunkkerielmää, kun osaa pitää kaikki nämä perheen seitsemän esinettä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni mutanttien ja kilpikonnien viralliset avioliitot ovat vaan väärin. Kysyttävää?
Tarkoitatko nyt urosten ja naaraiden avioliittoja vai onko tämä taas joku homoliittoavaus? Mun mielestä se sukupuolten erottelu voitaisiin jo lopettaa, kun eihän näistä mitään tolkkua ota, kun ovat minkä mallisia sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille ei kelpaa muut kuin jännämiehet?
Eikö tavallisilla mutaatiomiehillä ole enää mitään mahdollisuuksia löytää ketään?
Vierailija kirjoitti:
Montako rottaa pitäisi olla, että pysyy omavaraisena lihan suhteen (nelihenkinen/viisipäinen perhe)?
Olen THL:n ravintoneuvoja. Valitettavasti en voi vastata kysymykseenne. Meidän tietojärjetelmämme ei osaa käsitellä tapausta, että taloudessa on neljä henkilöä ja viisi suuta ruokittavana.
Kävin juuri ulkona, kysyttävää? Pliis nopeesti!
Siis harjoitetaanko tällä geigermittarilla näitä lantionpohjan lihaksia, tässä ei mittari värähdä mitenkään. Mitä teen väärin?
Siis mahtavaa, mutanttilapseni on hyväksytty Xavier's Schooliin! Käykö kateeksi mammat?
Vierailija kirjoitti:
Siis harjoitetaanko tällä geigermittarilla näitä lantionpohjan lihaksia, tässä ei mittari värähdä mitenkään. Mitä teen väärin?
Voi kai sillä niitäkin harjoitella. Mutta ne lantionsisäiset mittarit on tarkoitettu siihen, että voit mitata oman radioaktiivisuutesi. Onnittelut puhtaasta tuloksesta. Nyt sinun pitäisi löytää mieskumppani, jonka kivekset tutkit samalla mittarilla. Jos löydät miehen, jolla mittari ei värähdä, sinun pitää harjoittaa seksiä hänen kanssaan ja lisääntyä. Voitte saada aikaan NORMAALIN IHMISEN. Niitä nyt tarvittaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai sillä niitäkin harjoitella. Mutta ne lantionsisäiset mittarit on tarkoitettu siihen, että voit mitata oman radioaktiivisuutesi. Onnittelut puhtaasta tuloksesta. Nyt sinun pitäisi löytää mieskumppani, jonka kivekset tutkit samalla mittarilla. Jos löydät miehen, jolla mittari ei värähdä, sinun pitää harjoittaa seksiä hänen kanssaan ja lisääntyä. Voitte saada aikaan NORMAALIN IHMISEN. Niitä nyt tarvittaisiin.
Nyt kun mittailen, haittaako jos miehen ilme värähtää, mutta mittari ei?
Jos korvataan ajatusleikissä internet vaikka isolla ilmoitustaululla ollaan jo paljon realistisempia.
"Pitäisikö minun käyttää peruukkia kun tapaan miesystävän? En haluaisi huijata, mutta jos hän saa selville että olen saanut paljon säteilyä hän voi vaikka jättää minut!"
Katsooko joku tuota Kielletty pakkaus -sarjaa? Hitto noi on hulluja akkoja, mutanttimies kasvatetaan kotona. Emmä vaan... tosi outoa.
Mistä saisi puhdasta ruokaa? Kellään sukulaisia taintuttavia alueilla, jossa ei laskeumaa?
Gelittag niäfin sytnutys. Uain valyscat mäeroy sätwilyä raskyaud aikeana ka sae ndhä milldnen vaubs dyntyu! Obko de edys ifminyn.....peluttae!! Neko mebi myod iskudsq soru viehrrt
Minulla niin ärsyttää kun täällä netissä aina jotain niin hehkutetaan, vaikka ulkona jo säteilee.
Menkää ihmiset pihalle!