Millaisia keskusteluja avlle tehtäisiin ydinsodan jälkeen?
Olettaen siis että kaikki internet-yhteydet ja serverit eivät tuhoutuisi tai vähintäänkin ne onnistuttaisiin korjaamaan ja pelastamaan tai luomaan uudestaan jossain muodossa.
Kommentit (82)
LÄÄKÄRIÄ paikalla?????
Olen 34-vuotias ja käynyt ulkona nyt noin 1 sekunnin mittaisia pyrähdyksiä. Onko minun riski sairastua syöpään suurempi kuin niiden jotka eivät ole käyneet ulkona? APUA!!!
Iho kuplii ikävästi :( mikä olisi paras meikkivoide jolla peittää, lancomet ei auta
Tuuletin siivotessani bunkkeria päivällä usean tunnin ajan ja kun kerroin kotibunkkeriin tulleelle miehelleni päivästäni niin hän jostain syystä raivostui aivan silmittömästi. Mitä tein väärin?
Mikä olisi sopiva ehkäisy bunkkerisekstailuun? Leipäpussit loppui viime viikolla...
Mikä siinä on, että pitää aina tulla ystävällisesti huomautteleen, jos lapseni suojahaalarissa on pienikin reikä?!
Jodisuola on taas loppu bunkkerimarketista. Montako kuukautta sen uudelleentilaus oikein kestää?
Ydinsodasta selviävät hengissä vain torakat. En osaa torakkaa, eikä mielikuvitus riitä keksimään niiden juttuja.
Että mä vihaan Suomea. Tääkin ydintalvi on kestänyt jo vuosia, tulis välillä edes vähän räntää, mutta ei. Ja ihmiset on ihan kamalia olmeja, ja niiiin ohut hiustyyppi!
Sain rotan kiinni bunkkeristamme, mieheni haluaisi meidän syövän sen, minä pitäisin sen lemmikkinä, miten ratkaista kiista? (Kokkaan joka päivä ravitsevia torakoita)
Bunkkerin zombibileissä oli tosi hauskaa. Viikko siinä vierähti. Muita siellä mukana?
Värikäs Pipsa Official 5
Vieläkö pitää teeskennellä että Veitola on kaunis?
Pepou
Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotuksen?
Lordi ei voi voittaa euroviisuja ja on saatanasta
Täytyy näemmä varata reilusti paukkuja winchesteriin että saa päästää ilmat ulos näistä idiooteista jotka selviytyivät.
Ollaan miehen kans laihduttu kummatkin 20kg kun ollaan syöty perunoita tuosta viereisestä pellosta!!! Mikä on teidän tekosyy olla laihduttamatta?
Helvetin naapurin mutanttikoira kaivaa vasta haudatut ruumiit kolmen metrin syvyydestäkin. Mikä avuksi?
Milloin Salatuissa elämissä lopetetaan joditablettien ja kotipolttoisen väärinkäyttö ? Sen katsominen on hyvin ahdistavaa.
Sarjaseurantaa:
Lakeuden luksusbunkkerit official
Unelmaton mutanttimies
Lihalla (Iholla-mutanttiversio)
"Siis tosiaanko joku tienaa alle 3000 pullonkorkkia kuukaudessa?"
Siis onko feminismi kiellettyä nyt kun Venäjä valloitti Suomen?
Jos luet tämän, sinäkin kuulut vastarintaliikkeeseen.
John Connor