Mitkä 3 asiaa ostaisitte jos saisitte miljoonan
Kommentit (71)
Sijoittaisin keskimäärin 8% tuotolla, jolloin saisin n. 80.000e vuodessa.
Arskan terska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostaisin talon auton ja simon ison tv:n
VIINAAN, LAULUUN JA NAISIIN JA LOPUT TUHLAISIN
Ja työntäisin sen simon teeveen sen perseeseen.
Asunnon, Dr. Martensit ja opintolainan pois.
Expat kirjoitti:
Sijoittaisin keskimäärin 8% tuotolla, jolloin saisin n. 80.000e vuodessa.
Fortumia siis.
No eka tilaisin siivoojan.. Laserleikkaus .. Sit vuodeksi eteenpäin pt ..
Ostaisin itselleni helpon, huolettoman ja stressittömän elämän, sekä vapauden valita elämäni suunnan.
Lopetan työn teon ja korjaan tai paremminkin entisöin tämä talon huippuammattilaisten kanssa.
Personal traineri ja ruokaValion muutostyö ja täydellinen terveydenhuolto.
Hommaan auton, koska asun maalla.
Ehkä joku mukava kakkos asunto ulkomailta.
En aio pröystäillä, vaan elää mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan työn teon ja korjaan tai paremminkin entisöin tämä talon huippuammattilaisten kanssa.
Personal traineri ja ruokaValion muutostyö ja täydellinen terveydenhuolto.Hommaan auton, koska asun maalla.
Ehkä joku mukava kakkos asunto ulkomailta.En aio pröystäillä, vaan elää mukavasti.
ja tietysti aion huolehtia kaikki vanhempieni loppuelämän tarpeet.
Mieleisen kämpän pääkaupunkiseudulta, johon tarvittaessa ostaisin vielä pintaremontin. Reissun Vietnamiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yritykset makselevat osingot kerran vuodessa ja enimmäkseen tuolla huuhti-toukokuun aikana.
Joo, mutta NYSEssä on REITtejä, jotka sylkee osinkoja kuukausittain. Niitä minulla on jo ennestään, mutta ei niin paljon, että niillä kuukausittaisilla osingoilla pystyisi elämään. Tuntuu silti mukavalta, että jokainen kuukausi on osinkokuukausi.
Asunto,pieni sijoituskämppä ja purjevene.
Ostaisin kirjahyllyn, oman auton ja metsää. Paljon metsää!
Patsaan jossa minä istun hevosen päällä kuin mannerheim, maailman suurimman puisen soutuveneen, kultaiset tekohampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vapauden ansiotyön tekemisestä. Jokseenkin kaikkea muuta tarpeellista minulla jo on.
Täältä peukku, noin tekisin minäkin. Kaksi vuotta työtä jäljellä, tuntuu etten millään jaksaisi. Yli 40 vuotta on sorvin ääressä tullut heiluttua, riittäisi jo.
Kesämökin sopivan sitten katselisin ja jonkinmoisen auton, jolla sinne ajelisin.
Kellään ylimääräistä miljoonaa?
Omalle perheelle kodin ja maksaisin isäni velat. Hän on tällä hetkellä kahden asunnon loukussa kun toista ei saa myytyä.
Talon, veneen, koiran, auton, metsää
Kyllä miltsi niihin riittää.
Matka Malediiveille
Oma asunto, omakotitalo tai kattohuoneisto
Vaatimaton asunto ulkomailta
Kalliit hius- ja ihohoidot
Isommat tissit
Perheelleni kaikki, mitä he tarvitsevat
Olet hieno ihminen