Kaipaako moni muukin apua nettideittailuun?
Tinder-keskustelu. Mistä oikein voi jutella? Ehdotelkaa hyviä keskustelunaiheita ja -avauksia!
Kommentit (8)
Mä en kans oikeen handlaa tota hommaa.. entä jos joku laittaa viestiä eikä kiinnosta. Kuitenkun haluis olla reilu ja vastaa jotain.. vai eikö reiluus kuulu tuohon kuvioon?
Vierailija kirjoitti:
Itse menen yleensä suoraan asiaan, ja ehdotan seksiä. Yllättävän useasti olen saanut myöntävän vastauksen. Sanoisinko 50/50.
Mistä sen edrs tietää tahtooko vai ei jos ei ole edes nähny eikä tiedä kohtaako kemiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menen yleensä suoraan asiaan, ja ehdotan seksiä. Yllättävän useasti olen saanut myöntävän vastauksen. Sanoisinko 50/50.
Mistä sen edrs tietää tahtooko vai ei jos ei ole edes nähny eikä tiedä kohtaako kemiat
Kuvasta saa yleensä jonkinlaisen käsityksen, ja sitten vain kokeilemaan kohtaako kemiat. Sillä se selviää.
Musiikki ja muu viihde, harrastukset, matkustaminen, yhdistävät tekijät, työ ja opiskelu, mieltymykset ja niin edelleen..
Voiko tinder-treffeille ottaa esiliinan mukaan?
Jos siis on tuskallisen ujo...
Esim. kaverin siihen ensimmäisiksi 5 minuutiksi.
Voiko koiran ottaa mukaan?
Olen niin mielikuvitukseton,
ettei tule mieleen kuin kahvillakäynti ja rupattelu... harrastuksista?
Existä ei ainakaan kannata puhua, se loukkaa niin helposti ja toinen tuntee itsensä ulkopuoliseksi.
Lemmikeistä voisi puhua?
Lapsista? Olemassaolevista tai tulevista lapsista? Treffailusta yleensä?
Kiellettyjä aiheita ovat siis entiset,
oma lääkitys, baari-iltojen muistelu, ulkonäkö,
urheilutulokset, autot, meikit, raha,
välineseksi, sakkotuomiot...
En ole vuosiin ollut treffeillä,
erostani on nyt 4kk aikaa.
Noniin, miksi kysyit tällaista?
Nyt minulle tuli kauhea kynnys tavata ketään!