Huoh! Mies osti minulle alusvaatteita
Mies oli reissussa, ja soitti sieltä minkä kokoisia pikkuhousuja minä käytän. Oli siis liikkeessä. Sanoin, että M. No, mies tuli kotiin ja oli ostanut kuudet seksikkäät pitsialushousut, mutta kokoa S. Oli kuulemma katsonut, että isommat näyttävät niin suurilta. Pieniähän ne on. Monesti ostan itse vieläkin isompia kun olen huomannut, että alushousuissa isompien kanssa pärjää, mutta jos pikkiriikkisenkin puristaa, tulee heti ylimääräisiä muhkuroita näkyviin. Enkä ole mikää lihava, ihan normaali (kokoa 36). Kiva kun toi tuliaisia, mutta kyllä harmittaa nyt pitää pukkujousuja( vielä 6kpl), jotka ovat liian pieniä ja tekevät minusta muhkuraisen 🙁 Onhan se varmasti kiva ostaa pikkiriikkisiä pikkareita ja näyttäväthän se paljon kivemmilta. Ei taida mies ihan hyväksyä todellisuutta, etten enää mahdu kokoon xs/s.
Kommentit (24)
Pikkarit roskiin vaan! Miehelle sattui typerä moka, mutta pohjimmiltaan ajatus oli kiva. Miehet eivät vain ajattele asioita näin monimutkaisesti :D
Mistä näin vanhan ketjun kaivoit? Onko omasi?
Paljastit itse, ettet enää mahdu. Se nainen, johon miehesi rakastui on poissa ja miehesi kaipaa häntä.
Vaihtaminen ei valitettavasti enää onnistu kun osti ulkomailta.
Ap