Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh! Mies osti minulle alusvaatteita

Vierailija
21.03.2017 |

Mies oli reissussa, ja soitti sieltä minkä kokoisia pikkuhousuja minä käytän. Oli siis liikkeessä. Sanoin, että M. No, mies tuli kotiin ja oli ostanut kuudet seksikkäät pitsialushousut, mutta kokoa S. Oli kuulemma katsonut, että isommat näyttävät niin suurilta. Pieniähän ne on. Monesti ostan itse vieläkin isompia kun olen huomannut, että alushousuissa isompien kanssa pärjää, mutta jos pikkiriikkisenkin puristaa, tulee heti ylimääräisiä muhkuroita näkyviin. Enkä ole mikää lihava, ihan normaali (kokoa 36). Kiva kun toi tuliaisia, mutta kyllä harmittaa nyt pitää pukkujousuja( vielä 6kpl), jotka ovat liian pieniä ja tekevät minusta muhkuraisen 🙁 Onhan se varmasti kiva ostaa pikkiriikkisiä pikkareita ja näyttäväthän se paljon kivemmilta. Ei taida mies ihan hyväksyä todellisuutta, etten enää mahdu kokoon xs/s.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua vihjettä? LAIHDUTA!

Vierailija
2/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle osti kokoa 32 vaikka olen 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuo, että soitti kaupasta mitä kokoa ja silti osti erin koon. Laihduttamaan en ala 😊.

Ap

Vierailija
4/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina xl-kokoisia pikkuhousuja ja mies on aina huolissaan ovatkohan sittenkin liian pienet. Olen kokoa s/34, mutta ilmeisesti mieheni silmissä isoperseinen. 

Vierailija
5/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö laihduttaa? Eikö 36 ala olla jokin DDR:n kuulantyöntäjän koko.

Vierailija
6/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni osti äidilleni jotain ihmehepeniä 80-luvulla. Röyhelöä, läpinäkyvyyttä ja korkealahkeista alushousua. Äidilläni jäi käyttämättä ja otin ne itselleni myöhemmin. Hyvälaatuisia (osa kotimaisia!) retrohepeneitä!

Mutta kyllä ihmetyttää, miksi seksipomminksi miehet kuvittelevat tavallisen naisensa muuttuvan  uusilla alusvaatteilla?

Vierailija
7/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit on tosiaan helposti ison näköset, vaikka juuri nipinpin sit sopivat. Mieli munkin tekis ostaa itselleni kivan näkönen S, vaikk M.ki usein osoitautuu pieneksi. Valitettavasti olen myös sit usein kuullu miehen nostellessa mun pikkareita pyykkikoneeseen, et " Mitkä nämä hehtaarihousut on" , "kenenkä" jne. Vihjaillu toki et olen läski, mut S kokoa on oikeasti vain kivan näkönen 😕

Vierailija
8/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä niitä alushousuja. Jos mies ihmettelee, niin sano, että ne ovat liian pieniä ja hän kyllä tiesi kokosi jo ostaessaan ne. En itse sen suurempaa numeroa asiasta tekisi, jollei mies itse tekisi. Ja seuraavan kerran kun hän soittaa kysyäkseen kokoasi, kertoisin sen ja sanoisin että älä sitten osta muuta kokoa.

Vierailija
9/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotka ovat liian pieniä ja tekevät minusta muhkuraisen

Ei kyllä sinä ihan itse teet itsestäsi muhkuraisen.

Vierailija
10/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni osti äidilleni jotain ihmehepeniä 80-luvulla. Röyhelöä, läpinäkyvyyttä ja korkealahkeista alushousua. Äidilläni jäi käyttämättä ja otin ne itselleni myöhemmin. Hyvälaatuisia (osa kotimaisia!) retrohepeneitä!

Mutta kyllä ihmetyttää, miksi seksipomminksi miehet kuvittelevat tavallisen naisensa muuttuvan  uusilla alusvaatteilla?

Miten niin kuvittelevat? Kyllähän "tavallinenkin" nainen on seksikkäämpi heti kun pukeutuu seksikkääksi.

Vierailija
11/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.No joo.Tuskin vihje,yritti vaan pähkäillä itsekseen.Älä käytä,sano että nämä on kokoa S ja minä käytän kokoa M.Ei miehiä tarvi kohdella kuten lapsia joiden askartelemia koruja on välillä pakko pitää...

Vierailija
12/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa arvioida mitenkään mun kokoa. Monesti saan kuulla kauppareissulla, et " Tuo ei sun päälle sovi". Aivan puusilmä.

Vierailija
13/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo onko täällä jonkun mielestä koko 36 oikeasti pullukan koko? Mitä hittoa, kokoni oli 36 silloin kun painoin 48 kiloa. Ja olen 164cm. Vai ovatko koot suurentuneet muutamassa vuodessa?

Vierailija
14/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kuvittelevat? Kyllähän "tavallinenkin" nainen on seksikkäämpi heti kun pukeutuu seksikkääksi.

Ei seksikkyys vaatteilla tule pelkästään tai ollenkaan. Seksikkäästi pukeutuminen näyttää usein halvalta, vaikea taitolaji.

Vierailija
15/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen näkökulmasta, voisiko olla, että hän yritti vaan huomioida sinua? Tottakai epäonnistui lopulta surkeasti, mutta ajatus oli suloinen. -M23

Vierailija
16/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta, voisiko olla, että hän yritti vaan huomioida sinua? Tottakai epäonnistui lopulta surkeasti, mutta ajatus oli suloinen. -M23

Ajatus oli kyllä pelkästään typerä, jos erikseen kysyi kokoa, muttei sitten kuitenkaan voinut ostaa sitä vaan piti ottaa pienempi.

Vierailija
17/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti mukaan ja laitat miehen vaihtamaan ne oikeisiin kokoihin. Jos niitä ei ole käytetty luulisi onnistuvan.

Vierailija
18/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojenna ne takaisin miehelle ja kehota vaihtamaan tai myymään pois. Totea, että kerroit olevasi kokoa M ja koska hän ei siitä piitannut vaan tahallaan osti liian pienet, niin itseään voi syyttää rahanhukasta.

Vierailija
19/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ihmettele jos mies antaa naisen valita vaatteensa.Minä ihmettelen suuresti.

Vierailija
20/24 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun shoppaillaan miehen kanssa, niin aina tuo minulle tarjottavaksi kolme numeroa liian pieniä vaatteita. Onhan se söpöä, että mies näkee minut niin pienenä, vaikka en koskaan mikään pieni ole ollut.

Ja ei, ei vihjaile tällä tavalla laihduttamaan. Ei vaan osaa kuvitella oikein vaatteita minun päälläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme