Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalan äänen kuuleminen unessa?

Vierailija
21.03.2017 |

Kuulin unessa Jumalan äänen. Hän sanoi, että mun naiseen kohdistuva rakastumiseni on täysin hyväksyttävää, kun aiemmin siis pohdiskelin ja kipuilin asian suhteen. Miten tulkitsisin tämän kristinuskon näkökulmasta?

T. Eräs rakastunut nainen

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta.

Mitä mun kannattaisi googlettaa? Tää on muutenkin jännä ilmiö, kun siis koen jonkinlaista Jumalan johdatusta monissa asioissa, vaikken ole edes kovin uskonnollinen ja muuten ihan normaali työssäkäyvä perheenäiti. T. Ap

Googleta siis "Jumalan äänen kuuleminen" ja tutki mitä tulee vastaan sieltä.

Vierailija
22/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei se ollu se. aivokemiassasi on härö

Miksi se olisi vähemmän totta kuin monien uskovaisten ja Raamatun kertomukset aiheesta? Siis jos oletetaan, että Jumala puhuisi ihmisille välillä? Se oli yhtä totta kuin unet yleensäkin ja ihmettelin sitä siinä unessakin. Olen tosissani...tämä ei ole provo.

Siksi, että Jumala EI KOSKAAN puhu Sanaansa eli Raamatun vastaisia asioita ihmisille ja lesbous/homous on mitä suurimmassa määrin Jumalan tahdon vastaista syntielämää.

Ääni, joka sinulle puhui oli joko oma alintajuntasi unessa tai saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin Jumala sanoi kerran unessa että osaan lentää. Aamulla hyppäsin partsilta. En osannutkaan.

Mulla ne unet ovat oikeasti olleet herkkiä, vakavia, lempeitä, mutta ikäänkuin todellisia. Ei niihin ole liittynyt mitään typerää tai väärää. Tässä Jumala rauhoitteli ja lohdutti mua, kun tunsin syyllisyydentuntoa. Hän sanoi, että ei siinä mun rakkaudessani siihen naiseen ole mitään väärää. Oli kyllä ihmeellinen olo, kun heräsin. Olin hieman säikähtänyt, mutta silti rauhallinen ja levollinen. T. Ap

Vierailija
24/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin Jumala sanoi kerran unessa että osaan lentää. Aamulla hyppäsin partsilta. En osannutkaan.

Mulla ne unet ovat oikeasti olleet herkkiä, vakavia, lempeitä, mutta ikäänkuin todellisia. Ei niihin ole liittynyt mitään typerää tai väärää. Tässä Jumala rauhoitteli ja lohdutti mua, kun tunsin syyllisyydentuntoa. Hän sanoi, että ei siinä mun rakkaudessani siihen naiseen ole mitään väärää. Oli kyllä ihmeellinen olo, kun heräsin. Olin hieman säikähtänyt, mutta silti rauhallinen ja levollinen. T. Ap

Ehkäpä se pointti oli että ei uni sen paremmin kuin Jumalakaan ole todellisia.

Vierailija
25/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta.

Mitä mun kannattaisi googlettaa? Tää on muutenkin jännä ilmiö, kun siis koen jonkinlaista Jumalan johdatusta monissa asioissa, vaikken ole edes kovin uskonnollinen ja muuten ihan normaali työssäkäyvä perheenäiti. T. Ap

Googleta siis "Jumalan äänen kuuleminen" ja tutki mitä tulee vastaan sieltä.

Olin joskus aiemmin kirjoittanut samasta aiheesta. :) Mutta muistin tämän pitkästä aikaa, kun miestiskelin asioita. Tuo asia tuo lohtua, sillä kipuilen asian osalta edelleen. :/ Mutta täytyy googletella. :) t. Ap

Vierailija
26/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se että "moi jumala tässä, nyt kuuntele!" vai mistä tajusit?

Vierailija
27/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adventistit ainakin puhuvat näistä asioista erittäin myötämielisesti.

Enpä usko, että adventistit puhuisivat lesboudesta myötämielisesti - korkeintaan joku hairahtunut yksilö voi olla sitä mieltä.

Tosin en tunne yhtään adventistia, enkä ole heidän kokouksissaan käynyt kuin yhden kerran kauan sitten ja silloin ainakin tuntuivat olevan erittäin sidoksissa Raamatun oppeihin, joka kieltää ehdottomasti homouden/lesbouden sekä Vanhassa että Uudessa Testamentissa useita kertoja.

Homoseksualismi on KAUHISTUS Jumalan silmissä, sanoo Raamattu.

Vierailija
28/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ette se ollut Peter?

Vierailija
29/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko lisää? Tarkoitatko Jumalan puhumista unessa vai naisten välistä rakkautta?

Kerran löysin adventistien nettisivuilta tietoa ko asiasta kun kiinnostuin aiheesta aiemmin itse. Mutta luultavasti he kyllä suhtautuvat lesboihin vähän nihkeästi. ?? Mutta siis tottakai nainen voi rakastaa naista, lähimmäisen rakkautta, oma mielipiteeni.

Vierailija
30/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että adventistit puhuisivat lesboudesta myötämielisesti - korkeintaan joku hairahtunut yksilö voi olla sitä mieltä.

Tosin en tunne yhtään adventistia, enkä ole heidän kokouksissaan käynyt kuin yhden kerran kauan sitten ja silloin ainakin tuntuivat olevan erittäin sidoksissa Raamatun oppeihin, joka kieltää ehdottomasti homouden/lesbouden sekä Vanhassa että Uudessa Testamentissa useita kertoja.

No johan muuttuu asiayhteys kun lause otetaan sieltä täältä. OMG!!!! Jumalan äänen kuulemisesta hei haloo kyse. Kyllä huomaa että ollaan vauva palstalla. :D

Vierailija
31/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohdassa Vanhaa Testamenttia kielletään lesbous? Uudessakin Testamentissa lähinnä kehotetaan heterosuhteisiin, muttei varsinaisesti kielletä lesboutta. Miesten väliseen seksiin toisaalta suhtaudutaan kielteisesti. Siltikin Jeesus varmasti hyväksyisi sekä lesbot että homot, jos eläisi. Rakkauden kaksoiskäsky ajaa noiden muiden ylitse.

Vierailija
32/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa Testamentissa ei ole edes kielletty naisten välistä homoseksuaalista rakkautta -- ainoastaan miesten välinen seksi on sen nukaan kiellettyä. Ja VT on sinänsä Jumalan samaa; Uusi Testamenttihan on täysin ihmisten kirjoittama.

Ohoh, onpas paksua tekstiä ja valhetta tosiaan!

Uusi Testamenttihan nojautuu aivan täysillä opillisesti Vanhaan Testamentiin, sillä molemmat on inspiroinut Jumalan Pyhä Henki eli Jumala itse.

Ja tämäkin löytyy Raamatusta:

Room1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen

Vierailija
33/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa Testamentissa ei ole edes kielletty naisten välistä homoseksuaalista rakkautta -- ainoastaan miesten välinen seksi on sen nukaan kiellettyä. Ja VT on sinänsä Jumalan samaa; Uusi Testamenttihan on täysin ihmisten kirjoittama.

Ohoh, onpas paksua tekstiä ja valhetta tosiaan!

Uusi Testamenttihan nojautuu aivan täysillä opillisesti Vanhaan Testamentiin, sillä molemmat on inspiroinut Jumalan Pyhä Henki eli Jumala itse.

Ja tämäkin löytyy Raamatusta:

Room1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen

Tuo on Uudesta Testamentista ja miten määrittelet luonnonvastaisen? Mitä luonnonvastaista on siinä, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan? Osa eläimistäkin on homoja. Tuon luonnonvastaisen voi tulkita muulla tavalla.

Vierailija
34/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko se että "moi jumala tässä, nyt kuuntele!" vai mistä tajusit?

Mä tiesin sen siinä unessa. Se ei ollut mikään muu ja se tuli ajatuksiini unessa "taustalta" ja todella kuuluvalla, ymmärtäväisellä, lempeällä, isällisellä tavalla, muttei se ollut konkreettisesti oma isäni. Se oli lohduttava ja rauhoittava ääni. Se ilmaisi, ettei mun tarvitse olla peloissani tai huolissani. T. Ap

Vierailija
35/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi vähemmän totta kuin monien uskovaisten ja Raamatun kertomukset aiheesta? Siis jos oletetaan, että Jumala puhuisi ihmisille välillä? Se oli yhtä totta kuin unet yleensäkin ja ihmettelin sitä siinä unessakin. Olen tosissani...tämä ei ole provo.

Siksi, että Jumala EI KOSKAAN puhu Sanaansa eli Raamatun vastaisia asioita ihmisille ja lesbous/homous on mitä suurimmassa määrin Jumalan tahdon vastaista syntielämää.

Höpö höpö! Raamattu on ihmisen kirjoittama, Jumala ei ikinä tuomitsisi sitä mille ei itse mitään voi.

Vierailija
36/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Raamattu on ihmisen kirjoittama, Jumala ei ikinä tuomitsisi sitä mille ei itse mitään voi.

Totta. Jumala antoi laintaulut suoraan ja muuten Mooseksen kirjat on Jumalan sanaa ihmisen muistiin kirjaamana. Uusi Testamentti on täysin ihmisen kirjoittamaa, mutta Pyhän Hengen innoittamaa. Junala viime kädestä päättää itse, ketkä pelastuvat ja se jää ihmiselle mysteeriksi.

Vierailija
37/37 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä