Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä haluaa nähdä meidän vauvan.

Vierailija
21.03.2017 |

Tämä olisi ihan ok jos olisin exän kaveri. Mutta ollaan nähty tasan kerran ns. sattumalta. Ymmärrän, että pointti on se et haluaa nähdä exänsä lapsen ja varmaan exänsäkin. Heidän erostaan on lähes kolme vuotta. Näkivät eron jälkeen silloin tällöin ja kuulumisia vaihtelevat säännöllisen epäsäännöllisesti. En nyt sitten tiedä miten tälläinen tapaaminen järjestetään. Imetän vauvaa ja toisaalta miksi minun pitäisi häipyä takavasemmalle jonkun exän takia. Tiedän, että exä toivoo etten ole paikalla. Hän on aina vältellyt seuraani. Haluanko edes tätä exää kotiini. Itse en ole tippaakaan kiinnostunut exieni jälkikasvusta joten vaikea ymmärtää. Mietin kuitenkin, että jos vaan sanon, että ihan vapaasti saa tulla vauvaa tervehtimään. Keitän vaikka kahvitkin, ei kai siinä mitään ihmeempää. Tulee jos vielä huvittaa kun melko varmasti olen paikalla. Semmosesta en taitais tykätä että mies vie vauvan ja tapaavat jossain. Vaikka kai se olis vähiten kiusallista. Mielipiteitä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan näytä.  Meillä exä käveli suoraan makkariin ei edes tervehtinyt, vasta sitten sanoi on nätti lapsi.

Tosin muutkin ihmiset tekivät näin, eivät havainneet kun istuin hiljaa pöydän vieressä.

Onko ---- vielä MEILLÄ...

Mitä toi vika lause tarkotti? En tajunnu.

Mä en tajunnut koko kommenttia. Ihmiset kävelivät makkariin ja joku istui hiljaa pöydän ääressä, lasta kehuttiin mutta sitten exä.. Jotain?

Niinpä, tosi outo kommentti. Onko kommentoijalla kaikki kotona?

Vierailija
22/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti yrittää tehdä sille lapselle jotain pahaa. Älä päästä näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään jättäisi kahden miehen exän kanssa, sen verran minulla on vahva suojeluvietti vähänkin uhkaavia tuntemattomia ihmisiä kohtaan.

Voi hyvää päiväää... millasia exiä ihmisillä oikeen on? Alkaa olemaan kaunaritasoa..

No ei sitä koskaan tiedä mitä mustasukkainen ihminen tekee. Onhan näitä lähimmäisten teippaajia, hakkaajia ja autoja päin ajavia sekopäitäkin Suomessa riittämiin...

Vierailija
24/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse taas ymmärrän hyvin eksän halun nähdä lapsen :) Itselläni oli vähän samantapainen tilanne joskus aikoinaan kun kuulin että eksä oli saanut lapsen. Hän oli kuitenkin tärkeä ihminen minulle monen vuoden ajan, joten luonnollisestikin lapsi kiinnostaa. En toki kehdannut pyytää lapsen näkemistä kun en eksäänkään juuri ollut yhteydessä, mutta olisin kyllä hänet halunnut tavata.

Omalla kohdallani ei kyse ollut siitä että olisin ollut miehestä edelleen kiinnostunut, koen vaan hänet jollain tavalla läheisenä ihmisenä itselleni kun olimme niin kauan yhdessä: kuin kaukaisena sukulaisena. Ymmärrän ettei ketään nyksää kiinnosta ajatella että partnerilla on menneisyydessä ollut muitakin merkityksellisiä suhteita, mutta se on valitettavan usein fakta. Se että kyseessä on eksät eikä suhde toiminut, pitäisi kuitenkin rauhoittaa :)

Pitäisikö sinun sallia siis eksän vierailu vai ei, on ihan sinusta kiinni. Onko eksä tasapainoinen ja täysjärkinen? Entä miehesi? Jos eksä vaikuttaa jotenkin normaalilta ja ystävälliseltä, ottaisin hänet nopealle kahvitukselle tapaamaan vauvaa. Sinä ehdit tutustua häneen, ja hän sinuun ja vauvaan. Toki mieskin voi olla paikalla kulisseissa jos haluaa :)

Vierailija
25/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exä joku mt-potilas?

Sitten en ainakaan päästäis.

Vierailija
26/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ole yhteisiä lapsia ja exä on lapseton. On se välillä vähän outo, mutta kuitenkin järkevä ihminen. Ehkä jotenkin takertuva. Yritti kyllä saada exää takaisin ja oli kova paikka kun sai kuulla raskaudesta. Heillä oli suunnitteilla lapsia, mutta sitten tuli ero. Ei mieheni halua exäänsä takaisin. Siihen oli mahdollisuus. Mutta myönnän kyllä, että näen miehen halun pitää yhteyttä exään. Kun taas exän liiallinen yhteydenpito ahdisti häntä. Exä on halunnut kuvia meistä, siis minustakin. Mutta tähän mies ei ole onneksi suostunut. Ap

Vierailija
27/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ja eksällä ei ole yhteisiä lapsia, niin miksi eksän pitäisi nähdä vauva? Jos kerran muuten ei ole tekemisissä? Mä sanoisin, että en halua tavata eksää eikä ole mitään asiaa meille, en mä jaksais jutella jotain ihan tuntemattoman ihmisen kanssa. Jos oltais vaikka kaupassa vauvan kanssa, ja eksä siellä tulis vastaan ja haluais katsoa vauvaa, niin toki sitten vois katsoa. Vähän outo pyyntö mun mielestä, ei mulla ole ollut mitään kiinnostusta nähdä mun eksien vauvoja.

Vierailija
28/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako edes todellisuudessa nähdä, ehkä oli vain sanonut small talkina miehellesi, että "olisi kiva joskus nähdä se teidän vauva" ja mies otti sen tosissaan.

Vierailija
29/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi kuvien haluaminen on kyllä outoa, mutta muuten on mielestäni aika tavallistakin small talkia, että ai teillä on vauva, oispa kiva joskus nähdä. Myös exien kesken, jos ei nyt missään tolkuttomissa riidoissa erottu. En usko että hän on teille uhka, vaikka olisikin vielä jotenkin kiinni miehessäsi. Miehesi ei ole kiinni hänessä, vaikka joku ystävyyssuhde heillä olisikin jäljellä. Aika varmasti tosiaan teidän näkeminen yhdessä perheenä on jonkinlainen loppukaneetti sille exällekin, eikä se nyt kovinkaan todennäköisesti ole mikään psykopaatti, joka tekisi lapselle mitään pahaa, olitpa sinä paikalla tai et.

Vierailija
30/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia olisi, jos heillä olisi joku syy nähdä (yhteiset tuttavat) tai heillä olisi ollut takanaan 10 vuoden parisuhde tms. Mutta muutoin ei heillä ole muuta syytä roikottaa toisiaan kuvassa kuin seuraavista syistä:

A) nainen on edelleen ihastunut mieheen ja haluaa seurata tilannetta, jotta voisi oikealla hetkellä kiilata väliin.

B) miehesi on imarreltu tästä ihailusta, eikä halua sen loppuvan.

C) miehesi on ihastunut, kun ei osaa selkeästi sanoa näkemiin & ei tarvitse soitella.

Vierailija
31/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostuisi ja kyseenalaistaisin muutenkin miehesi yhteydenpidon häneen.

Vierailija
32/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa katsomaan. Vähän kyllä ihmettelisin ja miettisin tarkoitusperiä. Mutta saa tulla hörppäämään kaffet ja kurkkaamaan onnellista perhe-elämää. Minä en kuitenkaan kodistani lähtisi mihinkään pois exän takia. Vauvakin on sellainen tissitakiainen, että häntä ei niin vain kuskata muualle ilman minua. Enkä kyllä haluaisikaan, että mies esittelisi yksinään vauvaamme jollekkin exälle. Tulee ihan häiriintynyt olo.

Meillä vauvan ristiäisiin tosin tulee miehen kaksi exää. Mutta he ovat muutenkin aktiivisesti elämässämme ja olen myös ystävystynyt heidän kanssaan. Toisen kanssa on yhteinen lapsi ja toisen exän lapselle mieheni on kummi. Tuntemattomia exiä en kyllä elämäämme kaipaa.

Vierailija
33/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se eksä enää liittyy enää ollenkaan sun mieheesi tai teidän perheeseen.  Menneet on menneitä ja sulle ihan tuntematon ihminen kuten kuka tahansa kadulla vastaantuleva randomi.

Vierailija
34/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä he ovat pitäneet yhteyttä. Noin pari kertaa kuukaudessa, tekstailleet tai soitelleet. Pidän meitä kaikkia tasapainoisina ja järkevinä. Ehkä exä meni hieman sekaisin (ei ollut oma itsensä) eron jälkeen ja on myöntänyt sen itsekin. Heillä oli pitkä suhde ja aina kuitenkin pitäneet toisistaan. Varmasti kun exä löytää uuden miehen niin yhteydenpito vähenee hänen puoleltaan. Nyt tosiaan taitaa olla liikaa aikaa ja energiaa olla exän kanssa tekemisissä. Ap

Vierailija
35/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä he ovat pitäneet yhteyttä. Noin pari kertaa kuukaudessa, tekstailleet tai soitelleet. Pidän meitä kaikkia tasapainoisina ja järkevinä. Ehkä exä meni hieman sekaisin (ei ollut oma itsensä) eron jälkeen ja on myöntänyt sen itsekin. Heillä oli pitkä suhde ja aina kuitenkin pitäneet toisistaan. Varmasti kun exä löytää uuden miehen niin yhteydenpito vähenee hänen puoleltaan. Nyt tosiaan taitaa olla liikaa aikaa ja energiaa olla exän kanssa tekemisissä. Ap

terveisin tuleva eksä... nykynen nyksä.

Vierailija
36/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ole yhteisiä lapsia ja exä on lapseton. On se välillä vähän outo, mutta kuitenkin järkevä ihminen. Ehkä jotenkin takertuva. Yritti kyllä saada exää takaisin ja oli kova paikka kun sai kuulla raskaudesta. Heillä oli suunnitteilla lapsia, mutta sitten tuli ero. Ei mieheni halua exäänsä takaisin. Siihen oli mahdollisuus. Mutta myönnän kyllä, että näen miehen halun pitää yhteyttä exään. Kun taas exän liiallinen yhteydenpito ahdisti häntä. Exä on halunnut kuvia meistä, siis minustakin. Mutta tähän mies ei ole onneksi suostunut. Ap

Nyt seis ton eksän kanssa ja rajat tiukemmin selväksi! Kuinka tuore ero miehelläsi ja hänen eksällään oli että on ollut noin vaikeaa päästä yli?

Vierailija
37/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla näin, että heidän erostaan oli 4-6 kuukautta kun alettiin seurustelemaan. Mutta nyt siitä on melkein kolmisen vuotta. Että kyllä tuossa ajassa pitäis ainakin romanttiset tunteet hävitä. Ap

Vierailija
38/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu vaan. Ja pidä oikein kunnon imetysshow hänen edessään, tissi reippaasti esille ja vauvan suuhun. Tuskin haluaa tulla uudestaan.

Vierailija
39/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä, että exällä on vahvasti orastavia stalkkeritaipumuksia :/

Siis kuka pyytää jotain yhteiskuvia entisestä miehestään tämän nykyisen naisen kanssa?? Mitä ihmeen tarkoitusta varten? Ei tuollainen käytös mene enää normaalin uteliaisuuden piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi