Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä haluaa nähdä meidän vauvan.

Vierailija
21.03.2017 |

Tämä olisi ihan ok jos olisin exän kaveri. Mutta ollaan nähty tasan kerran ns. sattumalta. Ymmärrän, että pointti on se et haluaa nähdä exänsä lapsen ja varmaan exänsäkin. Heidän erostaan on lähes kolme vuotta. Näkivät eron jälkeen silloin tällöin ja kuulumisia vaihtelevat säännöllisen epäsäännöllisesti. En nyt sitten tiedä miten tälläinen tapaaminen järjestetään. Imetän vauvaa ja toisaalta miksi minun pitäisi häipyä takavasemmalle jonkun exän takia. Tiedän, että exä toivoo etten ole paikalla. Hän on aina vältellyt seuraani. Haluanko edes tätä exää kotiini. Itse en ole tippaakaan kiinnostunut exieni jälkikasvusta joten vaikea ymmärtää. Mietin kuitenkin, että jos vaan sanon, että ihan vapaasti saa tulla vauvaa tervehtimään. Keitän vaikka kahvitkin, ei kai siinä mitään ihmeempää. Tulee jos vielä huvittaa kun melko varmasti olen paikalla. Semmosesta en taitais tykätä että mies vie vauvan ja tapaavat jossain. Vaikka kai se olis vähiten kiusallista. Mielipiteitä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu kotiin vaan ja ole oikein sydämellinen emäntä. Jos se jotain toiveita vielä elättelee, niin sinun seesteinen perhe-elämä ja itseluottamus kuihduttaa kyllä ne haaveet.

Vierailija
2/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit olla paikalla, omituista että sinun pitäisi olla jossain muualla, kun exä tulee katsomaan teidän vauvaa. Omituista muutenkin että exän pitää päästä näkemään vauva. Ja että ei halua sinun olevan paikalla. No kukin tyylillään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydätte kylään, jos exä niin paljon sitä vauvaa haluaa nähdä. Tottakai olet itse paikalla, ei oo sun ongelma, jos tää eksä ei haluais sua nähdä.

Vierailija
4/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan näytä.  Meillä exä käveli suoraan makkariin ei edes tervehtinyt, vasta sitten sanoi on nätti lapsi.

Tosin muutkin ihmiset tekivät näin, eivät havainneet kun istuin hiljaa pöydän vieressä.

Onko ---- vielä MEILLÄ...

Vierailija
5/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kaksi vaihtoehtoa. 

Tulee tapamaan tai ei tule. Sinun päätettävissäsi. 

Itse kallistuisin tapaamisen kannalle, jos ei mitään erityistä teidän välillänne ole. 

Vierailija
6/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin samoilla linjoilla kanssasi jos olisin samassa tilanteessa. Mutta en antaisi exän ns "syrjäyttää" lapsen äitiä, jos haluaa nähdä lapsen saa kyllä nähdä äidinkin kaupan päälle, lapsi on sinun ja miehesi, ei ole hänen päätettävissään oletko sinä paikalla. Ja jossei muuten, niin ihan vittuilessaan kahvit keittymään ja exä paikalle ja tilanteesta voisi tulla vielä exälle kiusallisempi jos pidät itse vauvaa sylissä hänen läsnäollessaan

Vierailija
7/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo halu. Mitä se sillä vauvan näkemisellä tekee? 

Vierailija
8/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exälläsi ei ole lapsia tämän naisen kanssa, niin silloin en näe mitään syytä hänen varta vasten tulla katsomaan teidän yhteistä vauvaa! Jos on kyse puolisisaruksesta, niin silloin ehkä jos se on sinusta ok. Itse en haluaisi puolison exää elämääni saati lapseni elämään millään lailla. Kuulostaa tikusta asiaa-tyyppiseltä ratkaisulta että pääsis hengailemaan sun miehen kassa.

Vierailija
9/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vielä jotenkin kiinni exässä?

Vierailija
10/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän wiörd pyyntö eksältä. Onko sillä kaikki kunnossa?

Vierailija
11/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan näytä.  Meillä exä käveli suoraan makkariin ei edes tervehtinyt, vasta sitten sanoi on nätti lapsi.

Tosin muutkin ihmiset tekivät näin, eivät havainneet kun istuin hiljaa pöydän vieressä.

Mitä toi vika lause tarkotti? En tajunnu.

Vierailija
12/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun lapsesi joten pidät puolesi ja kuuntelet omaa vaistoasi. Jos miehesi haluaa että exä näkee vauvan niin sitten kutsuu teille mutta sitä ei voi määrätä ettet sinä olisi paikalla. Vauva ei ole mikään koira tai kissa. En myöskään jättäisi kahden miehen exän kanssa, sen verran minulla on vahva suojeluvietti vähänkin uhkaavia tuntemattomia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
13/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies pitää eksäänsä useammin yhteyttä kuin väittää, eksä on hiukan sekaisin ja sosiaalinen elämä ei oikein kulje saati muukaan elämä, sillä haiskahtaisi että on vähän vaikeaa päästää irti menneestä.. tai sitten eks on vain outo, mutta mä en kokisi tarpeelliseksi muuttaa omaa arkeani sen mukaan että joku entinen saa nähdä vauvan. Äiti ja lapsi kulkee pakettina, joten eks saisi repiä siitä. Mun kohdallani ei tulisi kuuloonkaan, koska se ei vain tulisi. Muita perusteluita ei tarvita edes. 

14/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa... Ehkä hän haluaa nähdä millaiset geenit mieheltäsi olisi tullut heidän vauvalleen? Mutta aivan ehdottomasti olet itse paikalla!

Vierailija
15/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät ei kiinnosta kirjoitti:

Jos exälläsi ei ole lapsia tämän naisen kanssa, niin silloin en näe mitään syytä hänen varta vasten tulla katsomaan teidän yhteistä vauvaa! Jos on kyse puolisisaruksesta, niin silloin ehkä jos se on sinusta ok. Itse en haluaisi puolison exää elämääni saati lapseni elämään millään lailla. Kuulostaa tikusta asiaa-tyyppiseltä ratkaisulta että pääsis hengailemaan sun miehen kassa.

Juuri näin, jos heillä lapsi/lapsia, ymmärrän kiinnostuksen. Mutta jos eivät ole edes pahemmin väleissä olleet niin miksi nyt yhtäkkiä haluaa tunkea teidän vauvaa katsomaan. Itte en ees kehtais kysyä tollasta vaikka olisinkin utelias. Tulis jotenki nolo olo tuppautua tolla tavalla. Ihme Pirjo.

Vierailija
16/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinä ota avosylin vastaan lapsesi tulevan äitipuolen. 

Vierailija
17/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihan oikeasti asettaisit rajat suojaamaan omaa (ja lapsesi) yksityisyyttä? Kannattaa tarkkaan harkita, ketä päästää lähelleen.

Vierailija
18/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi vika lause tarkotti? En tajunnu.

Mä en tajunnut koko kommenttia. Ihmiset kävelivät makkariin ja joku istui hiljaa pöydän ääressä, lasta kehuttiin mutta sitten exä.. Jotain?

Vierailija
19/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sinä ota avosylin vastaan lapsesi tulevan äitipuolen. 

Mies ja tämä nainen eivät voineet saada lasta ja aloittajaa käytettiin perhehaaveen välikappaleena? 

Vierailija
20/39 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään jättäisi kahden miehen exän kanssa, sen verran minulla on vahva suojeluvietti vähänkin uhkaavia tuntemattomia ihmisiä kohtaan.

Voi hyvää päiväää... millasia exiä ihmisillä oikeen on? Alkaa olemaan kaunaritasoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi