Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaatii mieheltä työntekoa

Vierailija
21.03.2017 |

Aina treffeillä tai baarissa kun olen naisille jutellu sitten monesti he on alkaneet utelemaan koulutustani ja missä töissä. No olen vastannut että työtön ja ei minkäänlaista koulutusta ja samantien naisen kiinnostus lopahtanu. Eli naisia kiinnostaa vaan miehen status ja rahat. Ei tästä muuta voi päätellä. Työtön miäs ei kelpaa kenellekkää.
M24

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei ole se ehdoton turn-off, mutta tuo ettei ole koulutusta ollenkaan kyllä on. Jos sulla ei ole edes halua töihin ja koulutukseen, niin vielä isompi turn-off. Ei edes tarvitse olla mikään lakia päntännyt maisteri, mutta peruskoulun jälkeen täytyy olla jotain tehtävänä ja tavoitteita itselle tulevaisuudessakin.

Haluan itsenäisen ja kykenevän aikuisen miehen, en mitään nurkissa makoilijaa. Sellaisen miehen löysinkin.

N24

Vierailija
22/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se nainen käy töissä, niin sinä olet se jota kiinnostaa naisen status ja rahat. Hänen verorahoillaan nimittäin elät. Ja ei ole ihme, jos jokainen täysjärkinen haluaa että viet ahneet kätesi pois hänen taskustaan ja alat elättää itsesi.

Minua ei kiinnosta naisen koulutus tai työnteko vittuakaan. Ulkonäkö ja luonne on ne mitkä ratkaisee. Mielellää työttömän naisen ottaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miehiä kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö.

Vierailija
24/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina treffeillä tai baarissa kun olen naisille jutellu sitten monesti he on alkaneet utelemaan koulutustani ja missä töissä. No olen vastannut että työtön ja ei minkäänlaista koulutusta ja samantien naisen kiinnostus lopahtanu. Eli naisia kiinnostaa vaan miehen status ja rahat. Ei tästä muuta voi päätellä. Työtön miäs ei kelpaa kenellekkää.

M24

Jos nyt vaan lukisit ne edelliset sata ketjua aiheesta niin ehkä asia avautuisi sullekin.

Ei kukaan huoli päämäärätöntä tuilla elelevää miestä, ei sellaiseen voi luottaa eikä sen kanssa lisääntyä koska ei kelpaa roolimalliksi lapsille.

Vierailija
25/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se nainen käy töissä, niin sinä olet se jota kiinnostaa naisen status ja rahat. Hänen verorahoillaan nimittäin elät. Ja ei ole ihme, jos jokainen täysjärkinen haluaa että viet ahneet kätesi pois hänen taskustaan ja alat elättää itsesi.

Minua ei kiinnosta naisen koulutus tai työnteko vittuakaan. Ulkonäkö ja luonne on ne mitkä ratkaisee. Mielellää työttömän naisen ottaisin.

Kyllä sinua kiinnostaa, kun kerran elät työssäkäyvien naisten rahoilla. Olet maksullinen josta kukaan ei haluaisi maksaa.

Vierailija
26/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Jos nyt vaan lukisit ne edelliset sata ketjua aiheesta niin ehkä asia avautuisi sullekin.

Ei kukaan huoli päämäärätöntä tuilla elelevää miestä, ei sellaiseen voi luottaa eikä sen kanssa lisääntyä koska ei kelpaa roolimalliksi lapsille.

Roolimalli. Kotona vuosikausia luuhaava äiti onkin hyvä roolimalli. :D

Vierailija
27/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmallista tuossa on se keskittyminen tutkintopapereihin ja palkkatöihin. Ihminen voi opiskella kaikenlaista ja kunnianhimoisimmat tekevät se nykyään netissä ilman tutkintopaperia tai edes kirjoilla oloa missään oppilaitoksessa. Ihmisten käsitys oppimisesta on aika statuskeskeinen ja tutkintokeskeinen.

Sen lisäksi julkisen sektorin työntekijöiden (lähinnä naisia) palkat maksetaan julkisista varoista eivätkä nämä työt ole tuottavia. Harva ihminen pääsee lopulta nettomaksajaksi, mutta moni pääsee kyllä väsyneeksi ja vittuuntuneeksi työn sankariksi ja voi lohduttautua ajattelemalla olevansa työn sankari. Monesti vielä kaikista kalleimmat yliopistokoulutukset käyneet naiset tippuvat pois työelämästä perhesuunnittelun takia tai tekevät vain osa-aikaista ja nyt ongelmaksi on muodostunut se, että naiset rohmuavat näitä yliopistopaikkoja, joita eivät sitten tule hyödyntämään samalla tavalla kuin miehet, jotka tarvitsisivat niitä naisten saamiseen.

Tosin tavallaan ymmärrän naisia siinä mielessä, että kaikki ympärillä jännittävät sitä seurustelukumppanin statusta ja on työläämpää selittää jotakin vapaaehtoistöistä, yhdistystoiminnasta ja omaehtoisesta opiskelusta yms. saati sitten sairauksista ja vastoinkäymisistä.

Naisille on ainakin näennäisesti niin paljon tarjontaa, ettei tarvitse jäädä miettimään mistä miehen tilanne johtuu tai onko se niin 'huono' kuin miltä parissa lauseessa kuulostaa.

Ulosantiin kannattaa kyllä panostaa ja antaa itsestään 'eteenpäin menevä' kuva; oli totuus mitä tahansa.

Vierailija
28/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Ja vaikka ei edes lapsia haluaisi, nainen joutuu elättää tuollaisen miehen. Ja hoitaa kodin yksin. Kun mies ei tee työtä kodin ulkopuolella, ei tee varmasti kodin sisälläkään.

Vierailija
29/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä mieheltä mitään työntekoa vaadi. Parisuhteessa toivon tosin, että kumppanillani on unelmia ja tarpeeksi kunnianhimoa toteuttaa niitä. Mutta ne unelmat saa mun puolesta olla ihan "huuhaata" eikä niiden tarvi tuottaa penniäkään. Riittää, että mies pystyy itsensä jotenkin elättämään.

Tukien varaan heittäytyminen ei ole itsensä elättämistä. Sellaisen ihmisen elättävät ne, jotka käyvät töissä.

Vierailija
30/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulle ap jotenkin yllätyksenä että luuseri ei kelpaa kellekään? Kouluttaudu ja hommaa työ, etsi naista vasta sitten. En mäkään kuvittele et kelpaisin kellekään miehelle pelkkänä pummina, tosin enpä ole sellainen koskaan ollut niin en tiedä.

Vierailija
31/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinua kiinnostaa, kun kerran elät työssäkäyvien naisten rahoilla. Olet maksullinen josta kukaan ei haluaisi maksaa.

Suurinosa naisista on julkisen puolen töissä eli ei missään tuottavassa työssä. Teidän naisten palkatkin maksetaan verorahoista.

Vierailija
32/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos käytät aivojasi, niin sinä varmaan haluat laihan naisen ja on aivan sama asia, jos nainen valittaa, kun ei ole niin paljon menekkiä miesmarkkinoilla, koska painaa 250 kg. Naiset kyllä nyt vain tekevät jotain asioiden eteen, toisin kuin kaltaisesi pullamössö.

Vierailija
33/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Roolimalli. Kotona vuosikausia luuhaava äiti onkin hyvä roolimalli. :D

Niin on. Siinä on katsos ero onko koko elämäsä huvikseen työtön vai hoitaako pieniä lapsia muutaman vuoden kotona ja palaa sitten työpaikkaansa.

Vierailija
34/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sulle ap jotenkin yllätyksenä että luuseri ei kelpaa kellekään? Kouluttaudu ja hommaa työ, etsi naista vasta sitten. En mäkään kuvittele et kelpaisin kellekään miehelle pelkkänä pummina, tosin enpä ole sellainen koskaan ollut niin en tiedä.

Aika moni nainen elää pummina eli toisinsanoen kotiäitinä.

Vierailija
35/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos käytät aivojasi, niin sinä varmaan haluat laihan naisen ja on aivan sama asia, jos nainen valittaa, kun ei ole niin paljon menekkiä miesmarkkinoilla, koska painaa 250 kg. Naiset kyllä nyt vain tekevät jotain asioiden eteen, toisin kuin kaltaisesi pullamössö.

Hoikan naisen haluan mutta pitää olla kyllä hyvät tissit ja perse eli ei mitää lautaakan.

Vierailija
36/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää ettei loisi kotona. 

Jos et nosta työttömyystukea tai ota yhteiskunnalta apua sun asumiseen niin mikäs tuossa. Tuskin miljonäärikään tekee töitä? Eiku, varmaan muuten tekee, tai ainakin auttaa jossain muita. Oletko sä jossain tekemässä vapaaehtoistyötä? 

Kun omaan ajatusmaailmaan ei kuulu tuo että roikkuu kotona niin miksi ottaisin kumppanin joka sitten kotona roikkuu? 

Työ sinällään ei määrittele ihmistä, minua ei haittaa onko ihminen roskakuski, opettaja tai tutkija. Onhan ihmisillä monia syitä käydä töissä. Joku tahtoo tehdä työtä että saa työkokemuksia ja sillä esittää työnantajalle jo puolen itsestään, toiselle tärkeää on raha ja uralla eteneminen, joku taas ei tekisi mitään muuta työkseen kuin mihin on opiskellut - näitä riittää. Entä jos joku etsii itselleen sopivaa kumppania niiden joukosta? Ei kelpuuta urarottaa koska itse tekisi mitä tahansa työtä? 

Vierailija
37/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika harva nainen kyllä Suomessa on vuosikausia kotiäiti :D

Vierailija
38/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi nyt työtön nyt, niin sillehän kaatuu seinät päälle ja mökkihöperyys iskee, mikä näkyy stressinä ja ahdistusena. Tästä on kokemusta ja vaikuttaa myös minuun.

Meillä yhteiset tulot, jos hän olisi työtön niin ne olisivat n. 1200 euroa kuussa. Että joo. Koulutusta ei ole eikä tarviikkaan, töitä on löytynyt ja fiksu tyyppi.

Vierailija
39/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo lapsia,mutta lähipiiriä tarkkailleena voin sanoa että lasten kasvatus on yksi rankimmista "töistä" ihmisen elämässä. Ja se sitoo 24/7. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ei lapsen kanssa tarcitse olla kotona kunnes lapsi lähtee kouluun. 3-vuotiaan voi (ja kannattaa) laittaa päiväkotiin. Kotihoidetut lapset on usein vähän kehittymättömiä ja omaa huonot sosiaaliset taidot.

Vierailija
40/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa naisista on julkisen puolen töissä eli ei missään tuottavassa työssä. Teidän naisten palkatkin maksetaan verorahoista.

Miten niin "ei tuottavassa"? Esim. terveydehoito tuottaa terveyspalveluita. Totta kai tuottavasta työstä kuuluu saada palkka. Silloin asiakas on valtio tai kunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi