Mies viettää aamuisin puoli tuntia vessassa, on alkanut kuntoilemaan, käy kampaajalla säännöllisesti, on aina iltaisin liian väsynyt
Myönnän, että minusta tuli raskauden jälkeen epähaluttava lypsykone, mutta voiko tässä olla muutakin takana? Olen kuitenkin ihan hyvännäköinen, hieman lihonut vain ja revennyt. Saatan unohtaa itsestäni huolehtimisen toisinaan. Olemme 35-vuotiaita ja parisuhdetta kestänyt 10 vuotta. Onkohan mies löytänyt uuden, kun ei jaksanutkaan vauva-arkea, jota odotimme vuosia käyden läpi rankkoja hedelmöityshoitoja?
Kommentit (25)
Mites, jos juttelisit sen miehen kanssa ihan yleisesti mitä teille kuuluu jne.
Jutella pitäisi, mutta aikaa tuntuu olevan kovin vähän. Olen kyllä kertonut ihan suoraan mm. tyytymättömyydestäni sukupuolielämäämme, mutta siitäkin on jo yli viikko, eikä MITÄÄN ole tapahtunut, vaikka mies vaikutti ymmärtävältä. Olen tällä hetkellä hyvin epävarma itsestäni, joten yritin kertoa miehelle, että olisi kiva, jos hän joskus tekisi aloitteen. Aamuisinkin usein makaan sängyssä ja mietin, miten voi olla aikaa olla vessassa puoli tuntia, muttei hetkeäkään sängyssä minun vieressäni.
Mieheni tuntuu olevan epätavallisen tyytyväinen seksittömään elämäämme. Ja nyt vielä tuo kuntoilubuumi tähän kaiken lisäksi, niin olen alkanut olla todella huolissani. Välillä hän suorastaan on ajamassa minua pois kotoa. Eikö hän halua viettää kanssani aikaa?
-ap
Teepä itse jotain ulkonäkösi eteen, mätisäkki.
Vauva-arki on aivan saatanan hienoa.
Ongit siis sitä tietoa, että hän pettää?
Hän pettää sinua.
On selvästi ihastunut kampaajaan. Miehethän eivät käy kampaajalla, vaan parturissa.
Tämän takia en koskaan hankkisi lasta. Ainakaan oma pääni ei lapsiperhehelvettiä kestäisi.
Aloita sinäkin kuntoilubuumi ja jätä mies vauvan kanssa kotiin. Lähde viettämään tyttöjen iltaa ja katso onko mies valmis puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
On selvästi ihastunut kampaajaan. Miehethän eivät käy kampaajalla, vaan parturissa.
Hän käy, kröhöm, anteeksi, parturi-kampaajalla, joka siis leikkaa miesten (parturi) ja naisten (kampaaja) hiuksia. Kutsun häntä vain kampaajaksi, mutta pitäisi toki olla tarkempi sanavalinnoissaan, kun kyseessä on kuitenkin Suomen sivistynein keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en koskaan hankkisi lasta. Ainakaan oma pääni ei lapsiperhehelvettiä kestäisi.
Ihan nauratti ääneen tämä kommentti. Aika pienestä päättelet että lapsiperhe-elämä on helvettiä. Ja jos luulet että ihmiset ei petä ilman lapsiarkea niin väärässä olet siinäkin.
Kampaajalla :D
Jos tosiaan näin, niin on vihdoinkin tullut kaapista ulos. Silloin sinulla ei ole mitään mahiksia enää.
Mitä se ajan viettäminen vessassa mitään auttaa?
Se että mies on aamuisin vessassa puoli tuntia on ihan normaalia aamupaskalla käydessä.
Ukkos on vaan tullut keski-ikään. Aamulla vääntää masua ja pierua riittää, peräpukamat pitää suihkuttaa. Pissa ei heti tuu, pitää ensin laittaa vesihana lorisemaan. Parturissa menee aikaa, kun pitää etsiä sopivia tuotteita hiustenlähtöön ja värjätä harmaat. Kuntoilu on hyvä juttu, koska sydänkohtaus vaanii jo nurkan takana. Eli ihan normaalia keski-ikäistyvän miehen elämää.
Jos miehesi on vain huomannut itsestään että ikää tulee ja alkanut sen takia enemmän kuntoilemaan ja pitämään huolta ulkonäöstä ja terveydestä. Ja jos vauva on vastasyntynyt niin eihän seksi varmaan ole ensimmäisenä kummallakaan mielessä jos vauvakin valvottaa yöllä..
Tämän palstan ämmät on kyllä uskomattomia. Jos mies ei huolehdi kunnostaan ja ulkonäöstään niin valitetaan. Jos taas huolehtii, niin ei sovi sekään.
Jos ap nousisit sieltä sängystä itsekin huolehtimaan kunnostasi ja ulkonäöstäsi. Voi tietenkin olla myös, että mies on katsonut täyttäneensä tehtävänsä - sinähän halusit vain sen lapsen.
Laittaako hän itseään vain työpäivinä vai myös niinä päivinä jotka viettää sinun kanssasi?
Sitä on ruvennut ikääntyminen pelottamaan, niin miehille käy kun nelikymppiset lähestyy. Kunnes sitten repsahtavat täysin, lihovat ja alkavat kulkea pelkissä kalsareissa.
Outs. En osaa sanoa, mutta oudolta haiskahtaa.