Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaatii mieheltä työntekoa

Vierailija
21.03.2017 |

Aina treffeillä tai baarissa kun olen naisille jutellu sitten monesti he on alkaneet utelemaan koulutustani ja missä töissä. No olen vastannut että työtön ja ei minkäänlaista koulutusta ja samantien naisen kiinnostus lopahtanu. Eli naisia kiinnostaa vaan miehen status ja rahat. Ei tästä muuta voi päätellä. Työtön miäs ei kelpaa kenellekkää.
M24

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä ja perheensä elättävä mies on seksikkäämpi ja viriilimpi. Jos ei mies mitään elämässä yritä tuskin se sängyssäkään mitään jaksaa.

Vierailija
2/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei helvetti tietenkää. Millä sä ne tamponit ostat sitten. Mitäs jos vaikka äidiltäsi kysyisit miksi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mieheltä mitään työntekoa vaadi. Parisuhteessa toivon tosin, että kumppanillani on unelmia ja tarpeeksi kunnianhimoa toteuttaa niitä. Mutta ne unelmat saa mun puolesta olla ihan "huuhaata" eikä niiden tarvi tuottaa penniäkään. Riittää, että mies pystyy itsensä jotenkin elättämään.

Vierailija
4/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä ja perheensä elättävä mies on seksikkäämpi ja viriilimpi. Jos ei mies mitään elämässä yritä tuskin se sängyssäkään mitään jaksaa.

Kuule minulla on paljon harrastuksia ja en todellakaan makaa päivät sängyssä. Miksi oletetaan että työtön vaan löhöää kotona kun työttömänä juuri sitä aikaa on tehdä kaikenlaista.

Vierailija
5/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vaikka joku yli 70v papparainen esim danny saa parikymppistä naista kun on julkkis ja on rahaa.

Vierailija
6/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa, mutta itse lisäisin vielä sen, että ei riitä edes, että on koulutuksia ja töitä jos ne koulutukset ja työt ei ole korkean statuksen koulutuksia ja töitä.

Vierailija
7/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla kun en esimerkiksi ottaisi miehekseni uskonnollista miestä, lassukkaa, anarkomarkoa, elämänsä kehonrakennukselle omistavaa heppua, supermustasukkaista jne en ota myöskään elämäntapatyötöntä. Tärkeimpien arvojen ja elämäntavan pitää sopia yhteen.

Vierailija
8/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä mieheltä mitään työntekoa vaadi. Parisuhteessa toivon tosin, että kumppanillani on unelmia ja tarpeeksi kunnianhimoa toteuttaa niitä. Mutta ne unelmat saa mun puolesta olla ihan "huuhaata" eikä niiden tarvi tuottaa penniäkään. Riittää, että mies pystyy itsensä jotenkin elättämään.

Tuilla pystyy elättämään itsensä ihan hyvin.

Vierailija
9/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule minulla on paljon harrastuksia ja en todellakaan makaa päivät sängyssä. Miksi oletetaan että työtön vaan löhöää kotona kun työttömänä juuri sitä aikaa on tehdä kaikenlaista.

Jos et viitsi yrittää elämässä eteenpäin tuskin kykenet lapsiakaan hankkimaan.

Vierailija
10/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään koulutusta? Mitä olet tehnyt koko elämäsi?

Vierailija
11/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS tämä sana ininä. Laiskiainen valittaaaaaaaa.

Vierailija
12/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunissa pitkää päivää tekevät koodarit ja tukihenkilöt ei vähemmän seksikkäiltä ja viriileiltä voisi näyttää vaikka palkka hyvä onkin. :D

Vierailija
13/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan oikeassa, mutta itse lisäisin vielä sen, että ei riitä edes, että on koulutuksia ja töitä jos ne koulutukset ja työt ei ole korkean statuksen koulutuksia ja töitä.

Jep. Perusduunari joka käynyt vain amiksen ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla enää nykyisin. Naiset entistä vaativampia.

Vierailija
14/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuilla pystyy elättämään itsensä ihan hyvin.

Yhteiskunta sinua silloin elättää, tuet ovat vastikeettomia.

Vierailija
15/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hyväpalkkainen, tavoitteellinen työ, enkä halua joutua valintatilanteeseen, jossa pitää joko elättää miestä tai sopeutua miehen elintasoon. Lisäksi unelmani on perustaa perhe, enkä halua tehdä sitä ennen kuin perusasiat perheessä on kohdillaan, eli työ ja toimeentulo. Harrastuksilla ei yleensä perhettä ruokita, vaikka ne aktiivisina pitäisivätkin.

Vierailija
16/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta elämäm_koululaiset.

Vierailija
17/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen käy töissä, niin sinä olet se jota kiinnostaa naisen status ja rahat. Hänen verorahoillaan nimittäin elät. Ja ei ole ihme, jos jokainen täysjärkinen haluaa että viet ahneet kätesi pois hänen taskustaan ja alat elättää itsesi.

Vierailija
18/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää en jaksanut elättää, muutenkin meni sukset ristiin. Nykyinen oli 3 vuotta työtön, onnekseni sain olla töissä ja rahat riitti elämiseen yhteisessä kodissa. Nyt tilanne muuttunut, mies pääsi töihin ja itsellä on taukoa töistä. Rakastuin työttömään, rakastin sen 3 vuotta, ja rakastan vieläkin.

Vierailija
19/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyttäkin voi syyttää, mutta veikkaanpa ettei se ole ainoa syy naisen kiinnostuksen lopahtamiseen ap:n kohdalla.

Vierailija
20/115 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään koulutusta? Mitä olet tehnyt koko elämäsi?

No olen peruskoulun käynyt toki mutta senkin vain koska pakollinen oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme