Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montakos Burberry-kuosista vaatetta/tavaraa omistat ja missä asut!???

Vierailija
21.03.2006 |

Tuusula tasan nolla

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siihen liitetään turhaan eri merkityksiä. Aivan kuten on on Volvon ja BMW:n vihaajia...

Vierailija
22/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön me Tarjoustalolaiset! Meidän itsetunto ja asenne on parhaimmillaan! Onnex oon sielä itse kaupankassana, ettei tule noita itsetuntoongelmia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon tuota ruutukuosia sen vuoksi, että;

a) useimmat feikki Burberryn tuotteet ovat tuota kuosia. Harvemmin näkee esim 100% mustan feikki t-paidan, josta ulkopuolinen ei tiedä mitä merkkiä se on (näin on aidoissa).

b) Se kuvio näkyy kaikkialla, Tarjostalon sateenvarjoissa, Helsingin ja Espoon Stockalla sitä on joka toisella.

c) Sitä on hankala yhdistää muiden vaatteiden kans, jos ei halua olla tylsä.

d) Se ruutu on ruman näköistä.

Esim mua inhotti, että saatin paljon aikoinaan häälahjaksi Burberryn tuotteita ja nimenomaan ruudullisia. Koska mun mielestä se on ruma kuosi, niin eipä tullut käyttöä esim pussilakana seteille, varmaan arvokkaita, mutta en halua nukkua Burberryn ruuduissa.

Anoppi on aina pitänyt tuosta Burberryn ruutukuosista, siellä on kaikki mahdollinen tuota kuosia. No sinne ja anopille se sopii kyllä hyvin :)

Onneksi Burberry tekee laadukkaita tuotteita, ilman kauheeta ruutukuviota. :)

Vierailija
24/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no Mulberry onkin sitten ihan jo toinen merkki. Tosin Mulberry parempi kuin Burberry. :)

Vierailija
25/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista kiivaimmin ns. " tavalliset palkansaajat" .

Esim. työpaikallani jokaisella juristilla näyttää olevan Burberryä jossakin muodossa, eivätkä koe mitenkään sitä " ongelmallisena, nolona TAI pröystäilynä" . Heille Burberryn laukku tai huivi, on laukku tai huivi siinä missä jokin muukin...

Vierailija
26/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle mitä merkkiä on päällä tai omistaa. Vaate sen ratkaisee!

Ei hjymmärrä...

Vierailija
27/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Burberry, erityisesti ruutukuosi, mutta kaikki muukin, edustaa persoonattomuutta, tylsyyttä ja keskiluokkaisuutta. En vaan ymmärrä, miten se voi olla niin suosittu - tusinakuosi, jota näkee tosiaan joka toisella Hgin keskustassa. Ja kyse ei ole siitä, ettei ole varaa itsellä hankkia - en ottaisi, vaikka annettaisiin. On hiukka toinen tyyli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan