Tuulimunan kokeneet, mahan kasvusta kysymys...
Eli lyhykäisyydessään, tuliko teille tuulimunaraskaudessa alavatsan turvotusta? Itse odotan toista lasta ja turvotus on todella valtavaa, raskaus siis näkyy sen takia jo nyt, vaikka viikkoja vasta 7+6. Hävettää kun ihmiset kyselee raskaudesta ja itse ei ole kuullut edes sydänääniä.
Eli oliko teillä turvotusta, voiko siitä päätellä mitään? Siis että jos kovin masu paisuu, niin kaikki olisi ok ja masussa kasvaa vauva?
Olisin todella kiitollinen tiedosta! Etenkin jos kyseessä oli toisen tai kolmannen jne. odotus, itselläni ei ekasta vauvasta ollut tällaista turvotusta ollenkaan vaan raskauden huomasi sitten vasta ns. oikeilla viikoilla vauvamahasta, ei suinkaan tällaisesta turvotusmahasta.
Kommentit (3)
rv 12+ lääkkeellinen tyhjennys kun ei tullut itsestään pois.
kyllä minulla vatsa kasvoi heti raskauden alussa niin että naapuritkin huomasivat raskauden. neuvolassa olivat kuulevinaan jopa sydänäänet. viikolla 11 sitten alkoi pieni verenvuoto ja äitiyspolilla ultrassa todettiin tuulimunaraskaus ja pantiin kesken. uuden raskauden myötä myös maha kasvoi heti alusta alkaen ja vk 9 kävin yksityisellä ultraäänikuvassa missä todettiin normaali raskaus. joten, käy heti ultrassa jos epäilet tuulimunaa. keskenmeno ei ole hauska kokemus.
kolmas raskaus alkoi näkymään rv6+ ja työkaverit alkoivat kyselemään olinko raskaana..!? Sain kaksoset!!