Mistä monella suomalaisella on silmän sisänurkassa semmonen poimu?
Minulla oli kaveri jossa oli tuollaiset silmät mutta ei hän ollut itse lahjaton tai muuta. Mistähän se on tullut Suomeen? Idästä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkse joku fas- piirre?
Niin miks alapeukku? Kun vähän do the guugling, niin nimenomaan on.
No fas-lapsilla on kapea silmärako, tuo aasialaispoimu on vähän eri juttu.
Ahaa.
Sori että jankkaan, mutta monessa kuvauksessa on kyllä maininta epicanthal folds.
Enkä sanonut että se olisi yksinään siitä johtuva piirre, mutta myös fas- piirre.
Ettei tarvii mammojen vedellä herneitä nenukoihin.
Suomalaiset periytyvät ilmeisesti mongoleista. Ja tiedoksi, että mongoleilla oli erittäin pitkälle kehittynyt kulttuuri ja hallinto :D
Se poimu tulee idästä ja on sitä varten että suojaa silmää kylmältä ja valolta. Jos juuria ja perimää tulee idästä niin kyllä se silloin ulkonäössä näkyy! Todella tyhmää on jos väitetään tuollaisia olkinukkeja jonkun yksittäisen piirteen takia
Tyhmää on myös jos väitetään jostakin jonka kanssa ei o edes keskustellu ja jota ei tunne että ulkonäkönsä piirteiden takia muka tuli jostain ja sen takia että olkinuken heittäjällä on russofobia ja russofobi voisi tehdä geenitestin niin nähdään mitä omista geeneistään löytyy
Huijaatte en ole kenelläkään nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset periytyvät ilmeisesti mongoleista. Ja tiedoksi, että mongoleilla oli erittäin pitkälle kehittynyt kulttuuri ja hallinto :D
Paremminkin niin, että suomalaisilla ja mongoleilla on tietty määrä (n. 5-10 %) yhteistä muinaiseuraasialaista geeniperimää. Nykysuomalaisilla tuo perimä on sekoittunut eurooppalaiseen ja mongoleilla taas itäaasialaiseen perimään. Mutta kun perimää tarkastellaan kokonaisuutena, niin kyllä suomalaisten perimästä valtaosa on yhteistä muiden eurooppalaisten kanssa. Alan tiedepiireissä tuo on nykyään päivänselvä tosiasia.
Mul on kans sillee toisessa silmässä aika selvä mut toisessa ei melki yhtään
Minulla on, äidin puolelta peritty. Yksi lapsista peri sen minulta ja isältään ruskeat silmät. Oli taaperona ihan puoliksi aasialaisen näköinen.
Mulla ei ole mongolipoimua mutta kuitenkin itäsuomalaiset hieman aasialaistyyppiset silmät joissa liikkuvaa luomea näkyy vain vähän. Luomivärin voi laittaa kulmaluulle ja ripsiin pidennykset ilman että ne näyttävät övereiltä.
Dna testin mukaan geenejä löytyy niin Uzbeckistanista, Azerbaidzenista ja Keski-Euroopasta.
Olen suomalaisten vanhempien blondi lapsi. :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mongolipoimua mutta kuitenkin itäsuomalaiset hieman aasialaistyyppiset silmät joissa liikkuvaa luomea näkyy vain vähän. Luomivärin voi laittaa kulmaluulle ja ripsiin pidennykset ilman että ne näyttävät övereiltä.
Dna testin mukaan geenejä löytyy niin Uzbeckistanista, Azerbaidzenista ja Keski-Euroopasta.
Olikohan 88% geeneistäni Suomesta, eniten Pohjois-Karjalasta. 5% Keski-Eurooppa ja 5% Uzb ja Azer. 1% Eskimo ja 1% Tanska?
Kävin tukholmassa ja ette ikinä arvaa minkä näköisiä ja värisiä ruotsalaiset ovat!
Vierailija kirjoitti:
Kävin tukholmassa ja ette ikinä arvaa minkä näköisiä ja värisiä ruotsalaiset ovat!
Kerro! Kerro!
Ruskettuneita varmasti.
Ps. Kävin itsekin solariumissa moneen vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan 88% geeneistäni Suomesta, eniten Pohjois-Karjalasta. 5% Keski-Eurooppa ja 5% Uzb ja Azer. 1% Eskimo ja 1% Tanska?
Saksalaiset sotilaat viehättyivät Kolin jylhistä vaaroista. Siksi sinne tuli Keski-Euroopan geenejä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään. Taidat asua pohjoisessa?
Krista Pärmäkoski ja luistelija Laura Lepistö, heillä selvästi näkyvä epikantus. Myös prinssi Harryn esikoisella on samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Ovat cp vammaisia
Että voit olla tyhmä!
Tyhmä ja tietämätön. Miksi pitää tulla pärstää aukomaan, jos ei asiasta tiedä yhtään mitään!
Suomalaisilla mongolipoimu on todella harvinainen mutta raskaat yläluomet jokaisella
Suomessa kävi mongolikauppamiehiä venäjältä pohjoisen kautta satoja vuosia sitten. Jätti perimäänsä. Ihan samallailla ihmetellään parin sadan vuoden päästä miksi suomalaiset on mulatteja.
Mongolipoimut. Ne on kehittyneet suojaamaan silmiä kylmyydeltä :))
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla mongolipoimu on todella harvinainen mutta raskaat yläluomet jokaisella
No tämä. Ap mukaan monella on tuo poimu, mutta ei kyllä ole. Mulla on raskaat silmäluomet ja se on ärsyttävää.
Kannattaisko sun nyt ihan ensin selvittää itsellesi, mikä cp-vamma on, ennenkuin tulet tänne jakomaan tietämystäsi. Googlaa vaikka.