Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elias Kaskinen: Hot or Not?

Vierailija
20.03.2017 |

Hyvä biisi se Irti, soi nykyään paljon radiossa. Onko Elias ihana mies? Ainakin Bumtsibumissa mun mielestä oli.
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xtf1/t51.2885-15/s640x640/e35…
http://www.apu.fi/sites/files/styles/content_area/public/article_media/…

Elias Kaskinen: Hot or Not?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla pituutta 190cm ja kengännumero 52 mutta naama on liian vauvamainen mieheksi. Onko tuo jotain 18v?

Vierailija
2/16 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söpö, mutta hieman kannattaisi bodata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan söpö, mutta hieman kannattaisi bodata.

Mitäs ton haboissa on muka vialla?

Vierailija
4/16 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella kun Jenni Vartiainen läpsii tuota toyboyta ruoskalla persiille ja kyselee siltä turvasanaa...

Vierailija
5/16 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot nykyisin kun ei ole niin babyface.

Tulee olemaan hotimpi, jos pysyy kuosissa. Pullanaama ei sovi Eliakselle.

Vierailija
6/16 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella kun Jenni Vartiainen läpsii tuota toyboyta ruoskalla persiille ja kyselee siltä turvasanaa...

Minä sain sen käsityksen, että Jenni teki Turvasanan siksi ettei Eliaksesta ole yhtään mihinkään vällyjen välissä. Aikamoinen vinkki poitsulle, tajuaakohan edes loukkaantua?

Vierailija
7/16 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melkeen 25 :)

Vierailija
8/16 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain sen käsityksen, että Jenni teki Turvasanan siksi ettei Eliaksesta ole yhtään mihinkään vällyjen välissä. Aikamoinen vinkki poitsulle, tajuaakohan edes loukkaantua?

Ja minä sain sen käsityksen, että Elias on tehnyt paljon radiosoittoa saaneen Irti-biisin erostaan Jennin kanssa. Eli eivät siis enää seukkaa.

Vierailija
9/16 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeen kumpikaan. Ihan ok:n näköinen. 

Vierailija
10/16 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä sain sen käsityksen, että Elias on tehnyt paljon radiosoittoa saaneen Irti-biisin erostaan Jennin kanssa. Eli eivät siis enää seukkaa.

Mammat tiesi tämänkin paljon ennen kuin Seiska ilmoitti. Salapoliisimammat, yes!

Vierailija
11/16 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät raamit, mutta naama ei sytytä. Ei toki ole rumakaan.

Vierailija
12/16 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nelikymppinen, joten noin nuori poika ei ole mielestäni "hot". Elias on kuitenkin todella lahjakas ja paljon töitä tekevä muusikko. Eikä Jennin kanssa seukkaaminen varmasti ollut mikään julkisuustemppu. Eliaksen äiti se vasta kuuluisa onkin.

Elias on fiksu, nuori muusikko, jolle voimme antaa tukemme. Elintavat hänelä ovat kohdillaan ja hän uskaltaa puhua tunteistaan avoimesti. Kaikkea hyvää hänen uralleen! Kyllä hänen biisinsä ovat parempia kuin jonkun toisen Robinille tms. tekemät tusinatavarat.

Vierailija
13/16 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nelikymppinen, joten noin nuori poika ei ole mielestäni "hot". Elias on kuitenkin todella lahjakas ja paljon töitä tekevä muusikko. Eikä Jennin kanssa seukkaaminen varmasti ollut mikään julkisuustemppu. Eliaksen äiti se vasta kuuluisa onkin.

Elias on fiksu, nuori muusikko, jolle voimme antaa tukemme. Elintavat hänelä ovat kohdillaan ja hän uskaltaa puhua tunteistaan avoimesti. Kaikkea hyvää hänen uralleen! Kyllä hänen biisinsä ovat parempia kuin jonkun toisen Robinille tms. tekemät tusinatavarat.

Anna-Marikin löysi palstalle poikaansa kehumaan.

Vierailija
14/16 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna-Marikin löysi palstalle poikaansa kehumaan.

Ehkä oma äitisuhteesi on sillä tasolla että välitätte kohteliaisuudet toisillenne keskustelupalstoilla mutta veikkaan Eliaksen äidin puhuvan pojalleen ihan kasvotusten jos on kehuttavaa. 

Vierailija
15/16 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Elias petti Jenniä uuden brunetin kanssa kuten kaikki muutkin miehet on Jenniä pettäneet. Ei ole mikään pulmunen tuo beibiface.

Vierailija
16/16 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn. Elias petti Jenniä uuden brunetin kanssa kuten kaikki muutkin miehet on Jenniä pettäneet. Ei ole mikään pulmunen tuo beibiface.

Kas kun täällä jokainen julkkis on mammojen mukaan pettänyt sitä ja tota ja nähty täällä ja tuolla salarakas kainalossa. Aina jankutetaan samoja mantroja, kohteet vaan vaihtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän