Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoittavatko miehet teille vikoja ulkonäössänne?

Vierailija
20.03.2017 |

Tapahtuuko sellaista yleisesti?
Tutut ja puolitutut miehet katsovat oikeudekseen osoittaa minulle vikoja kehossani ja kuinka voisin niitä kohentaa.

Olen aiemmin pitänyt itseäni kauniina, mutta itsetuntoni on ihan romuttunut. Ei kai pitäisi antaa muiden kommenteille painoarvoa, mutta niin mä silti yeen. Yleensä kommentit ovat sellaisia, jotka ovat totta. Eli tiedän itsekin vikani, ei niitä tarvitse erikseen alkaa mulle korostamaan.

Jos tämä on joku sairas keino, jolla miehet yrittävät iskeä naista, niin voin kertoa, ettei se toimi. Päinvastoin. Mitä rumemmaksi mies saa mut itseni tuntemaan sitä minimaalisemmaksi katoaa mahdollisuus, että ikinä voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Vai onko kyse jostain yleisestä naisvihasta, että muuten vain haluaa loukata jotakin naispuolista ihmistä?

Olenko mä ainoa, joka saa kokea tällaista?

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies varmasti jotain pientä moitetta sanoisi jos ihan vapaat kädet arvosteluun antaisin, ja sama toisinpäin, mutta koska meillä keskitytään yleensä muihin tärkeämpiin asioihin, kuten henkisiin ominaisuuksiin, niin en koe tarpeellisena alkaa toista haukkumaan. Kukaan meistä ei ole täydellinen mutta ei pidäkään olla!

Vierailija
162/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä paljon ihmisestä, joka kommentoi toisen ulkonäköä ääneen. Ja joskus tällaiset idiootit luulevat olevansa "hauskoja".Voivat lisätä kommentin tyyliin : No et kai nyt tuosta loukkaannu ?!? Oletko joku tosikko, kun et leikkiä ymmärrä...Mut jos niille itselleen sanoo jostakin ( esim. ko. sanomisista), niin johan suutahtavat itse...Tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa olen huomannut, että ainoat urpot, jotka alkavat nimenomaan naisten ulkönäköä ruotimaan ja kopa haukkumaan ovat 50 - 60-vuotiaat miehet.

Mitä meni poikalasten kasvatuksessa vikaan 50-60-luvulla Suomessa? Itse olen 29-v ja katsovat oikeudekseen haukkua julkisesti heille tuntemattoman naisen hiuksia tms... Saatika jos jollain ylipainoa, huh!

Missähän eläkeläisten baarissa sinä käyt? Olisiko  aika harkita ikäistä seuraa.

Vierailija
164/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pitäisi sanoa kun akka leikkauttaa ja värjäyttää ihan hirveän tukan.

Kehua maasta taivaaseen?

Esim älä seurustele ennen kuin ymmärrät, että naisystävä ei ole akka ja että hänen hiuksensa ovat hänen omiaan eikä niiden arvostelu kuulu sinulle. Jos et tykkää hänestä eroat ja etsitte kumpikin paremmat kumppanit.

Pitkän tukan leikkauttaminen punaiseksi kananperseeksi on saman tason turnoff miehille kuin naisille on se, että mies ottaa töistä lopputilin ja alkaa katsomaan animea ja runkkaamaan my little ponyille 24/7. Vai olisitko silloinkin sitä mieltä, että miehen asiat ovat hänen omiaan ja ne eivät sinulle kuulu? Kyllä markkina-arvostaan kannattaa pitää huolta parisuhteessakin. 

Kumma etteivät naiset vieläkään ymmärrä kaikesta uskomattoman selkeästä todistusaineistosta huolimatta, että ulkonäkö on tärkein asia naisessa miehelle. Jos tahallaan pilaatte sen, niin kyllä siitä voi joitain negatiivisia seuraamuksia odottaa.

Sinä olet ruma ja haiset pahalta.

Vierailija
165/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut myönteisiä enkä kielteisiä kommentteja miehiltä. Taidan olla näkymätön. :-)

Vierailija
166/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä löytynyt ex-vaimosta mitään vikaa yli kahteenkymmeneen vuoteen eikä löydy vieläkään.

No sinä olet kiva ihminen kun kirjoitat noin nätisti eksästäsi, erottua siihen aika harva pystyy.

Vierailija
167/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mukava arvioida naisia. Naisen vartalo ja fysiikka kiinnostavat.

Minua kiinnostavat vain älykkäiden miesten arviot.

Pahoitteluni.

Vierailija
168/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole joku sairas iskutaktiikka? Että nöytyytetää ja jotain, en ymmärrä kuinka se voisi toimia.

En ole saanut kommenttia muista kuin hiuksista. Lyhyet hiukset provosoi miehiä ihmeen paljon.

Taidanpa ajella kaljun :D

Vierailija
169/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä sanoa, ettei kukaan mies (mukaanlukien oma aviomies) ole koskaan arvostellut ulkonäköäni negatiiviseen sävyyn. Ja tämä ei tosiaan tarkoita sitä, ettei mitään huonoa minusta löydy :) Ehkä satun vaan tuntemaan hyväkäytöksisiä miehiä.

Minulla jäi suu auki kun menin rappukäytävää pitkin asuntooni ja siellä rappukäytävässä ollut huoltomies valitti että minulla ovat liian pienet tissit. En jäänyt kyselemään että mitä tarkoitusta varten ne tissini ovat liian pienet. Ihmeellistä että tuntemattomiakin ihmisiä kommentoidaan noin.

Ikinä ei tulisi mieleenkään mennä valittamaan tuntemattomille miehille heidän ulkonäöstään.

ONPA tosiaan JÄRJETÖNTÄ - kerroppa tuo ääliömäinen loukkaus hänen pomolleen, niin saakoon ukko kuulla kunniansa!

Vierailija
170/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia pellemiehiä ootte tavanneet? Ulkonäön kommentoiminen negatiiviseen sävyyn on aika hemmetin mautonta. Ehkä sitten kaikilla ei ole tilannetajua tai ovat muuten vaan mulkeroita. Itselleni ei tulisi mieleenkään kommentoida kenenkään ulkonäköä törkeästi, ei miehen eikä naisen.

M33

Vierailija
171/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kävelylenksu vei asunnottomien alkoholistien ensisuojan ohi ja näiltä "unelmamiehiltä" kuului kommentteja tyyliin "liian lihava" tai "ruma naama" :)

Ai Tampereen Hatanpäälläkö? 

Juuri siellä.

Hehe, arvasin sen  - missään muualla en ole tavannut niin kummia alkoholisteja, kuin Mansessa. 

Nuorena, asuessani Hakaniemen metroaseman vieressä, aseman seinää piti pystyssä melkoisia vääräleukoja, jotka hassuttelivat ohikulkijoille kaikenlaista vitsailua, mutta se ei ollut ilkeää, vaan hauskaa.

Vierailija
172/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vain ovat sellaisia taivaan lahjoja kertoessaan meille näitä totuuksiaan. Ja sellaisen miehen voi jättää vaik väliin. Ohjeita tulee varmasti muistakin elämänalueista. Jos asiat menee pieleen, tiedämme kyllä kenen vika se oli. Pätee toki myös naisiin.

Vierailija
173/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa miespuolinen kollega: "Oletko koskaan harkinnut silmänympärysvoiteen käyttöä? Kun sulla on aina aika kivat silmäpussit"

Ainakin hän oli rehellinen. :)

Vierailija
174/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on todella vähän haukuttu ulkonäön puolesta, siis ainakaan niin että olisin itse kuullut. Mieleen muistuu eräs tapaus vuosien takaa kun olin kaverien kanssa baarissa ja humalainen kaverini raahasi yhtä miestä luokseni ja sanoi "tässä tää mun kaveri on" ja näytti mua, ja mies tuijotti mua nyrpistyneenä päästä varpaisiin ja sanoi etsivänsä kyllä jotain vähän tasokkaampaa.

Sinä iltana itkin itseni uneen, se oli jotenkin niin nöyryyttävää. Enää en vaivaisi päätäni tuommoisilla kommenteilla.

Vierailija
175/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole miehet haukkuneet, mutta itseäni rumemmilta naisilta olen usein saanut selvityksen ulkonäköni vioista. Sitähän voisi kuvitella olevansa ihan nätti, jos ei olisi näitä pystyynnostettuja lehmiä tuttavina. Olen tähän asti osanut pitää suuni kiinni, mutta toivottavasti joku ei satu lohkaisemaan jotain pahaa ulkonäöstäni, kun minulla sattuu olemaan huono päivä. Onneksi niitä huonoja päiviä on erittäin harvoin, koska ne naiset eivät kestäisi kuulla totuutta omasta ulkonäöstään.

Vierailija
176/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa mainitaan vain sellaisista tilanteista, joissa mies on arvostellut naisen ulkonäköä mutta saammeko me naiset minkäänlaista tukea, joiden ulkonäköä ovat arvostelleet myös toiset naiset? Vai onko tämä vain jokin miesten parjaamisketju?

Vierailija
177/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ollut nuorempana tosi laiha, niin siitä sai kyllä kommenttia vähän sieltä ja täältä, naisilta kyllä enemmän. Yksi mies kommentoi, että mulla on posket kuopalla, meinasin itkeä. 

Ei muuten oo kyllä kommentoitu. Oma mies kyllä kysyttäessä on rehellinen, joten pitää miettiä mitä kysyy ja miten. :D

Vierailija
178/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa luulen, että useimmat huonoryhtiset ihmiset ovat tietoisia huonosta ryhdistään. Ei se millään jumpalla parane jos geenit on mitkä on. Toisekseen huono ryhti on usein parempi kuin hyvä. Ihmiset, jotka pakottavat itselleen suoran ryhdin, tulee nikamakulumat viimeistään nelikymppisenä. En tiedän on selkäkivut sen väärti, että ryhti on suora. Hyperlordoosi on tärkein alaselkäkipujen aiheuttaja esim. tanssijoilla.

Siinäs kuulitte! Kaikki suoraryhtiset kyykkyyn!!! XDddd

Vierailija
179/186 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut miehet ovat arvostelleet nuorempana, jolloin arvosteltavaa oli paljon vähemmän kuin nykyään, mutta oma mies ei koskaan. Olen kyllä kaikin puolin kamala vartaloltani (huonot hiukset, sairaalloisesti ylipainoa, karvainen, huonosti istuvia vaatteita jne), että paljon arvosteltavaa olisi, jos mies olisi sen tyyppinen, että arvostelisi. Toisaalta en kyllä usko että olisin päätynyt yksiin sellaisen miehen kanssa, joka katsoo oikeudekseen arvostella. Ei ole minullakaan tapana arvostella mieheni ulkonäköä.

Vierailija
180/186 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet miehet kommentoivat naiselle tämän tai jonkun muun naisen ulkonäköä kielteiseen sävyyn, arvioi painoa, pukeutumista jne. Tämä on minusta täysin käsittämätöntä ja todella epäkohteliasta.

Minä puolestani en kommentoi naisten ulkonäköä heille millään tapaa. Tuntuisi todella tökeröltä mennä sanomaan toiselle, että "onpas seksikäs pylly" tai "ihanat huulet". Limaista lähmimimistä. Saman asian pystyy viestittämään kohteelle helposti sanattomastikin ja samalla keskustelemaan ihan normaalisti.

Olen varsin suosittu naisten keskuudessa. Varmaan osaksi siksi, että kohtelen heitä ihmisinä enkä jonakin näyttelyesineenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi