Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Kommentit (178)
Omeglessa eli netin kautta (=yhdistää toiselle anonyymille jossain päin maailmaa, ja sit vaan kirjotellaan ilman kuvaa, tosin nykyään kai saa kuvan).
Juteltiin, avauduttiin ja molemmat aateltiin että hyvä kun voi puhua jollekkin ilman naamaa ja sit vaan klikata ittensä pois. Siinä meni kolme tuntia. Vaihettiin kuitenkin meiliosotteita. Juteltiin puol vuotta aika tiheesti, sit laitettiin kuvat joissa kumpikaan ei näyttänyt itseltänsä.
Sit lähdin Lontooseen kaverin kanssa lomalle, ja tämä nettituttu ehdotti treffejä. Jännitti kauheesti mutta olin pessimisti. Ja se oli sitten siinä :D itkin onnesta ja olin ihan sekaisin. Nykyään asutaan yhdessä Suomessa, mutta muutto Lontooseen on suunnitteilla.
10 vuotta sitten opiskelijaristeilyllä. Ihastuttiin toisiimme ensi silmäyksellä. Aluksi kipuiltiin kovin mustasukkaisuutta ja aikuiseksi kasvamista myös. Mutta sitten kun molemmat aikuistuivat, on tämä ollut parasta ikinä. Rakkaus on vain kasvanut ja kypsynyt ja varmasti tekee sitä edelleen jatkossakin. ❤️
Kaupan kassalla. Olin töissä, hän asiakkaana.
Tinderissä 3-vuotta sitten ja nyt kihloissa, lapsi tulossa.
Yhteisen tutun kautta. Mies tuli käymään luonani. Sieltä lähdin miehen kyydissä reilun 400 km:n automatkalle :)
Lukion ensimmäisenä vuonna, mieheni kiinnostui musta ja alettiin juttelemaan, siitä se sit lähti :) takana lähes 10 vuotta ja onnellisia ollaan :)
Minäkin tapasin kultani tinderissä! Täällä joku katkera Tinder-tyyppi miinustelee kun ei itse yhtään mächiä ole saanut :D
Jotkut on vielä tänäkin päivänä sitä mieltä että netissä tapaaminen on jotenkin noloa. Että olisiko siksi nuo alapeukut? Itse tapasin puolisoni myös Suomi24 treffeillä. En vieläkään ymmärrä miten sain tuon ihanuuden itselleni :)
24 vuotta sitten yläkoulussa. Kuopuskin jo muuttanut omilleen ja elämme taas kahdestaan.
Suomi24:ssä juteltiin viikon verran, sitten käytiin kävelyllä kylmänä syysiltana, ja siitä asti ollut menoa. :)
Tietokonepelissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tapaaminen eteni? Ihastuitteko heti ja kuinka nopeasti aloitte seurustella?
Tunnettiin viisi vuotta, ennen kuin vakavampi flirttailu alkoi. Mies kyllä myönsi olleensa kiinnostunut jo paljon aikaisemmin ja itsekin ajatuksella leikkinyt. Enempi ikäeromme takia ei kummempaa tapahtunut nopeasti (mies nuorempi).
Yläasteella kun tulin seiskaluokalle. Mies (silloin poika) tuli pummaamaan tupakkaa. Puoli vuotta myöhemmin seurusteltiin.
Siitä on nyt aikaa reilu 16 vuotta. Lapsia kaksi ja edelleen ollaan onnellisia.
Niin, ja savuttomia vuosia molemmilla jo kahdeksan. :)
115
Alunperin tutustuttiin kaverin kotibileissä/jatkoilla ja olimme vain kavereita 3 vuotta.
Erosin silloisesta poikaystävästä ja tämä mies sattui soittamaan ja päätimme lähteä ravintolaan syömään. Siitä se lähti ja yhdessä olemme olleet 26 vuotta. Naimisissa 22 vuotta ja 2 lasta.
Match.com:in kautta. Aika monta "sammakkoa" sielläkin tuli vastaan ja mainasin jo lyödä hanskat tiskiin, mutta onneksi sitten tämä yksi "prinssikin" :)
Nyt kohta 9 vuotta yhteistä elämää takana, avioliitossa ja lapset.
Baarissa tavattiin, mutta tiemme erosivat sinä iltana. Kukausi sen jälkeen alettiin pitämään yhteyttä ja ruvettiin seurustelemaan.
Olin kaaso, hän bestman. Hääparin kautta ystävystyttiin ja sitten mentiin kavereina leffaan kahdestaan. Treffithän niistä muodostui.
Oltiin niin samanlaisia, että rakastuttiinkin pikavauhtia. Puolen vuoden seurustelun jälkeen muutettiin molemmat vanhempien nurkista yhteen.
20 vuotta sitten ravintolassa.