Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Kommentit (178)
Molemmat olimme opiskelijoita. Olimme luokkamme vanhimpia, n.26v ja muut oli suunnilleen lukiosta suoraan tulleita. Joten siitäkin syystä tehtiin yhdessä monet ryhmätyöt. Sitten siitä se kipinä sitten syttyi, takana 14 vuotta.
Mies jäi alalle mitä opiskelitiin, minä teen aivan muita töitä, ei ollutkaan minun alani, mutta ainakin miehen löysin.
Kaverin näyttelyn avajaisissa tapasimme. Olimme yli 30-vuotiaita ja kummatkin väsyneitä tahollaan etsimään sitä oikeaa pitkien päättyneiden seurustelusuhteiden jälkeen. Joten tämä kohtaaminen silloin kun vähiten sitä osasi odottaa, oli sanoinkuvaamattoman hieno. Rakkaus roihahti tulisesti. Nyt ollaan naimisissa ja perhe kasvaa. Lähes viikottain tai päivittäin iloitsemme yhdessä siitä, että meille olikin varattu elämässä jotain näin kaunista.
Ison sairaalan leikkaussalissa. Olimme jo olleet 4 vuotta työtovereita.
Oltiin samassa lukiossa, yhteisten ystävien kautta tutustuttiin.
Suudeltiin ensimmäisen kerran vanhojen tanssien jatkobileissä :) voi niitä aikoja. <3
Netissä. 1,5 vuotta juteltiin ensin päivittäin koneella ja sitten päätettiinkin tehdä se kasvokkain.
Opiskeljapiireissä, parikymppisinä. Tosin molemmilla oli ensin muut heilat, siinä meni ensin jokunen vuosi ennen kuin yhteen päädyttiin.
Netissä. :D Ja asuttiin vieläpä eri maissa. Ei onneksi kaikki kaukosuhteet kaadu välimatkaan. :)
Suomi24 treffeissä. Eka oikea seurustelusuhde, nyt 4 v. yhdessä ja avopuolisoita ollaan. <3 Tämä rakkaus tulee kestämään kunnes kuolema meidät erottaa.
Tinderissä, nyt oltu yhdessä kaksi vuotta hyvin tiiviisti😊
Tulin vaan lueskelemaan muiden stooreja. Itse tällä hetkellä puhun saksalaisen kanssa, mutta en tiedä voiko tästä tulla mitään :(
Vappuaattona Helsingin Ruttopuistossa
Netissä. Mies vastasi mun ilmoitukseen deitti.net tai jollain vastaavalla sivustolla. Yhdessä 17 vuotta.
World of Warcraft -pelissä, 2011. Mies oli paladin ja minä druidi, ja pelataan edelleenkin kun sille tuulelle sattuu, joskin harvemmin kerta vuoden vanha tenavamme vie suurimman osan vapaa-ajasta.
Kavereiden kautta, mitenpä muutenkaan.
Netissä tavattiin ja rakastuin heti! Ihanampaa miestä saa hakea. 6 vuotta tuli juuri täyteen ja muistan ekat treffit kuin eilisen päivän:)