Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?

Vierailija
19.03.2017 |

Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM-teemaisella foorumilla vuosia sitten. Yhdistävä seksuaalisuus on ja on ollut merkittävä osa suhdettamme, mutta ilman muidenkin asioiden mätsäämistä emme olisi parisuhteessa.

Vierailija
62/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran työpaikan pihalla, myöhemmin sitten törmäiltiin työpaikalla. Kesti kyllä muutaman vuoden ennen kuin seurustelu alkoi.

Vierailija
64/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Mutta mies oli siellä asiakkaana eikä työkaveri.

Vierailija
65/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä (työmatkalla tutustuttiin paremmin).

Vierailija
66/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baaritiskiltä bongasin maailman suloisimman hymyn. Yhdenillanjutusta lähti. 17v yhdessä.

Miten voi sanoa, että parisuhde alkoi yhden illan jutusta?

Vierailija
67/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 treffit. Kaikista maailman paikoista.. Oli kyllä neula heinäsuovasta tämä mun mieheni. Viestittelyn kautta treffeille, noin pari kk meni katsellessa ja sit lähti kunnolla ja vauhdilla. Nyt 3 vuotta naimisissa.

Sama! Kävin sitä kautta treffeillä varmaan 20 sekopään kanssa. Eipä ihmekään kun tapasin sitten nykyisen mieheni että ihastuin. Hän oli sieltä tapaamistani miehistä ainut normaali! :D

Vierailija
68/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa Thaimaan Pattayalla 2009.

-M40

Vierailija
69/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien järkkäämillä sokkotreffeillä tutussa baarissa. Hän on suomessa lomalla  töistään ulkomailla ja minä olin juuri tullut kesälomalleni suomeen.Samoin töissä ulkomailla. 

Jos olisin tullut viikko myöhemmin, mies olisi jo lähtenyt takaisin töihin enkä olisi häntä varmaan koskaan tavannut. Ja vapaana hänenlaisensa kultakimpale sattui olemaan juuri tuona kesäviikkona. Varmasti ei olisi ollut enää myöhemmin. Eikä ole ollutkaan sittemmin, 23 vuotta jo.

Vierailija
70/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä. Toisilla treffeillä suudeltiin intohimoisesti ja molemmat oli ihan wow. Vielä puolen vuoden jälkeenkin kiehnataan kuin teinit.

M44

Vierailija
71/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 Treffit vuonna 2012, kaveri käski tehdä itselleni tyhjän feikkiprofiilin jotta voin selata miehiä ja valita hänelle sopivan kun itse valitsi aina vääriä. Löysinkin itselle mieleisen, ja pakko oli laittaa lopulta viesti siitä tyhjästä profiilistani. Ujo mies, puolen vuoden ahkeran facebook-chattailun jälkeen vasta tavattiin, ensi kesänä häät. 

Onko kaveri vielä löytänyt ketään?

Vierailija
72/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa joulun pyhinä reilut kaksi vuotta sitten. Yhden yön jutusta se alkoi.

Vierailija
73/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla

Vierailija
74/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singaporen lentokentällä

Vierailija
75/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin ihania! <3 mikäköhän siinä on kun joku vaan kolahtaa?

Itse pidin lukuvuoden päättäjäistapahtuman jälkeen jatkot, joita seuraavana aamuna minulle puolituttu mies kysyi "Jäikö sinne kamala sotku?" Facebookissa. Vastasin, että eipä oikeastaan mutta pitsaa tekisi mieli. Siltä istumalta lähdimme pitsalle ja nyt on 5 vuotta takana.

Vierailija
76/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä. Viikko meni ennen kuin tavattiin. Siitä viikko eteenpäin ja mies alkoi osoittaa kiinnostuksen merkkejä. 2 kuukautta ensimmäisestä tapaamisesta alettiin seurustella. 1,5 vuotta pian yhdessä.

Mistä tälle tulee alanuolet?

T toinen joka tavannut tinderissä miehensä ja meni pari kk ennen kuin alettiin seurustella

Vierailija
77/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Menin juttelemaan tutun kanssa,jonka seurassa mies oli. Tästä tulee kesällä 13v

Vierailija
78/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi-keikalla, samalla porukalla mentiin ja päädyttiin juttelemaan kahdestaan. Tästä kolme kuukautta ja oli ensitreffit. Mies oli jo alussa hyvin ihastunut, minä olin varovaisempi emtisten pettymysten takia. Ensitreffien jälkeen molemmat tiesi että tässä se on. Nyt 2 v yhdessä, vuosi saman katon alla ja jouluna mentiin kihloihin. Ja tarina jatkuu :)

Vierailija
79/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa.

Vierailija
80/178 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa. Ei todellakaan ollut ikinä tarkotus sieltä löytää suhdetta. Kävi kuitenkin niin, että tapasin siellä uuden parhaan ystävän. Armeija vuoden aikana en kuitenkaan lämmennyt millekkään muulle, kuin satunnaiselle keskustelulle, keskityin suunnitellusti varusmiesaikaan ja hommiin. Vuoden  mies jaksoi yrittää, ja armeijan päätyttyä lähdin lopulta treffeille. Nyt yhteisiä vuosia 5 takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme