Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Kommentit (178)
Discossa tavattiin 26 vuotta sitten. Oltiin ihan teinejä silloin. Maailman ihanin mies hän edelleen ja kolme poikaa minulle antanut.
Kirjoitelkaa ihmeessä lisää
T. Kiukkuinen vanhapiika
Mies näki mut kaupungilla (tosi pieni paikkakunta johon olin vasta muuttanut) ekaa kertaa (en huomannut itse häntä). Etsi minut facebookista. Siellä välillä juteltiin. Seurustelin itse joten siksi ei ollut muuta kuin niitä näitä höpöttelyjä. Erosin ja mies ehdotti tapaamista piristääkseen oloani. Mies hullaantui saman tien. Itsellä kesti jonkun aikaa (jotenki ajattelin miehen olevan peluri eli en uskaltanut antaa tunteille valtaa). Pitkään oli molemmilla muita suhteita, mutta oltiin hyviä ystäviä ja tapailtiin usein. Mies aina kertoi olevan hulluna minuun ja haluavansa minut omaksi. Oli meillä seksiäkin välillä. Jotenkin oli sellainen vastustamaton fyysinen veto toisiimme. 3-4 vuotta kestäneen "ystävyyden" päätteksi päätin antaa tunteille vallan. Se oli paras valinta ikinä.
Olen ihan umpirakastunut niin kuin miehenikin edelleen. Naimisissa ja lapsia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä
Tinder on sen verran tuore sovellus, että ehkä vielä ei voi puhua pitkästä parisuhteesta. Sitä toki teille toivotan :)
Vakaa ja onnellinen ei ole sama kuin pitkä. Vanhempani ovat olleet yhdessä 37 vuotta enkä sanoisi heidän enää olevan onnellisessa suhteessa. Pitkässä kylläkin.
Töissä jäätelönmyyjinä, 11v sitten kun olimme tosi nuoria :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinder-vastaukset saavat niin paljon alanuolia?
Onko Tinder jotenkin huonompi paikka tavata kumppani tai nolompi?
Tässä kysyttiin missä on tavattu, ei kai siitä voi muut olla erimieltä. Itse tapasin mieheni myös Tinderissä, nyt 3 vuotta yhdessä, vuosi naimisissa ja vauva tulossa.
Vai onko suhteemme nyt tuhoon tuomittu, kun osallisena oli Tinder eikä känninen baaripano?!Ihmettelen samaa. Ei täällä noita baaarikärpäsiä kuitenkaan näytä paljon olevan hehkuttamassa onneaan.
En itse ole nettideittäjä harrastanut, mutta parempi alkaa jutella selvin päin kuin kännissä koheltaa.
t.48vuotta parisuhteessa ollut mummeli
Kyllä täällä aika paljon on baari vastauksena, mutta niin on myös Tinder tai netti. Kyllä valtaosa ihmisistä tapaa baarissa tai netin/mobiilisovelluksen kautta.
Tässä ketjussa ei taida olla yhtäkään vastausta, jossa olisi tavattu jossain kaupan kassalla, bussissa, kirjastossa tai kadulla. Jos joku vielä tulee minulle sanomaan, että tuollaisissa paikoissa voi tavata kumppanin, niin viittaan kyllä tähän ketjuun.
Tinder. Perinteisiä nettideittisovelluksia välittömämpi kanava. Suosittelen! :-)
Kesällä 2000, vantaalaisella terassilla. Ei kummankaan kantapaikka, vaan molemmat yksillä omien kavereiden kanssa.
Mies tuli juttelemaan ja lähdettiin yhtä matkaa kohti stadia. Vaihdettiin numerot, nähtiin heti seuraavana päivänä uudestaan.
Vuoden päästä asuttiin jo yhdessä ja mä odotin meidän esikoista, nyt on lapsia kolme.
Ulkomailla kesätyöpaikassa 27v. sitten :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei taida olla yhtäkään vastausta, jossa olisi tavattu jossain kaupan kassalla, bussissa, kirjastossa tai kadulla. Jos joku vielä tulee minulle sanomaan, että tuollaisissa paikoissa voi tavata kumppanin, niin viittaan kyllä tähän ketjuun.
Olihan täällä. Tai no kirjastoo ei tainnut olla, mutta kaupan kassalla ja kadulla tapaamiset ainakin löytyy tästä ketjusta.
Suomi24ssä alunperin. The rest is history ;)
Olin harjoittelijana miehen silloisella työpaikalla. Pian 17 vuotta yhdessä.
Tapasimme kotijuhlissa 4 vuotta sitten. Hän oli uuden kämppikseni lapsuudenkaveri. Ihastuimme aivan samantien toisimme ja rupesimme viettämään aikaa yhdessä lähes joka päivä viikosta. Nyt kihloissa ja ensi vuonna naimisiin. Meitä yhdistää se, että molemmat haluamme matkustaa paljon ja esim. muuttaa eri maihin. Asumme ulkomailla tällä hetkellä.