Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Kommentit (178)
Iskelmä/tanssiravintolassa 2013. Olin 20v ja mies 24v
Baarissa, yhteisten tuttujen kautta päädyttiin samaan pöytään.
Netissä chatissa. Oltiin yleinen vitsi kun kaikki oletti meidän olevan parin, vaikkei edes oltu koskaan tavattu. Sitten yhtenä päivä mies ilmoitti, että vie minut treffeille. Niistä treffeistä lähtien ollaan oltu pari.
Netissä.. Väännettiin pari kuukautta ja sitten minä päätin käydä sanomassa naamatusten, ettei tästä mitään tule..olen sanonut tuon useinkin kahden vuoden aikana, mutta pari meistä tuli.
Baaritiskiltä bongasin maailman suloisimman hymyn. Yhdenillanjutusta lähti. 17v yhdessä.
Tinderissä. Oltiin puoli vuotta ensin kavereita ja ystävystyttiin. Ja sitten; klik!
Kotibileissä, siskon kaveripiirin kautta.
Töissä tavattiin, opiskeltiin samassa yliopistossa samaan aikaan, mutta eri kampuksilla. Onneksi päädyttiin samaan työpaikkaan. :)
Baarissa, ensisilmäyksellä, kohta 25v. yhdessä!
Kaverin kotibileissä lähes 20v sitten. Oltiin nuoria ja ensimmäisestä katseesta kolahti kummallakin.
Kaverin muuttotalkoissa. Kannatti lähteä, vaikka silloin vähän tympäisi.
netissä. Olimme toistemme laastarisuhteita. Tämä 6 vuotta sitten :)
Suomi24 treffit. Kaikista maailman paikoista.. Oli kyllä neula heinäsuovasta tämä mun mieheni. Viestittelyn kautta treffeille, noin pari kk meni katsellessa ja sit lähti kunnolla ja vauhdilla. Nyt 3 vuotta naimisissa.
Opiskelijabileissä, meillä eri ala kuitenkin. Mies ihastui muhun heti ja alkoi laittamaan viestiä. Mä en ollut niin innoissani, mutta tavattiin muutama kerta yhteisten tuttujen ansiosta ja lopulta mentiin sitten treffeille ja ihastuin rajusti. Ihastuin siis miehen luonteeseen, hän ulkonäkööni. Rakkaus on kuitenkin kestänyt.