Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Onnellisessa vakaassa parisuhteessa olevat: missä ja miten tapasitte kumppaninne?
Kommentit (178)
Lukiossa. Kavereina neljä vuotta ja sitten parisuhteessa viimeisen 15 vuotta.
Kuntosalilla.
Yhdessä nyt oltu 9 vuotta ja onnellisia aina vaan :)
Instagramissa, yhteistä taivalta kuusi vuotta.
Tapasimme festareilla 8 vuotta sitten. Asuttu yhdessä melkein alusta lähtien, vauva syntyi nyt tammikuussa. Ollaan onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä
Tinder on sen verran tuore sovellus, että ehkä vielä ei voi puhua pitkästä parisuhteesta. Sitä toki teille toivotan :)
Kadulla. Olin liikkeellä yhteisen tuttavamme kanssa kun mieheni tuli vastaan. Jäätiin porukalla juttelemaan ja sitten vähän myöhemmin alettiin tapailla esim. ravintola- ja kahvilakäyntien merkeissä muutaman hengen porukalla. Oltiin silloin alle 20-vuotiaita. Nyt jo aikaa kohta 30-vuotta.
Lukeekohan tätä ketjua ne hapannaamat, jotka täällä väittävät että "ihmiset oariutuu vain baareissa, itse en käy baareissa ja olen siksi tuomittu yksinäisyyteen. Ei kukaan tutustu missään kuntosalilla, työpaikalla tai harrastuksessa, se on roskapuhetta."
Prisman infopisteellä, yhdestä vitsistä lähti keskustelu liikkeelle ja mentiin suoraan kahville siitä. Tämä tapahtui 6 vuotta sitten.
Suomi24 Treffit vuonna 2012, kaveri käski tehdä itselleni tyhjän feikkiprofiilin jotta voin selata miehiä ja valita hänelle sopivan kun itse valitsi aina vääriä. Löysinkin itselle mieleisen, ja pakko oli laittaa lopulta viesti siitä tyhjästä profiilistani. Ujo mies, puolen vuoden ahkeran facebook-chattailun jälkeen vasta tavattiin, ensi kesänä häät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä
Tinder on sen verran tuore sovellus, että ehkä vielä ei voi puhua pitkästä parisuhteesta. Sitä toki teille toivotan :)
Ei tässä kysyttykään pitkistä parisuhteista vaan vakaista onnellisista parisuhteista. Ei sellaisen tarvi mikään kymmenen vuotta välttämättä olla vielä kestänyt.
Oltiin samalla 'luokalla' amk:ssa.
Opiskellessa amk:ssa yhteisen projektin parissa. 7 v yhdessä, 1 lapsi.
Meidän juttu alkoi kliseisesti työpaikan kesäjuhlista.
Oltiin aiemmin nähty joitain kertoja toimiston käytävillä (oltiin eri osastoilta), mutta vasta kesäjuhlissa ja sen jälkeen tuo romanssi alkoi.
Me tavattiin 10 vuotta sitten sellasen online pelin kautta, ei asuttu ees samassa maassa mut eipä mahtanu mitään, oli pakko tavata. Vuoden verran tapailtiin kaukosuhteessa mikä oli tuskallista, sitten pakkasin kamat ja muutin hänen luokseen Ruotsiin. Oli muuten pelottavaa, olin ihan tyhjän päällä aika kauan. Eilen oli 9 v. merkkipäivä, ollaan yhä hulluina toisistamme, mutta syvemmin kuin silloin. Rakkaus on hyvä viini joka vaan paranee vuosi vuodelta.
Ei saa nauraa mutta tinderissä. Ja minä naisena tein aloitteen mutta mies ehdotti tapaamista .
Baarissa bongasin maailman kauneimman miehen ja menin asian hänelle kertomaan. Sinä iltana emme lähteneet yhdessä, tapasimme kahvin merkeissä myöhemmin..
Oltiin oltu kavereita viitisen vuotta ja ihastusta ollut molemmin puolin ja lopulta päädyttiin yhteen kaverin kotibileissä.
Tinderissä. Viikko meni ennen kuin tavattiin. Siitä viikko eteenpäin ja mies alkoi osoittaa kiinnostuksen merkkejä. 2 kuukautta ensimmäisestä tapaamisesta alettiin seurustella. 1,5 vuotta pian yhdessä.