Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka aloittaa keskusteluja tyttöjen kanssa?

Vierailija
19.03.2017 |

Olen 17-vuotias poika ja haluaisin tietää, miten voisin aloittaa keskustelun tyttöjen kanssa koulussa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ryhmätöitä, kerhoja tms? Eli tilanteita, joissa voisit päätyä keskusteluun ns. oikeasta syystä. Silloin ei tarvitse keksiä mitään syitä erikseen puhua tytöille vaan se tulee tilanteesta. Sitten kun opit tuntemaan heitä, keskustelunaiheita tulee helposti luonnostaan. Eli tiivistettynä: Tytöille puhutaan pääasiassa samoin kuin pojille. (No, ehkei kannata sanoa heti kättelyssä esim. "no mitä läski ääliö", jonka saattaisi hyvien kavereiden kesken heittääkin, mutta ethän puhu noin vieraille pojillekaan. Toivottavasti ainakaan et;)

Eikä kannata rajata keskusteluyrityksiä vaan kiinnostaviin tyttöihin: Ne tylsän oloiset voivat olla tutustumisen jälkeen kiinnostavia ja vaikkeivät olisikaan, voivat olla kavereina tai tuttuina ihan kivoja ja uusia tuttuja tulee jo helpoiten jo olemassa olevien tuttujen kautta. Eli niille tytöille puhuminen helpottuu ja tilanteita tulee automaattisesti, jos kaveripiirissä on jo tyttöjä.

Vierailija
2/8 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oisko mitään pillutouhuja?" on aina hyvä aloitus rikkomaan jäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ammattikoulu ja tytöt ovat eri alalla kuin minä.

Vierailija
4/8 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele tyttöjen kanssa juttelemista. Puhu ensin omien entisten luokkakavereiden kanssa ja siirry sitten vähitellen juttelemaan vieraampien tyttöjen kanssa. Se muuttuu helpommaksi kun treenailet.

Kannattaa tosiaankin harjoitella sen varalle, että pian tiellesi osuu jokin kerta kaikkiaan ihana tyttö, jota et mitenkään voi päästää ohitsesi.

Vierailija
5/8 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia tapoja aloittaa keskustelu, riippuu vähän tavoitteista. Tuossa iässä varmasti riittä kun vain saa tyttöjä. Kehut tytön ulkonäköä, mutta muista että et voi vaan kehua, koska sitä ei oteta niin tosissaan.

Pitää löytää myös virheitä. Tissejä ja persettä voi kehua kyllä huoletta.

Muistan kun ikäisnäsi olin amiksessa ja olin tytön kanssa kylmiössä ja kehuin hänen tisuja niin otti heti t-paidan pois, ja kun oli se kylmiö, niin söpösti sojottivat terhakkaissa tisuissa ne nännit. Pitihän niitä vähän lämmittää, mutta 17 vuotiaan tissit on kyllä ihan parasta, muistan varmaan loppuiän ne.

Vierailija
6/8 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö mitään harrastusta, koulun oppilaskuntaa tms, jossa olisi myös tyttöjä? Helpottaisi tyttöihin tutustumista yleisesti.

Oikeasti helpottaa työelämässäkin, kun tajuaa, että naiset ovat tavallisia ihmisiä, joille voi puhua normaalisti, eikä tarvitse käyttäytyä jotenkin oudosti. Olen miesvaltaisella alalla ja valitettavasti joitakin kertoja törmännyt tilanteisiin, joissa mies ei osaa toimia ihan normaalisti vaan on jotenkin vaivautunut, kun tuntuu yrittävän keksiä jotain "tapaa puhua naiselle".

t. eka vastaaja

Vierailija
7/8 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?