Kaipaan ihastumisen tunnetta
Mitä tehdä kun kaipaa välillä sitä ihastumisen tunnetta ja kutkuttavaa oloa ja uuteen ihmiseen tutustumista ja ihastumisvaihetta. Ongelmana vaan, että olen parisuhteessa, mutta olen alkanut kaivata tuota fiilistä ja pelätä etten saa kokea sellaista enää. Toki tiedän, että se on ohimenevää ja arki astuu joka suhteeseen. Mutta mitä tehdä kun kaipaa tuollaista ja pelkää ettei enää koe sitä ihanaa tunnetta.
Kommentit (3)
No vasta 3-vuotta. On minullakin tullut noita uudelleen ihastustumisia, mutta ei nyt vähään aikaan. Meillä on ollut hieman vaikeaa ja koettu yhdessä raskaita juttuja niin varmaan siksi tietysti nekin ulkopuoliset jutut vaikuttaneet parisuhteeseen. Tiedän, että se on paljon arvokkaampaa, että on elämässä tuo mies joka kohtelee hyvin ja tuntee mut ja rakastaa minua juuri sellaisena kun olen. Mutta silti kaipaan juuri sitä kun tapaa uuden ihmisen ja kaikki on vasta alussa ja uutta.
Tiedän, että elämä on valintoja, eikä kaikkea voi saada. Ja tarkemmin punnittuna kyllä se hyvä parisuhde ja rakkaus voittaa sen ohimenevän huuman. Kyllähän sen pienen huuman saa takaisin, kun kokeilee yhdessä vaikka uusia asioita tai tekee jotain jännää.
Kuinka kauan olet ollut suhteessa?
Meillä viides vuosi ja itselleni pisin aika. Ilokseni olen huomannut miten, vaikka välillä on tavallista arkea, sitä yhtäkkiä vaan taas aivan kuin uudelleen ihastuu ja rakastuu. Ja miten syvää ja ihanaa ja upeampaa se on aina jokaisella uudella kerralla. Juuri pari päivää sitten mietin etten ikinä haluaisi näitä päiviä vaihtaa siihen suhteen alkuun jota monesti kaivataan.