Olen ihastunut varattuun naiseen
Näen tätä naista 1-2kertaa viikossa. Olen toivottoman ihastunut ja ollut pitkään. Mitä teen? Mietin tätä naista kokoajan.
Kommentit (47)
Oletko ihan varma että nainen on ektrovertti tai ei ole introvertti? Introvertti voi olla hyvinkin sosiaalinen tietyissa tilanteissa, kahden keskisissä ainakin, mutta isommissa ryhmissä ehkä enemmän sivuun vetäytyvä.
Tämä avaus salpasi hengitykseni. Voi kun minulle kerrottaisi, minä en itse uskalla tunnustaa tunteitani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nainen olla ihastunut sinuun? Onko teillä mitään yhteistä? Sama ala, "naimanaamat" tai muuta?
Itse samassa tilanteessa. Valitettavasti olen kasvanut aikuiseksi ja tiedän, että 24/7 ei tämän ihmisen kanssa toimisi.
Miksi ajattelet, ettei toimisi? :)
Kirjoitin muuten tuon vastaukseksi juuri tuohon viestiin siksi, että vastakaikua ainakin jossakin määrin luultavimmin on - unohdin tämän tosin mainita siinä kirjoittamisen tuoksinassa.
Siis homma ei toimisi siksi, että ko. nainen on hyvin sosiaalinen ja todennäköisesti kärsisi kaltaiseni introvertin kanssa kotioloissa. Itse jaksan sen työpäivän nippa nappa olla sosiaalinen, jopa niinkin, että jotkut ihmiset minua pitävät ihan oikeasti sosiaalisena, ehkä myös hän.
Ei mun tarvi kaikkea enää lähteä kokeilemaan kokeilemisen vuoksi.
En ymmärrä tällaista näkemystä. Olen itse hyvin sosiaalinen enkä kyllä odottais mitään sellaista mieheltä.
Minäpä ymmärrän myös sinun näkemyksesi. Olen silti oikeassa, kun tuohon pannaan bonuksena se, että nainen ei ole Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nainen olla ihastunut sinuun? Onko teillä mitään yhteistä? Sama ala, "naimanaamat" tai muuta?
Itse samassa tilanteessa. Valitettavasti olen kasvanut aikuiseksi ja tiedän, että 24/7 ei tämän ihmisen kanssa toimisi.
Miksi ajattelet, ettei toimisi? :)
Kirjoitin muuten tuon vastaukseksi juuri tuohon viestiin siksi, että vastakaikua ainakin jossakin määrin luultavimmin on - unohdin tämän tosin mainita siinä kirjoittamisen tuoksinassa.
Siis homma ei toimisi siksi, että ko. nainen on hyvin sosiaalinen ja todennäköisesti kärsisi kaltaiseni introvertin kanssa kotioloissa. Itse jaksan sen työpäivän nippa nappa olla sosiaalinen, jopa niinkin, että jotkut ihmiset minua pitävät ihan oikeasti sosiaalisena, ehkä myös hän.
Ei mun tarvi kaikkea enää lähteä kokeilemaan kokeilemisen vuoksi.
Mutta mistä sinä tiedät minkälainen se henkilö on parisuhteessa? Ihmiset kaipaavat erilaisia asioita elämältä ja sallii vaikka toiselta eri asioita mitä itse tekee.
Minusta kuuluu tehdä aloite jos on kiinnostusta toiseen ja yhdessä päättää minkälainen se parisuhde on. Jos koitat etsiä mahdollisimman samankaltaisen kumppanin mitä itse olet niin todellisuudessa et välttämättä viihdy siinä suhteessa mitä olet kuvitellut sen olevan.
Itse olen varattu nainen ja hieman ihastunut erääseen nuoreen mieheen. Näen häntä pari kertaa viikossa.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Onko hän ihastunut sinuun, onko hänellä lapsia jne?
Mikä on rakkautesi ja itsekunnioituksesi hinta?
Kuule miäs, ihmiset eroaa vaikka olisi lapsia ja mitä ihmettä tarkoittaa itsekunnioitus?
Joskus ihmiset löytävät toisensa ja he sopivat parina. Mikä sinä olet sanomaan että toinen myy rakkautensa? Olet tainnut rakkaudessa pettyä, jokainen ihmissuhde on omansa.
Mä oon just sellanen nainen joka vaikuttaa ulospäin tosi sosiaaliselta. Todellisuudessa rakastan yli kaiken rauhaa ja yksin olemista. :D
No ota selvää onko tunteet molemminpuolisia
Ja mä olen ihastunut suhun. Tänäänkin mä itkin matkalla kotiin kun mä en voinut sanoa että mitä ja kuinka paljon. Voi luoja kuinka paljon.
Ja joo, mä tiedän ettet sä ole oikea henkilö, ei hän käy missään av:llä tunteilemassa. Mutta toisaalta ei sitä uskoisi minustakaan:)
Mutta neuvoni sulle ap on että kerro hänelle. Kerro kuinka tärkeä hän on, se on kaunis asia ja on ihana tietää jos on olemassa joku joka välittää juuri susta. Kevättä rintaan!
Vierailija kirjoitti:
Näen tätä naista 1-2kertaa viikossa. Olen toivottoman ihastunut ja ollut pitkään. Mitä teen? Mietin tätä naista kokoajan.
Pidä itsesi kiireisenä, jotta et mieti tätä naista koko ajan. Harrasta liikuntaa ja panosta itseesi. Mene tapahtumiin, jossa tapaat toisia naisia. Ei heistä kukaan herätä samanlaisia tunteita, mutta ainakin huomaat, että muitakin, VAPAITA, naisia on olemassa. Joku heistä saattaa olla jopa kiinnostunut sinusta. Ja jos olet panostanut itseesi, niin varmasti on!
Koska karu fakta on, että ei sulla ole vaihtoehtoja, jos meinaat mielenterveytesi säilyttää. Hän ei tule poikaystäväänsä jättämään vuoksesi, piste.
Jonkun samanlaisen rotan toiminta meinasi rikkoa perheeni.. Onneksi vaimo sanoi ettei voi pettää minua.. Tosin meinasi jättää minut ensin ja mennä sitten.. Mutta saatiin asiat setvittyä.. Ei kuulemma ollut ihastunut mieheen vaan häneltä saamaansa huomioon
Petettykkö kirjoitti:
Jonkun samanlaisen rotan toiminta meinasi rikkoa perheeni.. Onneksi vaimo sanoi ettei voi pettää minua.. Tosin meinasi jättää minut ensin ja mennä sitten.. Mutta saatiin asiat setvittyä.. Ei kuulemma ollut ihastunut mieheen vaan häneltä saamaansa huomioon
Ei sitä rottaa voi syyttää, eikä kyllä vaimoakaan. Ei tunteilleen mitään voi. Mielestäni vaimosi toimi oikein ja puhui sinulle sen sijaan että olisi vain pettänyt selän takana. Itse olen hänen kanssaan aika samanlaisessa tilanteessa, olen myös ihastunut toiseen mieheen ja tiedän että saisin vastakaikua. Itsekin olen kuitenkin miettinyt onko kyse vain positiivisesta huomiosta vai onko tuo toinen oikeasti niin valloittava. Voi kunpa sen huomion saisi kotoa ettei tarvitsisi muualta kaivata hyväksyntää, kun itse kokee lihonneensa ja rumentuneensa vuosien myötä.
Niinpä.. No minä onneksi tajusin mitä vaimo kaipaa eniten, minun silitystä.. Läheisyyttä.. Kauniita sanoja.. Toivottavasti nämä riittävät...
Saanko minä yhtä kannustavia vastauksia, kun kerron että olen rakastunut varattuun perheenisään ja hän minuun? Joka päivä on yhtä tuskaa ja tarpomista, kaipuuta ja ikävää. Näin on ollut jo kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä yhtä kannustavia vastauksia, kun kerron että olen rakastunut varattuun perheenisään ja hän minuun? Joka päivä on yhtä tuskaa ja tarpomista, kaipuuta ja ikävää. Näin on ollut jo kolme vuotta.
Eikä rakkaus voitakaan kaikkia esteitä? Siitä vaan erot vireille ja kimpsut yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä rakkaus voitakaan kaikkia esteitä? Siitä vaan erot vireille ja kimpsut yhteen.
Ei se välttämättä voita.
Sama kirjoitti:
Niinpä.. No minä onneksi tajusin mitä vaimo kaipaa eniten, minun silitystä.. Läheisyyttä.. Kauniita sanoja.. Toivottavasti nämä riittävät...
Ihana, että ymmärsit!
Täällä taas kolikon toinen puoli: varattuna naisena tunnen ihastuksen kipinää sinkkumiestä kohtaan. Näen tätä henkilöä 1-2 kertaa viikossa. Että näin :D