Olen ihastunut varattuun naiseen
Näen tätä naista 1-2kertaa viikossa. Olen toivottoman ihastunut ja ollut pitkään. Mitä teen? Mietin tätä naista kokoajan.
Kommentit (47)
Naiset tuntuvat viihtyvän huonoissakin suhteissa siihen asti että löytävät jotain parempaa.
Näytä hänelle vaikka tämä viestiketju..
Ihana aloitus :).Olen itse töissä ihmisten kanssa.Juttelen ohi mennen,mutta olen introvertti,joka viihtyy vapaa-ajan enimmäkseen yksin.Lapsiani näen eniten.Siinä ei oo mitään pahaa ihastua varattuun.Joskus se saattaa olla molemminpuolista.Mä olen itse juuri eronnut.Olen tavannu työni puolesta tosi suloista miestä.Pidin häntä suloisena jo ennen eroani.En yhtään tiedä mitä mies minusta ajattelee.En kumminkaan lähtis heti seuraavaan suhteeseen....
Olen ihastunut varattuun mieheen ja itsekin olen varattu. Meidän kesken taisi olla molemmin puolin tunteita mutta aika loppui ja tiemme erkanivat. Uskon etten lopulta olisi pystynyt vastustamaan jos hän olisi jotenkin lähestynyt. Suhde mieheeni on "hyvä" mutta siitä on aina puuttunut se mitä eniten kaipaan. Se on hellyys ja hellittely. Vaikka olen usein siitä puhunut hänelle niin mitään muutosta ei ole tapahtunut. Ihmetyttää että miten joku uskaltaa luottaa siihen että toinen aina vaan pysyy siinä vaikka olen tunnustanut ihastumisenkin. Tosin sanonut etten aio ryhtyä mihinkään mutta kyllä se kiusaus on paljon pahempi kun joutuu tyytymään pelkkään "huonoon seksiin". Anteeksi vuodatus mutta miettikää mitä se puoliso kaipaa suhteessanne.
Vierailija kirjoitti:
Näen tätä naista 1-2kertaa viikossa. Olen toivottoman ihastunut ja ollut pitkään. Mitä teen? Mietin tätä naista kokoajan.
Ihastumisessa ja ajattelemisessa ei ole mitään pahaa, mutta siinä voi olla, mihin toimiin ihastuksesi pohjalta ryhdyt. Hän on varattu, joten anna hänen olla - jos hän tuntee sinua kohtaan mielenkiintoa ja on valmis jättämään kumppaninsa vuoksesi, kyllä hän tulee luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ap vastaa mitään mihinkään?
Koska on taas se lesboprovo.
Mutta valehtelu ja teeskentely aiheuttaa hyvää mieltä ja piristää perhe-elämää?