Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina minulta viedään ihastus/rakkaus nenän edestä

Vierailija
19.03.2017 |

Tai "viedään". Kohtalo tai mikäli vaaan järjestää niin, että kun ihastun johonkin niin sitten sille ilmestyykin jostain suunnilleen kymmenen ottajaa vaikka olisi ollut sekin vuosikaudet sinkku ja minä jään ujona naisena rannalle ruikuttamaan. 😞😢 En saa koskaan seurustella vaan olla yksin loppuelämäni, jippii....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat ja aloitteelliset vievät voiton. Tsemppiä!

Vierailija
2/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kiinnostua aika helvetin tasokkaista miehistä jos ottajia riittää noin paljon.

Kokeile valita seuraavaksi mies jolla ei ole noin kovatasoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihastuminen mitään tasoja katso.

Itselle on käynyt sama mitä AP:lle joskus. Opetus on se että on taottava kun rauta on kuuma, niin mälsää kun se onkin.

Vierailija
4/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeat ja aloitteelliset vievät voiton. Tsemppiä!

Itse olen ollut aina se aloitteellinen ja aktiivinen miesten suhteen ja yhä edelleen olen sinkku.

N39

Vierailija
5/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä pieru ja jatka elämää! 

Vierailija
6/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi onni ensi kerralla! 

Vierailija
7/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) 

Vierailija
8/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin kelpaisi rauhallinen nainen, joka ei ole hyökkäävä. Sinun kuitenkin täytyy jollain selkeällä keinolla viestiä ihastuksellesi kiinnostuneisuutesi, koska miehet eivät aina tajua naisten signaaleja. Kyllä se sieltä vielä löytyy. Monet miehet arvostavat kaltaisiasi naisia, mutta ehkä et vaan syystä tai toisesta tule esiin. Kannattaa sanoa rohkeasti ihastuksellesi asiasta, sen jälkeen ei tarvitse olla "hyökkäävä".

Vierailija
9/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maimai kirjoitti:

Itselle on käynyt sama mitä AP:lle joskus. Opetus on se että on taottava kun rauta on kuuma, niin mälsää kun se onkin.

Aika lapsellinen ajatus että ihastuminen ei katso tasoja kun on ihan selkeästi nähtävissä miten tiettyihin miehiin ihastuu naiset koko ajan ja tiettyihin miehiin ei ihastu kukaan.

Tuokin asia mitä tällä palstalla saa usein kuulla että miehiltä tulee pakit parissa kuukaudessa kertoo todella hyvin miesten korkeasta tasosta. Tavismies pitää kyllä kynsin ja hampain kiinni naisestaan.

Vierailija
10/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maimai kirjoitti:

Aika lapsellinen ajatus että ihastuminen ei katso tasoja kun on ihan selkeästi nähtävissä miten tiettyihin miehiin ihastuu naiset koko ajan ja tiettyihin miehiin ei ihastu kukaan.

Tuokin asia mitä tällä palstalla saa usein kuulla että miehiltä tulee pakit parissa kuukaudessa kertoo todella hyvin miesten korkeasta tasosta. Tavismies pitää kyllä kynsin ja hampain kiinni naisestaan.

Ymmärrän kyllä tuon näkökannan. Siinähän se onkin: ei kai sitä voi keneen tahansa väkisin ihastua?

Vierailija
11/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maimai kirjoitti:

En ihan ymmärrä tuota "kynsin-hampain" menettelyä. Kelpaako tavimiehelle nainen josta ei ole itse aidosti kiinnostunut? Mulla kyllä tapailu loppuu kuin seinään jos joku asia naisessa käy ärsyttämään.

Vierailija
12/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maimai kirjoitti:

En ihan ymmärrä tuota "kynsin-hampain" menettelyä. Kelpaako tavimiehelle nainen josta ei ole itse aidosti kiinnostunut? Mulla kyllä tapailu loppuu kuin seinään jos joku asia naisessa käy ärsyttämään.

Aika helpollapa luovutat, kun joku asia alkaa ärsyttämään. Mikset sano että se jokin asia ärsyttää sinua ja yritä saada nainen muuttamaan käytöstään tai laihduttamaan tai mikä se ongelma onkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä