Tapailemani mies peruu ITSE ehdottamiaan treffejä
Olen nähnyt miestä noin kuukauden ajan ja ehkä yhteensä noin 5-6 kertaa. Hän on kuitenkin perunut jo ainakin 4 kertaa treffit, joita on usein ehdottanut itse edellisenä päivänä, mutta seuraavana päivänä hänelle ei enää sovikaan. En uskalla enää itse ehdottaa tapaamista kun hänelle ei tunnu sopivan edes oma aikataulunsa. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (34)
Anna mokoman olla, ymmärtäisin kerran tai pari mutta tuo näyttää olevan säännönmukainen kaava. Deittailee sua paremman puutteessa, ja ansaitset parempaa.👍
Vaikka kyseinen mies ei tapailisi sinun ohella muita, hänen tapansa suunnitella menojaan on hyvin itsekäs eikä hän ole vielä tuohon ikään mennessä oppinut tai halua huomioida, että omat valinnat ja teota vaikuttavat parisuhteessa aina myös toiseen. Näistä syistä jättäisin kyseisen miehen. Itseasiassa käyttäytyisin hänen "säännöillään" eli jos hän vielä ehdottaa treffejä, vastaisin vain ystävällisesti, että tällä kertaa ei valitettavasti sovi enkä olisi itse enää missään yhteydessä mieheen ts. käyttäytyisin yhtä epäreilusti enkä selittelisi mitään syytä, miksi en halua tai ehdi tavata. So simple. Ei muuta kuin uutta putkeen tai muuten vain elämäsi jatkukoon.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihastunut Miäshenkilöön!
Miten se on mahdollista? :D
Koska sulla on kiva kissan kuva profiilissas.
Niin on, pidätkö kissamiehistä? :D
Parhaita. Ymmärtävät hyvän päälle.
En tiennytkään, että kisulit olisi sellainen asset naismarkkinoilla. ;)
Pitäiskö tinder-profiiliin laittaa, mutta silloin kaikki palstan naiset tunnistaa :D
Tuo tosiaan on itsepiirtämäni kisuli, mutta kotona on ihan oikea leikattu kolli.
Hänhän on viimeisen päälle herrasmies, kun peruu/siirtää treffit, jotka eivät sovi hänen aikatauluunsa. Sovinistisika jättäisi vaan tulematta vähemmän tärkeisiin tapaamisiin.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tinder-profiiliin laittaa, mutta silloin kaikki palstan naiset tunnistaa :D
Tuo tosiaan on itsepiirtämäni kisuli, mutta kotona on ihan oikea leikattu kolli.
Söpö yhteiskuva kisun kanssa tehoaa varmasti moniin. Ainakin muhun!
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tosiaan on itsepiirtämäni kisuli, mutta kotona on ihan oikea leikattu kolli.Söpö yhteiskuva kisun kanssa tehoaa varmasti moniin. Ainakin muhun!
Sellaisen laittoa olen kyllä ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on viimeisen päälle herrasmies, kun peruu/siirtää treffit, jotka eivät sovi hänen aikatauluunsa. Sovinistisika jättäisi vaan tulematta vähemmän tärkeisiin tapaamisiin.
Herrasmiehen määritelmään et paljoa vaadi...
Hei kisumies ja fanittaja, menisittekö omaan ketjuun, kiitos! 😊
Voihan tuohon olla vaikka mitä syitä. Hänellä voi esimerkiksi olla joku terveydellinen vaiva, joka saattaa ilmetä aika yllättäen ja joutuu sen takia perumaan.
Ihailijapostia/vihailijapostia saa lähettää
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ihailijapostia/vihailijapostia saa lähettää
"Saa kommaa"
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt miestä noin kuukauden ajan ja ehkä yhteensä noin 5-6 kertaa. Hän on kuitenkin perunut jo ainakin 4 kertaa treffit, joita on usein ehdottanut itse edellisenä päivänä, mutta seuraavana päivänä hänelle ei enää sovikaan. En uskalla enää itse ehdottaa tapaamista kun hänelle ei tunnu sopivan edes oma aikataulunsa. Mitä tästä pitäisi ajatella?
ilmeisesti tapailee urakalla naisia ja yrittää panostaa siihen mikä olisi hänelle parasta
Itse olen mies ja tunnen erään naisen joka tekee tuollaista (ei sillä että sukupuolella on väliä tässä asiassa) -> kutsuu ensin itse jonnekin ja sitten yhtäkkiä muuttaakin mieltään ("ei me sillä tai sillä kulkupelillä voida mennä" tai "ei meidän kai kannata sinne ollenkaan nyt mennä"). Suosittelen että pysyt aika kaukana tuollaisesta tuuliviiristä.