Tapailemani mies peruu ITSE ehdottamiaan treffejä
Olen nähnyt miestä noin kuukauden ajan ja ehkä yhteensä noin 5-6 kertaa. Hän on kuitenkin perunut jo ainakin 4 kertaa treffit, joita on usein ehdottanut itse edellisenä päivänä, mutta seuraavana päivänä hänelle ei enää sovikaan. En uskalla enää itse ehdottaa tapaamista kun hänelle ei tunnu sopivan edes oma aikataulunsa. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (34)
Hän tupla- tai tripladeittailee, ja peruu koska houkuttelevampi daami on suostunut treffeille juuri silloin kun hän on sopinut ne sinun kanssa.
Niin tälläistä side chick kuviota pelkäänkin. Harmittaa vaan kun mies ei vaikuta yhtään sellaiselta, mutta kai se siitä johtuu :/
Voi olla myös juoppo. Joka tapauksessa ei kannata jatkaa.
Ei varmaan pitäis. Mies juuri tunti sitten perui taas tämän päivän suunnitelmat ja sanoin vaan aika ystävällissävytteisesti että ok. Vaikutanko kiukuttelijalta jos nyt sanonkin, että ehkä tämä oli tässä?
Vierailija kirjoitti:
Niin tälläistä side chick kuviota pelkäänkin. Harmittaa vaan kun mies ei vaikuta yhtään sellaiselta, mutta kai se siitä johtuu :/
Jos sen näkisi päälle päin heti, kuka on peluri ja kuka ei, niin eihän niitä pelureita enää olisi.
Juu, ei kannata jatkaa tapailua. Olet nyt varalla. Älä laita enää mitään viestiä. Jos kysyy vielä ulos, niin sano että sinä et halua jatkaa tapailua, koska hänellä ei selvästi ole sinulle aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan pitäis. Mies juuri tunti sitten perui taas tämän päivän suunnitelmat ja sanoin vaan aika ystävällissävytteisesti että ok. Vaikutanko kiukuttelijalta jos nyt sanonkin, että ehkä tämä oli tässä?
Mitä ihmeen väliä tossa tilanteessa on, että vaikutatko kiukuttelijalta vai et?
Vierailija kirjoitti:
Oon ihastunut Miäshenkilöön!
Miten se on mahdollista? :D
Mut hei, eiks tää vois olla myös sillai, että mies on tyylii niin masentunut/ahdistunut/jännittynyt treffeistä, että peruu ne sitten viime tingassa. Ainakin itse välillä sovin kavereiden kanssa tapaamisia, mutta sitten seuraavana päivänä väsyttää ja masentaa niin paljon, ettei oikein jaksaisi mennä minnekään. Tiiän, tää on välillä tosi ärsyttävää, mutta minkäs voit heitteleville mielialoilla!
Toki sidekick-teoriakin on ihan mahdollinen :D Itse kuitenkin jatkaisin tapailua,mutta varuillani...
Kysy siltä, että miksi perut niin usein itse ehdottamiani treffejä
Voi olla myös vaimon tai tyttöystävän aikataulu joka pilaa teidän treffit
Kysy siltä, miksi perui treffit! :) jos ei vastaa tai kertoo keksityn tarinan, eroa. Aina ei kuitenkaan kannata odottaa pahinta - perumisen syynä voi olla jokin inhimillinen syy. Tsemppiä!
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sulla on kiva kissan kuva profiilissas.
Kuulostaapa tasokkaalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sulla on kiva kissan kuva profiilissas.
Niin on, pidätkö kissamiehistä? :D
If he wanted to be with you, he would be with you.
Case closed.
Deittailee muita, etkä sinä ole näistä naisista ykkönen.