Hei Nainen: Voisitko kirjoittaa malliksi hyvän jäänmurtoviestin, joka saa sinut kiinnostumaan miehestä nettitreffeillä?
Tuli tuosta Suomi - Kiina -ketjusta mieleen kun en jaksa ruveta jankkaamaan samaa asiaa käytöstavoista nettitreffeillä. Kirjoittaisitko malliksi millainen viesti saa sinut kiinnostumaan nettitreffisaitilla niin paljon, että jaksat/viitsit kirjoittaa takaisin edes sen "Kiitos, mutta en ole kiinnostunut sinusta". Olisi kiva saada vastaus vaikkakin se kielteinenkin kuin että se vastauksen saapuminen jää roikkumaan määrättömäksi ajaksi.
Kuulemma viesti ei saa olla liian lyhyt eikä tavanomainen mutta liian pitkäkin on out, joten mikä olis just passeli? Oon hiukan pihalla teitin neiti-ihmisten multistandardeista.
Terveisin
Turhautunut käytöstavat omaava mies
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen varakas 40v kirurgi Eirasta. Jäin muutama vuosi sitten leskeksi, kun vaimoni kuoli traagisesti usean vuoden tuloksettomien lapsettomuushoitojen jälkeen. Neljään vuoteen en voinut kuvitellakaan ikinä rakastuvani uudestaan, mutta sukulaiseni ja ystäväni kannustivat minua nyt vielä yrittämään. Olen siis aika varautuneesti liikenteessä, haluan todella tuntea että tästä tulee jotain. Mutta kyllähän se yksinäisyys alkaa painaa, täällä 200 neliöisessä kattohuoneistossani Huvilakadulla aivan yksin.... Olen kyllä ajatellut hankkia koiranpennun.
Koiranpentu on hyvä, mutta mies on ikäloppu.
Vierailija kirjoitti:
No hei mä alotin nettitreffailun 2012 ja sieltä löytykin exä joka lähti uuden matkaan about vuosi sitten ja nyt kun tein profiilin ni siellä ne samat naiset vuodelta edelleen ettivät sitä unelmansa prinssiä. Melkein sanoisin, että unihda koko homma, vaatimustaso noil naisilla on jotain HC.ta mitä ei vaan voi täyttää vai missä muka vika jos on ollut 5v samalla saitilla?
Hah haa! Menit itsekin takaisin. Mistä tiedät, ettei ko. naisillakin ole ollut kariutuneita suhteita tässä välillä? Sinäkö saat laittaa uutta matoa koukkuun, mutta he eivät? Ja pyh.
Ei ole mitää tiettyä kaavaa koska no me kaikki olemme erilaisia. Itse pidän niistä jotka lisäävät pientä huumoria mukaan, ei nettideittailua pidä ottaa liian vakavasti.
Viestissä pitää myös olla jokin mihin on helppo vastata.
Vierailija kirjoitti:
Hei Lissu! Huomasin ilmoituksesi ja siinä eniten ihastutti, että sinäkin pidät koralleista. En yleensä vastaa ilmoituksiin, mutta olen pitkään etsinyt ihmistä, jolla on sama harrastus kuin minulla! Kuinka kauan olet kerännyt koralleja? Minä aloitin v. 1998 ja viime kesällä kävin sukeltamassa Etelämerellä koralleja keräämässä. Minulla on kotona myös akvaario, jossa säilytän harvinaisia yksilöitä. Oletko sinä käynyt korallienkeräysmatkoilla? Olisi kiva jutella kanssasi enemmänkin koralleista! Laita viestiä! T. Pera
Eli pitää rivien välistä vihjata että on paljon matkusteleva jännittäviä harrastuksia (syvänmerensukellus) omaava mahdollisesti varakas jännämies.
Vierailija kirjoitti:
Hei Lissu! Huomasin ilmoituksesi ja siinä eniten ihastutti, että sinäkin pidät koralleista. En yleensä vastaa ilmoituksiin, mutta olen pitkään etsinyt ihmistä, jolla on sama harrastus kuin minulla! Kuinka kauan olet kerännyt koralleja? Minä aloitin v. 1998 ja viime kesällä kävin sukeltamassa Etelämerellä koralleja keräämässä. Minulla on kotona myös akvaario, jossa säilytän harvinaisia yksilöitä. Oletko sinä käynyt korallienkeräysmatkoilla? Olisi kiva jutella kanssasi enemmänkin koralleista! Laita viestiä! T. Pera
Tämä. :D En tajua miksi miehillä on tasan kaksi vaihtoehtoa: "Mitä kuuluu" ja "Annatko pillua". Miksei voi etsiä naista jolla on samat mielenkiinnon kohteet ja jutustella niistä? Olisi varmasti miehellekin mukavempi kun voi itsevarmasti jutella asiasta josta tietää. Mutta ai niin, eiväthän naiset ole itsenäisiä olentoja joilla on oma elämä ja ajatukset. Ainoa tehtävä on levittää jalat miehelle ja mennä vihille heti ensimmäisten treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että naiset eivät osaa tai jaksa laatia sellaista aloitusviestiä johon itse vastaisivat. Sitä peitellään läskiksi lyömisellä ja tietysti AP:lle ivailuna. Kuvitelkaa, millainen maailma olisi, jos naisten pitäisi olla aloitteentekijöitä.
Älä nyt ala kiukutella siellä vaan kerro miten miehille tehdään aloite? Itse laitan paljon viestejä miehille eikä ne ikinä johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitää rivien välistä vihjata että on paljon matkusteleva jännittäviä harrastuksia (syvänmerensukellus) omaava mahdollisesti varakas jännämies.
Korallit ovat kovasti uhanalaisia ja niitä ryöstelevät ovat raukkoja p*skiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korallit ovat kovasti uhanalaisia ja niitä ryöstelevät ovat raukkoja p*skiaisia.
Mutta eihän Uli sellaisesta tiedä, kuvittelee vaan reginatarinoitaan
Haluaisin raiskata sut senkin hutsukan rääpäle näillä sanoilla alkoi 11 vuotta kestänyt rakkaussuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että naiset eivät osaa tai jaksa laatia sellaista aloitusviestiä johon itse vastaisivat. Sitä peitellään läskiksi lyömisellä ja tietysti AP:lle ivailuna. Kuvitelkaa, millainen maailma olisi, jos naisten pitäisi olla aloitteentekijöitä.
Älä nyt ala kiukutella siellä vaan kerro miten miehille tehdään aloite? Itse laitan paljon viestejä miehille eikä ne ikinä johda mihinkään.
Hei. Annan pillua ensi tapaamisella ja maksan treffit. Ei tarvitse soittaa perään.
Johan natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. :D En tajua miksi miehillä on tasan kaksi vaihtoehtoa: "Mitä kuuluu" ja "Annatko pillua". Miksei voi etsiä naista jolla on samat mielenkiinnon kohteet ja jutustella niistä? Olisi varmasti miehellekin mukavempi kun voi itsevarmasti jutella asiasta josta tietää. Mutta ai niin, eiväthän naiset ole itsenäisiä olentoja joilla on oma elämä ja ajatukset. Ainoa tehtävä on levittää jalat miehelle ja mennä vihille heti ensimmäisten treffien jälkeen.
Se olisi hankalaa, siis etsiä ihminen josta oikeasti kiinnostuu. Helpompi vaan elää uskossa että kaikille kuuluu oikeus parisuhteeseen ja universumi on sen velkaa. Ja tietysti muiden vika jos ei sitä saa.
Tässä olikin jo se olennainen että lue profiili ja vastaa jos on jotain yhteistä. Minulla on esim. luonto ja matkailu harrastuksina. Ihan luontevaa on aloittaa kyselemällä missäs on tullut patikoitua viimeksi ja kertoa samalla lyhyesti jotakin kiinnostavaa joltakin omalta reissulta. Tai voi kysellä minne haluaisi seuraavaksi matkustaa. Profiilista selviää, että minulla on koira. Joku kysyi "ajoiko koira sinut lenkille tänään? Upea ilma :)" Tähän vastasin heti ja alkoi juttu luistamaan. Mitä kuuluu -kysymykseen en ole vastannut, niitä tulee niin paljon. Sen sijaan olen saattanut vastata, jos joku kysyy jutellaanko hetki. Positiivisuus on tärkeää ja se että ei kysy liian henkilökohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Vaan pitää etsiä nainen, joka profiilinsa perusteella vaikuttaa olevan kiinnostunut samoista asioista joista sinä olet kiinnostunut, siis nainen jonka kanssa sinulla tuntuisi olevan jotain yhteistä. Ja sitten tuo vastauksessaan esille sen yhteisen kiinnostuksen kohteen, oli se sitten korallit, eräretkeily, elokuvat, kirjallisuus, urheilu tms.
Toki jos olet elämän perusasioiden kanssa jo noin pihalla, että luulet kaikkien naisten olevan samanlaisia ja vieläpä kiinnostuneita ainoastaan jostain mystisestä miesryhmästä nimeltä jännämiehet, on parempi että kasvat aikuiseksi ennen kuin edes alat deittailemisen.
"Täälä taas pilikilä, mutta lahanoja tulloo aina. Oletko voittovonkaleeni?"