Olen aidosti tasokas nainen ja ihmettelen kun mua lähestyy myös rumat miehet
Niin. Miehet, miksi näin? Sekä lähestyy myös vanhemmat miehet jotka voisivat olla mun isä ikänsä puolesta. Miksi? Tasokkaalle naiselle kuuluu tasokas mies.
Tämän voi jokainen nainen allekirjoittaa.
Kommentit (42)
Erikoisia harhoja, sähän olet vain elämäänsä kyllästynyt vauvafoorumin trolli
Sama, mutta hetken jos juttelee niin huomaa etteivät ole välttämättä ihan järjissään.
Luulet tasoasi 3 tai 4 leveliä liian korkeaksi.
Myös rumat miehet vai pelkästään rumat miehet?
Vierailija kirjoitti:
Luulet tasoasi 3 tai 4 leveliä liian korkeaksi.
Asteikolla 1-4
Yksikään aidosti tasokas nainen ei kirjoita vauvapalstalle.
Minä luuseri tahdon napata parhaan vonkaleen,mitä tarjolla on.
Trolli. Miehet ei nai ylöspäin. Yksikään iskävatsa-ismo ei lähesty kaunis-katria. Naiset nai ylöspäin, eli ihravatsa-isabel kyllä koittaa lähestyä sportti-sakaria.
Sinäpä et olekaan niin tasokas. Mutta älä välitä, kyllä lehmällekin sonni löytyy.
Yritä nyt päättää että oletko tasokas nainen vai mies.
No, miehet etsivät seksiä ylipäätään kaikilta naisilta. 🤷
Huonolaatuinen tekstisi paljastaa, ettet todellakaan ole tasokas nainen, et taida olla itseasiassa nainen ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt päättää että oletko tasokas nainen vai mies.
Tänään päätin esiintyä palstalla naisena. Huomenna kenties miehenä, jne.
Vierailija kirjoitti:
Huonolaatuinen tekstisi paljastaa, ettet todellakaan ole tasokas nainen, et taida olla itseasiassa nainen ollenkaan.
Really?! Mikä sai noinkin fiksun ihmisen vastaamaan huonolaatuiseen provoon?
Sinähän olet kuin se incel-ukkeli, joka kertoi, minkälainen nainen hänelle kuuluu ja on luvattu. Hehheh!
Ethän sinä ole tasokas: et osaa käyttää kieltä oikein. Se on yleensä huonon kouluttautumisen merkki. Taitaa siis olla koulut käymättä ja opiskelut opiskelematta.
Miksi ne kaikki "laadukkaimmat" naiset vaikuttavat olevan aina sinkkuja?
Eikä mitään saa, jollei yritä. Kannattaa yrittää niitä "laadukkaampiakin" koska jos yrittää sataa, yksi voi sanoa kyllä.
ns.Tasokkaat naiset on yleensä huonoja hässimään.
T.Skäbä
Mitä muuta porvooseen kuuluu?
Trololollollol