Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Nainen: Voisitko kirjoittaa malliksi hyvän jäänmurtoviestin, joka saa sinut kiinnostumaan miehestä nettitreffeillä?

Vierailija
19.03.2017 |

Tuli tuosta Suomi - Kiina -ketjusta mieleen kun en jaksa ruveta jankkaamaan samaa asiaa käytöstavoista nettitreffeillä. Kirjoittaisitko malliksi millainen viesti saa sinut kiinnostumaan nettitreffisaitilla niin paljon, että jaksat/viitsit kirjoittaa takaisin edes sen "Kiitos, mutta en ole kiinnostunut sinusta". Olisi kiva saada vastaus vaikkakin se kielteinenkin kuin että se vastauksen saapuminen jää roikkumaan määrättömäksi ajaksi.

Kuulemma viesti ei saa olla liian lyhyt eikä tavanomainen mutta liian pitkäkin on out, joten mikä olis just passeli? Oon hiukan pihalla teitin neiti-ihmisten multistandardeista.

Terveisin
Turhautunut käytöstavat omaava mies

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi, täällä kirjoittelee mies, joka näkee naiset homogeenisenä karjalaumana, jonka jokaista yksilöä kiinnostaa miehissä samat asiat. Niinpä kävinkin naisvaltaiselta palstalta kysymässä, minkälaisella viestillä saan helpoiten naisyksilön huomion nettideittisivulla. Kopsasin sitten tämän sepustuksen suoraan saamastani kommentista. Uskon tämän olevan ideaali tapa herättää naisen kuin naisen mielenkiinto. Olen itse asiassa aika tyytyväinenkin itseeni, että keksin ulkoistaa nämä aloitusviestien laatimiset: olisihan se nyt aikamoista energian haaskaamista että itse yrittäisin pohtia minkälaisista ihmisistä olen kiinnostunut, ja etsiä sellaisia ihmisiä palstoilta joiden kanssa voisin tulla juttuun ihan omana itsenäni ja omilla jutuillani."

Vierailija
22/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen varakas 40v kirurgi Eirasta. Jäin muutama vuosi sitten leskeksi, kun vaimoni kuoli traagisesti usean vuoden tuloksettomien lapsettomuushoitojen jälkeen. Neljään vuoteen en voinut kuvitellakaan ikinä rakastuvani uudestaan, mutta sukulaiseni ja ystäväni kannustivat minua nyt vielä yrittämään. Olen siis aika varautuneesti liikenteessä, haluan todella tuntea että tästä tulee jotain. Mutta kyllähän se yksinäisyys alkaa painaa, täällä 200 neliöisessä kattohuoneistossani Huvilakadulla aivan yksin.... Olen kyllä ajatellut hankkia koiranpennun.

Toi alkaa jo kuulostaa sellaiselta valeprofiililta, liian hyvää ollakseen totta...

Onhan noita. Taustalta voi sitten paljastua 150-kiloinen ja 160-senttinen mies, joka on täynnä itseään tai jonka äiti päättää kaikesta tai joka haluaa vaimonsa siivoavan 8 tuntia päivässä tai joka viettää kaiken vapaa-aikansa kirjeshakin parissa tai joka on sairaalloisen saita tai jolla on valtava nenä mutta ei leukaa lainkaan. Tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet unohtakaa kiltteys. Eilen katsoin Prisma dokumenttia aiheesta nettideittailu, joku häiskä oli tutkinut millasella profiililla saa naista niin, kuten sanonta sen kertaa "nice guys finnish last".

Vierailija
24/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi, täällä kirjoittelee mies, joka näkee naiset homogeenisenä karjalaumana, jonka jokaista yksilöä kiinnostaa miehissä samat asiat. Niinpä kävinkin naisvaltaiselta palstalta kysymässä, minkälaisella viestillä saan helpoiten naisyksilön huomion nettideittisivulla. Kopsasin sitten tämän sepustuksen suoraan saamastani kommentista. Uskon tämän olevan ideaali tapa herättää naisen kuin naisen mielenkiinto. Olen itse asiassa aika tyytyväinenkin itseeni, että keksin ulkoistaa nämä aloitusviestien laatimiset: olisihan se nyt aikamoista energian haaskaamista että itse yrittäisin pohtia minkälaisista ihmisistä olen kiinnostunut, ja etsiä sellaisia ihmisiä palstoilta joiden kanssa voisin tulla juttuun ihan omana itsenäni ja omilla jutuillani."

Ja jos haluat vielä heti aloituksessa painottaa olevasi seksuaalisesti aktiivinen, voit lisätä seuraavan lopetuksen:

"Minuahan kun ei kuitenkaan naisessa tämän persoonallisuus kiinnosta pätkän vertaa, pääasia että hänellä on pillu."

Vierailija
25/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan keksit hyvän aloituksen niin sitten vain copy paste se jokaiselle naiselle. Ei haittaa vaikka tekstissäsi lukee "huomasin että pidät draamaelokuvista, niin minäkin". Sen voi silti laittaa jokaiselle naiselle vaikkei heidän profiilissa lue leffamielteistä mitään.

Oikeasti olen saanut tällaisia aloitusviestejä.

Vierailija
26/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan keksit hyvän aloituksen niin sitten vain copy paste se jokaiselle naiselle. Ei haittaa vaikka tekstissäsi lukee "huomasin että pidät draamaelokuvista, niin minäkin". Sen voi silti laittaa jokaiselle naiselle vaikkei heidän profiilissa lue leffamielteistä mitään.

Oikeasti olen saanut tällaisia aloitusviestejä.

Minä olen saanut muutaman viikon välein saman viestin samalta mieheltä. Ei varmasti ollut lukenut profiiliani.

Vierailija
27/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen varakas 40v kirurgi Eirasta. Jäin muutama vuosi sitten leskeksi, kun vaimoni kuoli traagisesti usean vuoden tuloksettomien lapsettomuushoitojen jälkeen. Neljään vuoteen en voinut kuvitellakaan ikinä rakastuvani uudestaan, mutta sukulaiseni ja ystäväni kannustivat minua nyt vielä yrittämään. Olen siis aika varautuneesti liikenteessä, haluan todella tuntea että tästä tulee jotain. Mutta kyllähän se yksinäisyys alkaa painaa, täällä 200 neliöisessä kattohuoneistossani Huvilakadulla aivan yksin.... Olen kyllä ajatellut hankkia koiranpennun.

Kuulostaa ihan psykopaatilta tai huijarilta. Kiertäisin hyvin kaukaa.

Vierailija
28/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, että naiset eivät osaa tai jaksa laatia sellaista aloitusviestiä johon itse vastaisivat. Sitä peitellään läskiksi lyömisellä ja tietysti AP:lle ivailuna. Kuvitelkaa, millainen maailma olisi, jos naisten pitäisi olla aloitteentekijöitä.

Vierailija
29/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiesitkö, että Urho avustaa parhaillaan Merenkurkussa?"

Vierailija
30/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei mä alotin nettitreffailun 2012 ja sieltä löytykin exä joka lähti uuden matkaan about vuosi sitten ja nyt kun tein profiilin ni siellä ne samat naiset vuodelta edelleen ettivät sitä unelmansa prinssiä. Melkein sanoisin, että unihda koko homma, vaatimustaso noil naisilla on jotain HC.ta mitä ei vaan voi täyttää vai missä muka vika jos on ollut 5v samalla saitilla?

Vierailija
31/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuo mieleen 20 vuotta Hesarin Henkilökohtaista-palstalla olleen viestin, joka alkoi aina suunnilleen, että "suuryritysteni johdossa toimiva liikemies etsii tositarkoituksella seuraa viehättävästä, hoikasta naisesta, joka haluaa kartanoideni ja Espanjan lomakiinteistöjeni valtiattareksi". 

Vierailija
32/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja mallitekstejä edellä, mutta pikasilmäyksellä en huomannut kenenkään käyttävän vierasperäisyydestä kerovaa heikompaa suomenkielistä ilmaisutappaa ikäänkuin vahingossa. Sehän on varma nakki!

Vierailija
33/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään yleispätevää lainia ole olemassakaan, naiset on yksilöitä kuten miehetkin. Vastauksen todennäköisyyttä saattaa parantaa se, että luet naisen profiilin ajatuksella ja lähetät viestin, jossa se tulee ilmi, samalla kertoen itsestäsi jotain ja miksi ajattelisit teillä synkkaavan.

Itse olen joitain vuosia sitten ollut nettideittisivustolla ja vastasin tuolloin kyllä kaikkiin selvästi minulle kohdistettuihin viesteihin nimenomaan edes "kiitos mutta ei kiitos" (toki vähän monisanaisemmin ja kohteliaammin).

Vierailija
34/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että naiset eivät osaa tai jaksa laatia sellaista aloitusviestiä johon itse vastaisivat. Sitä peitellään läskiksi lyömisellä ja tietysti AP:lle ivailuna. Kuvitelkaa, millainen maailma olisi, jos naisten pitäisi olla aloitteentekijöitä.

Mistä sinä tiedät ketkä todella ovat naisia? 

Vierailija
35/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset Ap kysy suoraan siltä nettinaiselta että hei millanen viesti ois sun mielestä paras jäänmurtaja?

Vierailija
36/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko prisman?

Löytyykö rakkaus netistä

http://areena.yle.fi/1-3426140

Kannattaa.  Hyvät vinkit, mikä puree.

Vierailija
37/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen hyötyä on laatia sellainen aloitusviesti, johon itse vastaisi, kun kukaan meistä ei tiedä millainen ihminen ap on?

Pointti siinä viestissä on siinä, että kyseinen mies vaikuttaa siltä, että hän on ihan aidosti kiinnostunut samoista asioista kuin minäkin ja vastasi minulle siksi, että on huomannut minun olevan samankaltainen kuin itse on. En kaipaa viestejä miehiltä, joilla ei ole aitoa kiinnostusta juuri minua kohtaan, joten ei myöskään ole olemassa mitään yleispätevää viestimallia, joka sopii kaikille naisille. Siis kai nyt normaaliälyinen ihminen ymmärtää, että naisetkin ovat yksilöitä siinä missä miehetkin ja sitä pitäisi vaan löytää se just itselle sopiva yksilö??

No voin kertoa, että todennäköisesti vastaisin miehelle, joka tykkää minun tavallani luonnosta enemmän kuin baarielämästä ja harrastaa esim. luontoretkeilyä ja -kuvausta kuten itsekin. Mutta jos ap ei ole oikeasti itse luontoihmisiä, niin ei kannata välittää olevansa vain saadakseen vastauksen. Pointti on siinä, että ap:n pitää ihan itse poimia ne naiset, jotka ovat hänen kaltaisiaan ja kiinnostuneita samoista asioista kuin hän ja viestitellä heille kertoen itsestään rehellisesti. Kaikki naiset eivät ole kiinnostuneita samoista asioista ja samanlaisista miehistä.

Vierailija
38/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta saa vastauksen ihan "moi, mitä kuuluu" -viestillä. Käyn aina katsomassa viestin lähettäneen miehen profiilin ja vastaan hänelle, jos näen että meillä on paljon yhteistä. Jos taas ei ole mitään yhteistä, niin en vastaa ollenkaan. Mutta en voi tässä puhua kaikkien naisten puolesta, koska ihmiset ovat niin erilaisia.

Ja itse olen ainakin tehnyt moniakin aloitteita treffipalstoilla. Yleensä olen katsonut miehen profiilin sitä ennen tarkkaan läpi ja tiedän jo valmiiksi, että meillä on sen verran yhteistä, että saan aika varmasti vastauksen. Olen itsekin kirjoittanut viestiin vain jotain "Moi, mitäs kuuluu?"

Ei se ole sen vaikeampaa. Etsii vain henkilön, jonka kanssa on paljon yhteistä.

Vierailija
39/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoja mallitekstejä edellä, mutta pikasilmäyksellä en huomannut kenenkään käyttävän vierasperäisyydestä kerovaa heikompaa suomenkielistä ilmaisutappaa ikäänkuin vahingossa. Sehän on varma nakki!

Se tepsii kyllä hyvin miehiin. Sen takia miehille sateleekin niin paljon viestejä, huonosti suomea puhuvilta naisilta, (tai ainakin naista esittäviltä miehiltä).

Vierailija
40/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen että mitä haluaisit sen naisen kanssa tehdä. Ei seksiin liittyvää koska se on itsestään selvää jossakin vaiheessa jos hyvin käy vaan jotakin spontaania tekemistä mitä haluaisit tehdä kumppanin kanssa yhdessä. Tai jos olet sohvaperuna niin silloinhan samanmielinen kumppani olisi oivallinen seuraksi. Näin voit löytää samansieluisen kumppanin kun kirjoitat mitä haluaisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi