Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS sen sanoi, Suomessa ja Kiinassa sinkkunaiset ovat nirsoja

Vierailija
19.03.2017 |

Päivän Hesarissa totuus tuodaan julki eli suomalaiset ja kiinalaiset naiset ovat vain nirsoja kun eivät löydä miestä itselleen.

Miehiä on enemmän kuin naisia joten pitäisi vain valita se mies vapaista sinkkumiehistä.

Miksi kaupunkilaiset jotka valittavat että eivät saa miestä tutustu maalla oleviin miehiin..viestittelyä ja kyläilyä maalle ja jos rakastutaan niin pyytää miestä vain muuttamaan luokseen kaupunkiin ja perhettä perustamaan.

Mutta ei, mitäs kaveritkin sanoisi kun mies ei asu Westendissä, ei omaa hienoa titteliä kansainvälisessä firmassa, ei pukeudu pukuun eikä tiedä missä Karibia sijaitsee..Noloahan se on.

Naiset ovat liikaa katsoneet lässyn lää sarjoja telkkarista ja pilanneet itsensä.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja mitä p*skaa taas. Näin nuorena naisena voin sanoa että harvassa on ne nuoret miehet jotka haluavat parisuhteen eikä paneskella ympäriinsä. Todella typerää syyttää naisia nirsoiksi kun miehet eivät edes halua seurustella. N22

Itse valitsette ne ympäriinsä paneskelijat. Aivan yksikseni olen saanut olla, vaikka minulla ei ole ollut mitään paneskeluvaihetta elämässäni. Niiden paneskelijoiden perään kumminkin suurin osa naisista on.

M23

Niin minäkin valitsin sen naapurin ruman ylipainoisen mt-ongelmaisen syrjäytyneen eläkeläisen peräkammarinpojan. Ja sain myöhemmin tietää etten ollut ainoa, mies valitsi sen toisen.

t. maalainen keski-ikäinen

Vierailija
22/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huutava vääryys, että itsenäiseen elämään tottunut kaupunkilaisnainen ei halua muuttaa miehen lapsuudenkotiin kotiminiäksi. Taakse pitäisi jättää työ ja oma asunto, tilalle tulisi miehen rahoilla eläminen ja yhteinen huone miehen vanhmepien omistamassa talossa. Naiselle tuo ei ole millään muotoa hyvä diili, Kiinassa vieläkin huonompi kuin Suomessa.

Ne maaseudun miehet voivat itse ensin muuttaa kaupunkiin ja etsiä itselleen naisen. Jos nainen ei halua muuttaa maalle, mies jää kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se huutava vääryys, että itsenäiseen elämään tottunut kaupunkilaisnainen ei halua muuttaa miehen lapsuudenkotiin kotiminiäksi. Taakse pitäisi jättää työ ja oma asunto, tilalle tulisi miehen rahoilla eläminen ja yhteinen huone miehen vanhmepien omistamassa talossa. Naiselle tuo ei ole millään muotoa hyvä diili, Kiinassa vieläkin huonompi kuin Suomessa.

Ne maaseudun miehet voivat itse ensin muuttaa kaupunkiin ja etsiä itselleen naisen. Jos nainen ei halua muuttaa maalle, mies jää kaupunkiin.

Ei suomalaiselle miehelle se miehen rahoilla eläminen ole vaihtoehto. Naisen pitää tuoda omat rahat/elättää mieskin siellä vanhempien talossa. Siinäs käyt töissä siellä 100 km päässä ja passaat kotona mikäli äiti ei ehdi.

Vierailija
24/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vonkuja se vain valittaa hyysäysyhteiskunnasta ja siitä miten naiset muka saavat tälläisissä yhteiskunnissa rajattomasti töitä. Kiina ei kuitenkaan ole millään mittarilla hyysäysyhteiskunta. Olet kyllä niin vastenmielinen ihminen ettei ole mikään ihme ettei suhun kukaan nainen koske tikullakaan.

Vierailija
25/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja mitä p*skaa taas. Näin nuorena naisena voin sanoa että harvassa on ne nuoret miehet jotka haluavat parisuhteen eikä paneskella ympäriinsä. Todella typerää syyttää naisia nirsoiksi kun miehet eivät edes halua seurustella. N22

Itse valitsette ne ympäriinsä paneskelijat. Aivan yksikseni olen saanut olla, vaikka minulla ei ole ollut mitään paneskeluvaihetta elämässäni. Niiden paneskelijoiden perään kumminkin suurin osa naisista on.

M23

Älä jaksa. Se ruma, epäsuosittu, huonoitsetuntoinen tyyppi joka ei ole vielä edes päässyt poikuudestaan haluaa myös paneskella ympäriinsä aivan kuten ne suositut ja hyvännäköiset miehetkin. Mistä helvetistä voi tunnistaa aidosti sitoutumishaluiset miehet jotka eivät vain esitä haluavansa parisuhdetta pillunkiilto silmissä? Olen luovuttanut miesten suhteen täysin.

Vierailija
26/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalla mitään miehiä ole. No, on kaksi: toinen n. 30 v. ja hän alkoholisoitui jo kymmenen vuotta sitten. Toinen 50+ asuu äitinsä kanssa, ja minun homotutkani piippaa aina hänen kohdallaan. Muut meidän kylän miehet ovat perheellisiä. 

Vierailija
27/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pätee lähinnä pääkaupunkiseudun naisiin, maalla naiset ovat vaatimattomampia miesten suhteen. Itse haluan ihan tavallisen miehen, mutta ne tapaamani miehet ovat kaikki havitelleet niitä omaa tasoaan korkeampana olevia naisia, arvaat varmaan millaisia?

En voi arvata kun en voi tietää mikä niiden taso on minun mielestäni. Tai sinun.

Kun mitään absoluuttista kaavaa ei ole olemassakaan. 

Sinkkumies

Vierailija
28/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Älä jaksa. Se ruma, epäsuosittu, huonoitsetuntoinen tyyppi joka ei ole vielä edes päässyt poikuudestaan haluaa myös paneskella ympäriinsä aivan kuten ne suositut ja hyvännäköiset miehetkin. Mistä helvetistä voi tunnistaa aidosti sitoutumishaluiset miehet jotka eivät vain esitä haluavansa parisuhdetta pillunkiilto silmissä? Olen luovuttanut miesten suhteen täysin.

Juuri näin. 

Sinkkumies

Vierailija
29/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran totuus löytyy eniten peukkuja saaneesta kommentista, eikä hesarin valemediasta itsestään.

Ehkä on hyvä nähdä sekin, ettei avioliitto, joka kautta historian on ollut naisia orjuuttava instituutio, olekaan kaikkien naisten mielestä paras ratkaisu. Vaikka tasa-arvo on lisääntynyt jopa merkittävästi sivistysmaissa, samalla on edistynyt myös naisten itsenäinen elämä. Mahdollisuus elättää itsensä ilman avioitumista on nykyisin itsestään selvä vaihtoehto. Kun naiset vielä kohtalaisen helposti voivat hankkia lapsia halutessaan ilman aviomiestäkin- mies kuin mies riittää- eikä se ole edes paheksuttua, miksi riskeerata hyvä elämä miehenpidolla? 

Omasta puolestani kyllä kannatan että lapsilla olisi isät ja äidit kotona. Mutta syitä löytyy helposti siihen, miksi ei niin herkästi haluta ottaa miestä.

Hyysäysyhteiskunta kieltämättä tarjoaa naisille lähes loputtoman määrän kulttuurikoordinaattorin yms apulaispalvelupäällikön pseudovirkoja julkiselta sektorilta joilla "voivat elättää itsensä".

Ilman miesten töistä kerättäviä massiivisia veroja noita pseudovirkoja ei olisi olemassa.

Tätä maata elättää puu, metalli, paperi, vienti .. jotka miesten virkoja. Niillä verorahoilla sitten perustellaan kaikkea turhaa ja jeesustellaan joillain leikkauksilla.

Se totuus on siellä pinnan alla. 

Sinkkumies

Vierailija
30/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä maalla mitään miehiä ole. No, on kaksi: toinen n. 30 v. ja hän alkoholisoitui jo kymmenen vuotta sitten. Toinen 50+ asuu äitinsä kanssa, ja minun homotutkani piippaa aina hänen kohdallaan. Muut meidän kylän miehet ovat perheellisiä. 

Niin, meidänkin paikkakunnalla miehiä on jotain sata enemmän kuin naisia

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/nainen-tiesitko-nailla-su…

Missä se vika on kun minulla ei ole miestä?

Vierailija
31/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nirso.

Vierailija
32/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nirso.

Tuo oli miehen kirjoittama muka-hauska kommentti. 

Vierailija
33/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaankin olen sitten nirso, en tosin valita että miestä ei löydy vaan viihdyn varsin hyvin yksinkin. Harkitsen tarkkaan parisuhteeseen alkaessani että miehestä on minulle enemmän iloa kuin harmia. Miksi haluaisin alkaa suhteeseen joka kurjistaa elämääni? Enemmän ihmettelen sitä kuinka lukemattomat naiset on huonoissa parisuhteissa ja valittavat miestensä käytöksestä: mies ei tee kotitöitä, juopottelee, tuhlaa rahat,  ei halua tehdä mitään lasten kanssa vaan työntää vastuun naiselle jne. Ei tuollaista ole pakko kestää, minä en ainakaan aio.

Vierailija
34/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nirso.

Niin varmaan sitten, kun ihan jokaisen olen huolinut. Tarjokkaita vain ei ole.

Vierailija
35/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki ihan mahdottomia ihmisinä ja vietätte liikaa aikaa netissä. Siksi ei parisuhdetta ole.

Vierailija
36/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nirso.

Niin varmaan juu. Netissä kun olen sinun kaltaisellesi viestiä lähettänyt niin vastausta ei ole kuulunut, ei edes sitä ei kiitos viestiä. Kirjoita siinä nyt sitten niitä kymmenien sivujen rakkausviestejä (sitähän te aina muistatte vaatia, muuten ei suomineito kiinnostu) kun ne kuitenkin menee bittiavaruuteen. Olisiko suomineidoille ensiavuksi käytöstapakurssit vaikka jossain Kansalaisopistossa maistijaisiksi. ...

Vierailija
37/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nirso.

Niin varmaan juu. Netissä kun olen sinun kaltaisellesi viestiä lähettänyt niin vastausta ei ole kuulunut, ei edes sitä ei kiitos viestiä. Kirjoita siinä nyt sitten niitä kymmenien sivujen rakkausviestejä (sitähän te aina muistatte vaatia, muuten ei suomineito kiinnostu) kun ne kuitenkin menee bittiavaruuteen. Olisiko suomineidoille ensiavuksi käytöstapakurssit vaikka jossain Kansalaisopistossa maistijaisiksi. ...

Minä en kyllä haluaisi mitään rakkausviestejä.

-eri ja ohis 

Vierailija
38/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvisin metsuri metsäkoneemetsäkoneenkuljettajan mieheksi . On sen verran mettää.

Ja kuka saatana tulee koirasminiäks sun ranchilles? Ei kukaan.

Kaada itte puus.

Vierailija
39/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nirso.

No kyllähän se kieltämättä 10 vuotta nuoremman ilmoitukset kuinka hän jättää heti työpaikkansa ja muuttaa luokseni (hyvästä työpaikasta, työttömyysalueelle), ennen kuin on minua nähnytkään, hirvittää. Noin muuten, jollet ole keski-ikäinen niin en usko että olen kanssasi viestitellyt.

Vierailija
40/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nirso.

No kyllähän se kieltämättä 10 vuotta nuoremman ilmoitukset kuinka hän jättää heti työpaikkansa ja muuttaa luokseni (hyvästä työpaikasta, työttömyysalueelle), ennen kuin on minua nähnytkään, hirvittää. Noin muuten, jollet ole keski-ikäinen niin en usko että olen kanssasi viestitellyt.

Ja mistä tiedät kaltaiseni? Kerroin vain että kaikki olen huolinut ;D

t. miltei 50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän