Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS sen sanoi, Suomessa ja Kiinassa sinkkunaiset ovat nirsoja

Vierailija
19.03.2017 |

Päivän Hesarissa totuus tuodaan julki eli suomalaiset ja kiinalaiset naiset ovat vain nirsoja kun eivät löydä miestä itselleen.

Miehiä on enemmän kuin naisia joten pitäisi vain valita se mies vapaista sinkkumiehistä.

Miksi kaupunkilaiset jotka valittavat että eivät saa miestä tutustu maalla oleviin miehiin..viestittelyä ja kyläilyä maalle ja jos rakastutaan niin pyytää miestä vain muuttamaan luokseen kaupunkiin ja perhettä perustamaan.

Mutta ei, mitäs kaveritkin sanoisi kun mies ei asu Westendissä, ei omaa hienoa titteliä kansainvälisessä firmassa, ei pukeudu pukuun eikä tiedä missä Karibia sijaitsee..Noloahan se on.

Naiset ovat liikaa katsoneet lässyn lää sarjoja telkkarista ja pilanneet itsensä.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa ystävistäni elää sinkkuelämää sarjaa suoraan kopioiden, mutta miehiä ei tosiaan heille löydy. Onneksi terve järkiset naiset osaavat korjata potin ja vievät hyvä miehet käsistä. Koska hyvänkinnäköiset naiset sekoilevat tai haluavat juhlia 60 vuotiaiksi, tekee se viimein meille normaaleille naapurin naisille ostajan markkinat, eli nyt saamme valita 20 hyvästä (mallia hunks) miehestä parhaiman. Markkinat ovat ylikuumentuneet kun siskot Stadissa nuolevat vihkoa.

Vierailija
42/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva provo. Tarkista ensikerralla faktat. Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä. Eli niitä jää väkisin yli, turha siitä on naisia syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nirsous on sitä ettei tyydy johonkin mitä ei tarvitse niin onko se paha?

Vierailija
44/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen korkeakouluttautunut kolmekymppinen nainen. Opiskelujen jälkeen saatuani työpaikan muutin takaisin maaseudulle, sillä olen maalla asunut lapsuuteni ja nuoruuteni ja pidän luonnosta ja rauhasta asumisympäristössä.

Täällä paikkakunnalla ja lähipaikkskunnilla todellakin on paljon suunnilleen ikäisiäni sinkkumiehiä. Mutta:

He elävät niin erilaista elämää kuin itse, etten vain voisi edes kuvitella eläväni kanssaan. Heillä elämä pyörii koti- ja lähipaikkakuntien ympärillä. Silloin tällöin käydään baarissa lähimmässä keskisuuressa kaupungissa. Välillä Tallinnan tai Tukholman risteilyllä, jotkut kerran vuodessa löhölomalla Thaimaassa tai Kanarialla.

Vaikka itse todella nautin asua väljässä ja rauhallisessa ympäristössä täällä, käyn harrastuksissa useita kertoja viikossa lähikaupungissa. Viikonloppuisin usein kaupunkilomilla Euroopassa. Jonkun kerran vuodessa pidemmällä kaupunki- tai urheilulomalla Euroopassa tai Kauko-Idässä.

En vain voisi elää tuota "pienessä piirissä" pyörivää elämää, jossa virikkeeksi ja kulttuuriksi riittää paikallisen divariurheilujoukkueen ottelu ja kalja paikkakunnan kuppilassa. Tai kerran-pari vuodessa se risteily tai ryyppyloma Thaimaahan.

Samasta iästä huolimatta elämme vain niin eri planeetoilla. Luulen tämän olevan syynä myös monen muun ikäiseni sinkun tilanteeseen.

Vierailija
45/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa on erittäin sovinistinen kulttuuri, en ihmettele että naisilla siellä ei ole kiinnostusta passaamaan ukkoa ja tulevaa (poika)lasta...

Vierailija
46/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen korkeakouluttautunut kolmekymppinen nainen. Opiskelujen jälkeen saatuani työpaikan muutin takaisin maaseudulle, sillä olen maalla asunut lapsuuteni ja nuoruuteni ja pidän luonnosta ja rauhasta asumisympäristössä.

Täällä paikkakunnalla ja lähipaikkskunnilla todellakin on paljon suunnilleen ikäisiäni sinkkumiehiä. Mutta:

He elävät niin erilaista elämää kuin itse, etten vain voisi edes kuvitella eläväni kanssaan. Heillä elämä pyörii koti- ja lähipaikkakuntien ympärillä. Silloin tällöin käydään baarissa lähimmässä keskisuuressa kaupungissa. Välillä Tallinnan tai Tukholman risteilyllä, jotkut kerran vuodessa löhölomalla Thaimaassa tai Kanarialla.

Vaikka itse todella nautin asua väljässä ja rauhallisessa ympäristössä täällä, käyn harrastuksissa useita kertoja viikossa lähikaupungissa. Viikonloppuisin usein kaupunkilomilla Euroopassa. Jonkun kerran vuodessa pidemmällä kaupunki- tai urheilulomalla Euroopassa tai Kauko-Idässä.

En vain voisi elää tuota "pienessä piirissä" pyörivää elämää, jossa virikkeeksi ja kulttuuriksi riittää paikallisen divariurheilujoukkueen ottelu ja kalja paikkakunnan kuppilassa. Tai kerran-pari vuodessa se risteily tai ryyppyloma Thaimaahan.

Samasta iästä huolimatta elämme vain niin eri planeetoilla. Luulen tämän olevan syynä myös monen muun ikäiseni sinkun tilanteeseen.

Missä päin Suomea näitä miehiä on? Minulle kyllä kelpaisi tuollainen elämä, en tarvitse mitään ihmeempiä harrastuksia ja tai matkoja. 

N28

Vierailija
47/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän Hesarissa totuus tuodaan julki eli suomalaiset ja kiinalaiset naiset ovat vain nirsoja kun eivät löydä miestä itselleen.

Miehiä on enemmän kuin naisia joten pitäisi vain valita se mies vapaista sinkkumiehistä.

Miksi kaupunkilaiset jotka valittavat että eivät saa miestä tutustu maalla oleviin miehiin..viestittelyä ja kyläilyä maalle ja jos rakastutaan niin pyytää miestä vain muuttamaan luokseen kaupunkiin ja perhettä perustamaan.

Mutta ei, mitäs kaveritkin sanoisi kun mies ei asu Westendissä, ei omaa hienoa titteliä kansainvälisessä firmassa, ei pukeudu pukuun eikä tiedä missä Karibia sijaitsee..Noloahan se on.

Naiset ovat liikaa katsoneet lässyn lää sarjoja telkkarista ja pilanneet itsensä.

Nainen saa olla nirso. Kyllä maantieto pitäisi olla hallussa, Westendistä ja tittelistä viis. .Miehet voisivat sivistää itseään edes hiukan niin pariutumismahikset paranisivat. Mikään ei ole kamalampi  kuin täysi juntti penkkiurheilija jonka mielestä kasvikset ovat pupunruokaa, sen geenit saakin jäädä  leviämättä.

Vierailija
48/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa olla nirso. Kyllä maantieto pitäisi olla hallussa, Westendistä ja tittelistä viis. .Miehet voisivat sivistää itseään edes hiukan niin pariutumismahikset paranisivat. Mikään ei ole kamalampi  kuin täysi juntti penkkiurheilija jonka mielestä kasvikset ovat pupunruokaa, sen geenit saakin jäädä  leviämättä.

Toi nyt on niinku taas tätä.

Minä kerron miten asiat on: Jos minä sovin treffit jonkun naisen kanssa niin väkisinkin siinä tulee puhuttua mitä hommia tehdään ja niin poispäin. Kun sitten kerron mitä kouluja olenn käynyt (PhD) ja mitä hommia teen niin (director) niin sitten tulee suominaisen huono itsetunto todella esiin: Mää nyt olen vaan tämmöne, sää taidat olla joku älykkö, ... Siis mitä vittua se kuuluu mihinkään! Ei tässä nyt olla mihinkään Mensaan pyrkimässä kumpikaan vaan tutustutaan toisiimme kaikessa rauhassa. Sorry my French. Jokainen on ihminen, mutta jos itsetunto on luokkaa kynnysmatto niin aika huonot on edellytykset mihinkään parisuhteeseen lähteä, ainakaan tasavertaiseen. Minä en itse asiassa edes etsi tasavertaista parisuhdetta vaan yhteisyritystä missä kumpikin tekee mitä osaa ja mihin pystyy.

Vierailija
49/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta saa sivistyneempiä miehiä. Ei tarvitse kuin katsoa vaikka ruotsalaisia ja ne maaseudun roparit unohtuvat lopullisesti. Ei kysymys ratkea sillä, että naiset kääntävät kelloaan kolmekymmentä vuotta ajassa takaisin vaan siinä, että maaseudun miehet ovat unohtuneet 70 -luvulle eivätkä seuranneet naisiaa nykyaikaan.

Vierailija
50/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt on niinku taas tätä.

Minä kerron miten asiat on: Jos minä sovin treffit jonkun naisen kanssa niin väkisinkin siinä tulee puhuttua mitä hommia tehdään ja niin poispäin. Kun sitten kerron mitä kouluja olenn käynyt (PhD) ja mitä hommia teen niin (director) niin sitten tulee suominaisen huono itsetunto todella esiin: Mää nyt olen vaan tämmöne, sää taidat olla joku älykkö, ... Siis mitä vittua se kuuluu mihinkään! Ei tässä nyt olla mihinkään Mensaan pyrkimässä kumpikaan vaan tutustutaan toisiimme kaikessa rauhassa. Sorry my French. Jokainen on ihminen, mutta jos itsetunto on luokkaa kynnysmatto niin aika huonot on edellytykset mihinkään parisuhteeseen lähteä, ainakaan tasavertaiseen. Minä en itse asiassa edes etsi tasavertaista parisuhdetta vaan yhteisyritystä missä kumpikin tekee mitä osaa ja mihin pystyy.

Miesten ei ehkä kannattaisi haukkua naisia tyhmiksi niin usein? 

Vierailija
51/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos he ei vaan halua seurustella ainakaan senhetkisessä elämäntilanteessaan? Nykypäivänä naisen(kaan) ei ole enää mikään pakko.

M54

Vierailija
52/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä maalla mitään miehiä ole. No, on kaksi: toinen n. 30 v. ja hän alkoholisoitui jo kymmenen vuotta sitten. Toinen 50+ asuu äitinsä kanssa, ja minun homotutkani piippaa aina hänen kohdallaan. Muut meidän kylän miehet ovat perheellisiä. 

Niin, meidänkin paikkakunnalla miehiä on jotain sata enemmän kuin naisia

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/nainen-tiesitko-nailla-su…

Missä se vika on kun minulla ei ole miestä?

Olet nirso.

Niin varmaan sitten, kun ihan jokaisen olen huolinut. Tarjokkaita vain ei ole.

Niin varmaan juu. Netissä kun olen sinun kaltaisellesi viestiä lähettänyt niin vastausta ei ole kuulunut, ei edes sitä ei kiitos viestiä. Kirjoita siinä nyt sitten niitä kymmenien sivujen rakkausviestejä (sitähän te aina muistatte vaatia, muuten ei suomineito kiinnostu) kun ne kuitenkin menee bittiavaruuteen. Olisiko suomineidoille ensiavuksi käytöstapakurssit vaikka jossain Kansalaisopistossa maistijaisiksi. ...

Hyi, ihan kamala ajatuskin, että saisi pitkän rakkauskirjeen tyypiltä, jonka kanssa on vain muutaman kerran viestitellyt. Yhteydenpito loppuisi kyllä siihen paikkaan.

Vierailija
53/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja mitä p*skaa taas. Näin nuorena naisena voin sanoa että harvassa on ne nuoret miehet jotka haluavat parisuhteen eikä paneskella ympäriinsä. Todella typerää syyttää naisia nirsoiksi kun miehet eivät edes halua seurustella. N22

Itse valitsette ne ympäriinsä paneskelijat. Aivan yksikseni olen saanut olla, vaikka minulla ei ole ollut mitään paneskeluvaihetta elämässäni. Niiden paneskelijoiden perään kumminkin suurin osa naisista on.

M23

Näinhän se menee. Naiset ovat yleensä kiinnostuneita vain jännämiehistä, jotka todellakin paneskelevat ympäriinsä eivätkä halua sitoutua. Jännämiesten kanssa on sitä kuuluisaa "kemiaa". Sitten naiset kuitenkin valittavat ja itkevät, kun jännämiehet paneskelevat monen muunkin kanssa, vaikka sen pitäisi olla yleisesti tiedossa.

Muunkinlaisia miehiä on, mutta näiden kanssa on sitä "kemiaa" vain silloin, jos miehellä on paljon rahaa.

Vierailija
54/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, yleensä se on nainen, joka määrittelee sen "sivistyksen". Tässä tapauksessa sivistys tarkoittaa sitä, että mies on kiinnostunut samoista asioista kuin nainen. Miehen pitäisi käydä oopperassa, olla feministi, syödä pupunruokaa, ihailla homoja jne. Tietty yleissivistys pitää olla jokaisella ihmisellä, mutta naiset eivät tunnu ymmärtävän tai ainakaan hyväksyvän sitä, että miehet ovat kiinnostuneita eri asioista, eivätkä ne ole lähtökohtaisesti sen huonompia kuin naistenkaan kiinnostuksen kohteet.

Naisten pariutumismahdollisuudet paranisivat huomattavasti, jos he ymmärtäisivät tämän.

Vierailija
55/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja mitä p*skaa taas. Näin nuorena naisena voin sanoa että harvassa on ne nuoret miehet jotka haluavat parisuhteen eikä paneskella ympäriinsä. Todella typerää syyttää naisia nirsoiksi kun miehet eivät edes halua seurustella. N22

Itse valitsette ne ympäriinsä paneskelijat. Aivan yksikseni olen saanut olla, vaikka minulla ei ole ollut mitään paneskeluvaihetta elämässäni. Niiden paneskelijoiden perään kumminkin suurin osa naisista on.

M23

Näinhän se menee. Naiset ovat yleensä kiinnostuneita vain jännämiehistä, jotka todellakin paneskelevat ympäriinsä eivätkä halua sitoutua. Jännämiesten kanssa on sitä kuuluisaa "kemiaa". Sitten naiset kuitenkin valittavat ja itkevät, kun jännämiehet paneskelevat monen muunkin kanssa, vaikka sen pitäisi olla yleisesti tiedossa.

Muunkinlaisia miehiä on, mutta näiden kanssa on sitä "kemiaa" vain silloin, jos miehellä on paljon rahaa.

Kerrohan, mistä sen jännämiehen oikein tunnistaa? Siitäkö, että hän uskaltaa puhua naiselle? Pitääkö jokaisen naisen kysyä jokaiselta tapaaamaltaan mieheltä, miten usein ja kenen kanssa hän harrastaa seksiä? En oikein usko, että sinäkään pidät naista normaalina, jos hän minuutin juttelun jälkeen alkaa tivata seksikumppaneistasi.

Jos sinulla on selvänäkijän kykyjä ja näet, miten itse kukin toimii tulevaisuudessa, niin kiva. Minä en siihen kykene, en vaan mitenkään osaa aavistaa, mitä tänään tapaamani tyyppi tekee kuukauden kuluttua.

Vierailija
56/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta saa sivistyneempiä miehiä. Ei tarvitse kuin katsoa vaikka ruotsalaisia ja ne maaseudun roparit unohtuvat lopullisesti. Ei kysymys ratkea sillä, että naiset kääntävät kelloaan kolmekymmentä vuotta ajassa takaisin vaan siinä, että maaseudun miehet ovat unohtuneet 70 -luvulle eivätkä seuranneet naisiaa nykyaikaan.

Miksi ruotsalainen mies huolisi suomalaisen naisen, kun hänellä on kotimaassaan parempia naisia?

Suomalainen nainen kelpaa yleensä vain Välimeren eteläpuolelta tuleville moniosaajille. Ja nämäkään eivät ole varsinaisesti tunnettuja edistyksellisyydestään tai naisten kunnioittamisesta.

Vierailija
57/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yleensä se on nainen, joka määrittelee sen "sivistyksen". Tässä tapauksessa sivistys tarkoittaa sitä, että mies on kiinnostunut samoista asioista kuin nainen. Miehen pitäisi käydä oopperassa, olla feministi, syödä pupunruokaa, ihailla homoja jne. Tietty yleissivistys pitää olla jokaisella ihmisellä, mutta naiset eivät tunnu ymmärtävän tai ainakaan hyväksyvän sitä, että miehet ovat kiinnostuneita eri asioista, eivätkä ne ole lähtökohtaisesti sen huonompia kuin naistenkaan kiinnostuksen kohteet.

Naisten pariutumismahdollisuudet paranisivat huomattavasti, jos he ymmärtäisivät tämän.

Millainen parisuhde se on, jos toisen kanssa ei ole mitään kiinnostuksen aiheita? Älä edes yritä väittää, että pelkkä seksi pitää ihmisiä yhdessä kymmeniä vuosia.

Vierailija
58/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinaa ja Suomea on ihan turha verrata. Kiinassa ei merkkaa mikään muu kuin raha. Jos sulla on 10 milliä fyrkkaa saat valkata, jos sulla ei oo rahaa voit vetää käteen, ketään ei kiinnosta.

Kiinassa on kova peli. Kaupungeissa on rikkaita joita kaikki haluaa, ja maaseudulta tulee nuoria tyttöjä joka vuosi miljoonittain.

59/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne syyt sinkkuuteeni taitaa löytyy ihan itsestäni eikä nirsoista naisista. Suomessa nyt miehiä sattuu olemaan enemmän, omassa 5v lokerossa = 30-35v miehiä on n. 10 000 enemmän kun naisia.

Ilmeisesti en vain ole tarpeeksi kiinnostava tyyppi kun kumppania ei löydy. Tinderissä vain muutama matchi ja S24 treffeillä juttu on aina loppunut naisen hiljentymiseen.

Katkeroitunut kai en vielä ole mut "etsinnän" olen lopettanut tai no olen yhdessä Facen sinkkuryhmässä, mut en hirveesti laita sen varaan. IRL en ole jutuissa naisten kanssa juuri koskaan. Jos joku tulee vastaan niin tulkoon. Aika moni esim. Tinderissä tuntuu sellaiselta ei-omalta-tyypiltä ja kuitenkin sitä omaa tyyppiähän sieltä ollaan hakemas.

Vierailija
60/109 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voinut naisena vaan mennä ja valita mieleistäni miestä. Ei miehet mitään tahdottomia nukkeja ole, on heilläkin omat mielipiteet siitä, millaisen naisen haluavat. Koko tuo aloituksessa esitetty ajatus, että nainen voi vain valita miehen lukuisista tarjokkaista, on minulle täysin absurdi. En tiedä millaisilla naisilla homma noin menee. Ei ainakaan itselläni ole koskaan mennyt.

Parisuhde on sen verran läheinen ihmissuhde muutenkin, että ei kumppaniksi kuka tahansa kelpaa eikä missään nimessä tarvitsekaan kelvata. Kyllä siinä pitää olla yhteisiä kiinnostuksen kohteita, yhteiset intressit ja tulevaisuuden toiveet sekä rakkautta ja sitä kuuluisaa kemiaa. Ja ei se aina ole niin helppoa löytää sellaista ihmistä, jonka kanssa nämä toteutuvat.

Itselleni maalaismies voisi ihan hyvin kelvata, mutta eivät ne kaikki ole halukkaita muuttamaan kaupunkiin. Enkä ihmettele. Ihmiselle joka imee elinvoimaa luonnonläheisyydestä, voisi kaupungissa asuminen olla tuskaa. Toisaalta maaseudulla on aika vähän töitä kaupungista tuleville naisille eivätkä kaikki kaupunkielämään viehtyneet puolestaan viihtyisi maalla. Ei tämäkään usein mene ihan niin kuin ap esittää, että etsitään mies maaseudulta ja tapaillaan ja pyydetään sitten häntä muuttamaan kaupunkiin.

Onko se sitten nirsoutta, että puolisoksi halutaan ihminen, jonka kanssa on yhteistä ja jota rakastaa? Onko se sitten nirsoutta, että haluaa käyttää omaa valintaa asuinpaikkansa suhteen? Jos on, niin sitten ollaan minun nähdäkseni nirsoja kaikki, sukupuoleen katsomatta. Ainakin toivottavasti ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi