Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö converset käyttökelvottomiksi kaljasta? Läikytin kaljaa baarissa yhden kengille ja mua vaaditaan maksamaan.

Vierailija
19.03.2017 |

Kuulemma eivät lähteneet puhtaaksi, kannattaisiko uskoa ja maksaa vai ostaa esim. Valkaisuainetta?

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa ajoin toisen auton perään, mutta siis en todellakaan maksa mitään koska wn tarkoittanut.

Vierailija
22/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa ajoin toisen auton perään, mutta siis en todellakaan maksa mitään koska wn tarkoittanut.

Auton perään ajamista ja oluen läiskähtämistä kengille voikin verrata toisiinsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu itse pesemään kengät uudelleen! Ruokasooda, Vanish, liotus... keinoja riittää.

Vierailija
24/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma pesi ne, eikä lähtenyt puhtaaksi. Mitä sanon siihen?

Ap

Kukaan sunnuntaina darrassa pese kenkiään.

Sano et laittaa ne koneeseen, ja muutama pyyheliina mukaan (jos on pelkät kengät koneessa tulos ei oo niin puhdas, kuin et pyyheliinat hankais kenkiä puhtaiksi)

Vierailija
25/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä taas on jollain omasta mielestään nokkelalla ihmisellä kerrassaan idioottimainen vertaus. Kengät versus auto, baari versus aujoväylä. Mietippä hetki ihan ite.

Vierailija
26/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mene käyttökelvottomiksi. Jos niillä kävelee ulkona, likaantuuhan ne siinäkin, eikä sekään tee käyttökelvottomiksi.

Vierailija
27/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä taas on jollain omasta mielestään nokkelalla ihmisellä kerrassaan idioottimainen vertaus. Kengät versus auto, baari versus aujoväylä. Mietippä hetki ihan ite.

Eihän se auto pienestä lommosta käyttökelvottomaksi mene.

Vierailija
28/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kaljat sen naamalle seuraavan kerran ja osta Clearasillia sille pesuaineeksi.

Vierailija
29/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No soita poliisit"

Vierailija
30/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kannattanu miettiä hiukka pidempään kuin se puoli minuuttia? Sillä aika ei nähtävästi ollut riittävän pitkä, tuloksesta päätellen...

Vierailija
31/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kannattanu miettiä hiukka pidempään kuin se puoli minuuttia? Sillä aika ei nähtävästi ollut riittävän pitkä, tuloksesta päätellen...

Nönönöö. Tää ei ollut edes mun vastaus. T. Autotyyppi

Vierailija
32/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vaatisin saada kokeilla pestä ne kengät ennen kuin korvaisin. Ja mahdollinen korvaus tietysti kenkien kunnon mukaan.

Vierailija
33/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla joku tuttu ja te just täysi-ikäisiä. Kännissä sattuu ja tapahtuu, ei kannata laittaa sellaisia kenkiä amarilloon, joiden ei halua likaantuvan. Eri asia, jos olisit tahallasi kaatanut juotavaa toisen päälle.

Vierailija
34/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma pesi ne, eikä lähtenyt puhtaaksi. Mitä sanon siihen?

Ap

Pyydä kengät itsellesi pesuun tai ainakin nähtäväksi, todennäköisesti yrittää kusettaa sinulta uudet kengät (65€)... Älä maksa mitään uusia kenkiä ellet ole sitten liottanut niitä kaljassa etkä vain vahingossa läikyttänyt. Kaljatahrat lähtevät normipesussa, sappisaippuaa voi myös koittaa (sillä lähtee ainakin kuivunut veri lakanasta)

35/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converset ovat nykyään vähän väliä tarjouksessa ja niitä saa 30 eurolla. Itse bongasin kahdesta eri kaupasta tällä viikolla tuohon hintaan conssit (valk. ja mustat all star -mallit) ja tämän perusteella ihmettelen, miksi vaivautua pyytämään korvauksia.

Vierailija
36/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kun humalassa läikyttelet kaljaa. Pilallahan ne on.

Vierailija
37/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi rikkoi hiekkalaatikolla kaverin lelun vahingossa mutta ei makseta mitään koska mitäs toi lempilelunsa hiekkalaatikolle jossa voi sattua ja tapahtua. Ja kyllähän se vielä toimii vaikka barbin pää irtosikin, saa liimattua takaisin.

Vierailija
38/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pilalla! Sano että tyrkkää pesukoneeseen tai tuo sulle ne pesuun jos ei ole omaa konetta millä pestä. Ihan naurettavaa väittää että kengät olisi tuollaisesta menneet pilalle

Vierailija
39/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi rikkoi hiekkalaatikolla kaverin lelun vahingossa mutta ei makseta mitään koska mitäs toi lempilelunsa hiekkalaatikolle jossa voi sattua ja tapahtua. Ja kyllähän se vielä toimii vaikka barbin pää irtosikin, saa liimattua takaisin.

Räkänokkas on kiusaaja ja rikkoi lelun tahallaan. Mutta toisaalta mun mielestä barbi ei ole mikään ulkolelu.

Vierailija
40/139 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räkänokkas on kiusaaja ja rikkoi lelun tahallaan. Mutta toisaalta mun mielestä barbi ei ole mikään ulkolelu.

Ei ole räkää nokassa sillä, osaa pyyhkiä. Osaatko sä?