Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko te muut farmaseutit tienaatte ja missä työskentelette?

Vierailija
19.03.2017 |

Itse brutto 3300 €, julkisella puolella ja virastotyöaika. Olisi kiva vertailla palkkoja kun harkitsen apteekkiin siirtymistä, mutta en ole enää kartalla palkoista. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut vain sellaista, että monelle yritetään maksaa vähemmän kuin mitä kuuluisi taulukon mukaan. Vaikeaa uskoa, että ap tienaa noin paljon tai jättää jotain kertomatta.

No mikä siinä on niin vaikeaa? Ap lla siis sh ja farmaseutin tutkinto, työkokemusta 5 v erilaisista tehtävistä sh na, 7 v apteekista ja viimeiset 5 v asiantuntijatehtävissä. Mielestäni 3300 € ihan kohtuullinen korvaus. Tosin en saisi tätä palkkaa ellen olisi aina itse aktiivisesti siitä neuvotellut. Suosittelen muillekin. Ap

Vierailija
22/24 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on virastotyöaika ja brutto 3300e niin miksi ihmeessä haluat vaihtaa apteekkiin? Palkka tippuu ja työajat huononee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on virastotyöaika ja brutto 3300e niin miksi ihmeessä haluat vaihtaa apteekkiin? Palkka tippuu ja työajat huononee.

No näiden vastausten jälkeen en varmaan haluakaan. Samalla palkkatasolla voisin harkitakin, ihan vaan siksi ettei apteekkitaidot täysin ruostu ja asiakaspalvelu voisi taas tauon jälkeen olla mukavaa, sitä olen nykyisessä työssä kaivannut. Ap

Vierailija
24/24 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkasi on kyllä todella hyvä. tosin sanoitkin olevasi asiantuntijatehtävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä