Paljonko te muut farmaseutit tienaatte ja missä työskentelette?
Itse brutto 3300 €, julkisella puolella ja virastotyöaika. Olisi kiva vertailla palkkoja kun harkitsen apteekkiin siirtymistä, mutta en ole enää kartalla palkoista. Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (24)
Jos sulla on virastotyöaika ja brutto 3300e niin miksi ihmeessä haluat vaihtaa apteekkiin? Palkka tippuu ja työajat huononee.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on virastotyöaika ja brutto 3300e niin miksi ihmeessä haluat vaihtaa apteekkiin? Palkka tippuu ja työajat huononee.
No näiden vastausten jälkeen en varmaan haluakaan. Samalla palkkatasolla voisin harkitakin, ihan vaan siksi ettei apteekkitaidot täysin ruostu ja asiakaspalvelu voisi taas tauon jälkeen olla mukavaa, sitä olen nykyisessä työssä kaivannut. Ap
palkkasi on kyllä todella hyvä. tosin sanoitkin olevasi asiantuntijatehtävissä.
No mikä siinä on niin vaikeaa? Ap lla siis sh ja farmaseutin tutkinto, työkokemusta 5 v erilaisista tehtävistä sh na, 7 v apteekista ja viimeiset 5 v asiantuntijatehtävissä. Mielestäni 3300 € ihan kohtuullinen korvaus. Tosin en saisi tätä palkkaa ellen olisi aina itse aktiivisesti siitä neuvotellut. Suosittelen muillekin. Ap