Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä on tänään ruokana?

Vierailija
19.03.2017 |

Jotain hyvää?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä nukkuu (migreeni), luulen että viiden aikaan aktivoidutaan ihmettelemään ruokaa ja päädymme hakemaan sushia, minulle kasvis ja miehelle kalalla.

Jonkun moinen sunnuntaitapa.

Natustelen itse välissä jtn pientä ja lenkitän koiran pitkän kaavan mukaan. Sunnuntait <3

Vierailija
62/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmakkarakeitto ja mämmiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään ole mitään erityisiä sunnuntairuokia. Meillä ei viikonloppu ole mitenkään erityisesti juhlittu juttu. Mulla on kaks viikonloppua kuukaudessa töitä, joten ihan arki kiireineen se mulle on. Tänään menen töihin kolmelta iltapäivälla ja sitä ennen olis tarkoitus syödä kanaa currykastikkeessa ja riisiä, jotain lämmintä kasvislisuketta. Huomenna keitän ison jauhelihakeiton, jota syödään kolme päivää. Torstaina teen ison kiusauksen, jota syödään kaksi päivää. Ensi lauantaina on myös työpäivä, mutta sunnuntai olisi vapaa. Silloin olen aivan naatti 8 päiväisen työputken jäljiltä, joten varmaan vaan lämmitetään jotain tähteitä jos on.

Köyhää on

Vierailija
64/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään ole mitään erityisiä sunnuntairuokia. Meillä ei viikonloppu ole mitenkään erityisesti juhlittu juttu. Mulla on kaks viikonloppua kuukaudessa töitä, joten ihan arki kiireineen se mulle on. Tänään menen töihin kolmelta iltapäivälla ja sitä ennen olis tarkoitus syödä kanaa currykastikkeessa ja riisiä, jotain lämmintä kasvislisuketta. Huomenna keitän ison jauhelihakeiton, jota syödään kolme päivää. Torstaina teen ison kiusauksen, jota syödään kaksi päivää. Ensi lauantaina on myös työpäivä, mutta sunnuntai olisi vapaa. Silloin olen aivan naatti 8 päiväisen työputken jäljiltä, joten varmaan vaan lämmitetään jotain tähteitä jos on.

Köyhää on

Mitä valittamista?

Vierailija
65/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkistä ja spagettia, mmmm ❤

Vierailija
66/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi oli paistettuja munia, omppumehua, lounaalla halloumisalaattia ja jätskiä, päivällusellä blinejä ja iltapalaksi jogurttia ja granolaa

Vierailija
67/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savukala-vihersalaattia kylmäsavulohesta. 

Laitan salaattiin täysjyväriisiä tuomaan tukevuutta.

Vierailija
68/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla on sunnuntairuokaa.

Mitä ihmeen sunnuntairuokaa? Miksi sunnuntaina syötäisiin jotenkin eri ruokaa kuin muina päivinä? Oletko uskovainen tai jotain?

??

Arkena syödään arkiruokaa. Edullisempaa, nopeampaa ja kevyempää.

Viikonloppuna panostetaan enemmän. On aikaa kokata.

Muutenkin perinne, sunnuntaina paistia tai pihviä.

Niin, teillä. Miksi kaikkien pitäisi syödä niin kuin te? En ole muuten ikinä kuullut mistään sellaisesta perinteestä, että sunnuntaina syötäisiin "paistia tai pihviä". Itse en laita mitään "arkiruokaa", vaan panostan ruoanlaittoon aina kokatessani sen verran, että ruoka on maukasta, ei ole tarvetta odottaa vesi kielellä sunnuntaihin, että saisi hyvää ruokaa.

Vierailija
69/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetisti ihmiset vaan syö ja syö.

Ei ihme että olette läskejä.

Menkää ulos lenkille, ratsastamaan tai edes kävelylle jos ette läskeitänne juoksemaan pysty.

Vierailija
70/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen sunnuntairuokaa? Miksi sunnuntaina syötäisiin jotenkin eri ruokaa kuin muina päivinä? Oletko uskovainen tai jotain?

??

Niin, teillä. Miksi kaikkien pitäisi syödä niin kuin te? En ole muuten ikinä kuullut mistään sellaisesta perinteestä, että sunnuntaina syötäisiin "paistia tai pihviä". Itse en laita mitään "arkiruokaa", vaan panostan ruoanlaittoon aina kokatessani sen verran, että ruoka on maukasta, ei ole tarvetta odottaa vesi kielellä sunnuntaihin, että saisi hyvää ruokaa.

Ei varmaan ole vain harvojen tapa vaan ihan yleisesti erotetaan arki ja pyhä. Ostetaan arvokkaampaa ruokaa.

Ei se silti tarkota että muulloin olisi huonoa ruokaa

Vierailija
71/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetisti ihmiset vaan syö ja syö.

Ei ihme että olette läskejä.

Menkää ulos lenkille, ratsastamaan tai edes kävelylle jos ette läskeitänne juoksemaan pysty.

Ajattelitko, että sama kirjoittaja on syönyt kaikki nämä ruoat tänään?

Vierailija
72/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastasoossit ja pannari

Vierailija
73/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebua ja ranskiksia nyt päivällä, illaksi ehkä kinkku, jauheliha, paprika valkosipuli-täytteistä omatekoista pizzaa. Darra niin tekee mieli suolaisia herkkuja ja Pepsi Maxia juomaksi.

Vierailija
74/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Ei varmaan ole vain harvojen tapa vaan ihan yleisesti erotetaan arki ja pyhä. Ostetaan arvokkaampaa ruokaa.

Ei se silti tarkota että muulloin olisi huonoa ruokaa

Kaikille sunnuntai ei ole pyhä, vaan normi työpäivä muiden joukossa. Mut just sun kaltasten takia sitä pyhäliksaa maksetaan, kun niin harva viikonloppuisin tekee töitä. Syö sinä pihviä,minä käyn hernekeiton kimppuun ennen töihin lähtöä.

Vierailija
75/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernerouhebolognesea ja pastaa. Illemmalla vois paistaa vielä lettuja.

Vierailija
76/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot wingsejä ja maustettuja ranskalaisia. Roskaruokapäivä :)

Vierailija
77/77 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia ja pottumuussia. Aamupäivällä syötiin kananuijia ja fetasalaattia ennenkuin lähdin töihin. Mies lupasi tehdä lihapullat valmiiksi kun pääsen töistä 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän