te 45-55-vuotiaat, kuinka usein teillä seksiä?
Meillä noin kerran viikossa. Ikää meillä 47 ja 48v.
Kommentit (75)
Meillä noin kerran viikossa; miten sen nyt sitten laskeekin. Joskus kun aletaan viihdytään sängyssä koko päivä ja yhdyntöjä voi olla montakin, itse lasken tuon yhdeksi kerraksi mutta joku ilmeisesti laskee montako kertaa "se" menee "sinne".
Olen 54 ja puolisoni on 66.
Tää nyt ei koske minua, koska olen 60+. Joka tapauksessa me ollaan papan kanssa nykyään parhaat kaverit. Oli aikoja, jolloin oltiin toisiimme niin rakastuneita, että tyttömme sai alkunsa siitä 💗
Meillä 2-3 krt vko, n 48 m 53. 20 vuotta yhdessä. Oli kuivakin kausi, kuukausia. Näin menty taas pari vuotta.
Ei koskaan. Olemme 54-vuotiaita. Seksielämämme loppui 16 v sitten miehen puolelta " Se ei ole enää meidän ikäisten asia". Olimme tuolloin 38-vuotiaita. Minä kyllä olisin halunnut ja haluaisin vieläkin....
Seksi loppui pari vuotta sitten kun miehellä ei seiso.
1 - 2 kertaa kk. Suurin este on lasten suuri ikäero, pieni herää aamutuimaan ja teini valvoo sinne aamuun...
Keskimäärin kolme kertaa viikossa. Viikonloppuisin saatamme harrastaa seksiä aamuin illoin. Mies on minua nuorempi. En olisi uskonut, että naisen seksihalut vain kasvavat iän myötä.
Vähintään kerran viikossa mutta yleisemmin 2-4 krt. Yhdessä oltu 24 vuotta ja ikää 44 v. Meille on aina ollut seksi tärkeää.
pari kertaa viikossa, joskus jää yhteen
Useamman kerran viikossa ja aina mielessä.
1-2 kertaa viikossa. Sopivasti kummankin mielestä.
Riippuu stressitasosta, yleensä 1x, rentoutuneena 2x ja joskus voi mennä pari viikkoa ilman. 49+53 vuotias pari.
Tässä 56v nainen, ei seksiä 10 vuoteen. Luottamus ja halu yrittää meni niin meni kaikki muukin. Tosin jäimme kuitenkin yhteen joka oli ihan hölmö ratkaisu. Nyt ei enää taida jaksaa alkaa eroamaan ja leikkimään sulle mulle leikkiä. Tosin miehellä tuli eläkeikä täyteen ja lopetti tällä viikolla työt. Olemme sopineet että muuttaa mökille ja minä jään lasten kanssa kaupunkiin asumaan. Helpottaa.
Muutaman kerran vuodessa :(
Vaimo ei tee enää aloitteita ollenkaan joten vähitellen olen itsekin lopettanut. Harmittaa kyllä mutta suhde on muilta osin hyvä.
Lukeudun tuohon ikähaitariin ja käytännössä erittäin harvoin. Lähinnä siksi että vaimo on se joka antaa ymmärtää milloin suostuu ja toisaalta en ole itsekään enää varma jaksanko alkaa koko puuhaan sen työläyden vuoksi. Koskaan ei nimittäin ole varmaa johtaako lämmittely yhtään mihinkään. Sen vuoksi kiinnostus hiipuu. Asia ei ole edes niin merkittävä että pohtisin puolison vaihtoa.
1-2 kertaa viikossa. Mies haluaisi useamminkin. Mua ei huvita, kun syyllistetään koko ajan vitsin varjolla. Tai mökötetään ja silti mun pitäisi tehdä aloite.
Minä 50 ja mies 55, yhdessä nyt 3 vuotta, ja seksiä aina kun jäädään teineiltä kahden. Jos ollaan koko päivä kaksin kotona, sitten ollaan käytännössä alasti koko päivä ja tehdään sitä pitkin päivää missä milloinkin. En tiennyt, että halut iän myötä vaan lisääntyy ja seksi paranee. Ja luulin, että alkuhuumaa riittäisi noin puoli vuotta. Ehkä alkuhuuma onkin ohi, kun nyt me pystytään jo nukkumaankin.
Pari kertaa viikossa, yhdessä oltu pian 25 v.n51 m56
Keskimäärin kerran päivässä, joskus useammin.
Minä 55, mies 56. Seurustellaan, ei asuta yhdessä. Seksiä 5 - 7 kertaa viikossa. Tavataan viikonloppuisin + keskiviikkoisin. Ajattelin, että vähenisi ajan mittaan, mutta tällä menty nyt 4 vuotta.