Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te 45-55-vuotiaat, kuinka usein teillä seksiä?

Vierailija
18.03.2017 |

Meillä noin kerran viikossa. Ikää meillä 47 ja 48v.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa/kk kotona ja 3-4  kertaa/kk tyttöystävän kanssa. Ikää 49 v.

Vierailija
22/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä noin kerran viikossa; miten sen nyt sitten laskeekin. Joskus kun aletaan viihdytään sängyssä koko päivä ja yhdyntöjä voi olla montakin, itse lasken tuon yhdeksi kerraksi mutta joku ilmeisesti laskee montako kertaa "se" menee "sinne".

Olen 54 ja puolisoni on 66.

Meinaakko sää, että kun se sua ennen kirjoittanut kertoi 5 - 7 seksikerrasta, että se olisi tarkottanut työntöjen määrää viikossa??? Ja sun piti päästä elvistelemään kuinka kansaneläkeiässä olevan kumppanin kanssa tuhdataan koko päivä (kun ei sitten varmaan krampeilta pääse pois sänkystä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon, ollaan 46-vuotiaita ja yhdessä 20 vuotta. Ihan sopivasti molempien mielestä.

Vierailija
24/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin kolme kertaa viikossa. Viikonloppuisin saatamme harrastaa seksiä aamuin illoin. Mies on minua nuorempi. En olisi uskonut, että naisen seksihalut vain kasvavat iän myötä.

Minä miestä huomattavasti ( yli 10 v)nuorempi, mies 53. Seksiä meillä on on 1-5 krt viikossa. Ja iän myötä naisena todellakin ne seksihalut lisääntyy...

Välillä tekee mieli aamuin illoin:) sitten meen vaan kiehnäämään tietyllä tavalla miehen viereen millä tiedän miehen syttyvän.

Ja meillä on vielä yksi tarhaikäinen ja yksi esiteini.

Lapset ei ole ongelma kun haluttaa, telkkua vaan päälle ja makkarin ovi lukkoon.

Vierailija
25/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 45 ja mies 55. Joskus usein ja joskus harvemmin. Työvuorotkin sellaisia ettei aina olla kotona yhtäaikaa öitä. Ja jos meikäläinen on iltavuorosta kotona klo 23, niin miehellä herätys päivähukiin klo 4 aamuyöllä. Eipä siinä jaksa sänkypuuhia aatella.  Yhdessä oltu 25 vuotta.

Vierailija
26/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli kirjoitti:

Tää nyt ei koske minua, koska olen 60+. Joka tapauksessa me ollaan papan kanssa nykyään parhaat kaverit. Oli aikoja, jolloin oltiin toisiimme niin rakastuneita, että tyttömme sai alkunsa siitä 💗

Se 60 v pappasi iskee urakalla minua ja muita naisia työpaikalta.

Mutta... meillä on kotona mieheni kanssa seksiä keskimäärin 3-4 krt viikossa. Minä 46 v ja hän 51 v.

Vierailija
27/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa, ja ne painottuvat viikonloppuun.

Yhdessä vasta neljä vuotta, ikää 49 ja 50.

Vierailija
28/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän salaisuus? Me ollaan miehen kanssa vasta 30 ja seksiä n. 1-2 krt kahden viikon.aikana keskimäärin.

Vierailija
29/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän salaisuus? Me ollaan miehen kanssa vasta 30 ja seksiä n. 1-2 krt kahden viikon.aikana keskimäärin.

Salaisuus on se, että naisen halut kasvaa iän myötä :-).

Vierailija
30/75 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minun on saatava seksiä säännöllisesti, tai sitten se seksi pyörii mielessä ihan_koko_ajan, mikä vie energiaa ja keskittymistä muista asioista esim teen virheitä töissä. Mies pysyy viriilinä kun seksi on molempien mielestä tyydyttävää; kiihotun kun mieheni kiihottuu minun tekemistäni. Pitkässä liitossa tuntee toisen hyvin; tietää millä saa toisen hekuman huippuunsa, mikä kiihottaa, miten puhua tuhmia, miten kiusoitella ja miten antaa toisen saavuttaa huippu mahdollisimman nautinnollisesti...

Nautin siitä kuin toimen on ihan himoissaan, ja nautin omasta kiihottuneesta tilasta. Pyydän miestäni tekemään juttuja, ja mies nauttii kun olen itse ihan himoissani hänen kosketuksestaan ja korvaan kuiskutteluista.

Seksi on ihanaa!

Vierailija
31/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 63 vuotta mies 69 vuotta nyt 18 vuotta ilman mitään seksi elämää olemme tyytyväisiä ja onnellista siitä huolimatta rakkaus muuttui kun ikää tuli ...sairauksia paljon se vaikutti ja miehellä ei ota eteen kun täytti 53 vuotta....läheisyyttä on pusuja joka päivä tällä mennään

Vierailija
32/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30 ja joitain vuosia jo päällekkin. Seksiä viimeksi toukokuussa 2023 .

Vierailija
33/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Olemme 54-vuotiaita. Seksielämämme loppui 16 v sitten miehen puolelta " Se ei ole enää meidän ikäisten asia". Olimme tuolloin 38-vuotiaita. Minä kyllä olisin halunnut ja haluaisin vieläkin....

Voi marttyyrirassukkaa. Mitä jos ottaisit elämäsi ihan itsesi haltuun.

Vierailija
34/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa

Vierailija
35/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa, 51 ja 52 v.

Vierailija
36/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuussa. Sinänsä kallista seksiä, koska ehkäisy maksaa 15€/kuussa. Miehellä seisoo sairauden takia aika satunnaisesti, joten näillä mennään eikä nariseminen paranna tilannetta.

Vierailija
37/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole halukas, 7 vuotta edellisestä kerrasta.

Vierailija
38/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies koneella illat? 

Omakiva ja poke pois niin johan alkaa vieteri värähtää ja oma nainen / mies  kiinnostaa. 

Vierailija
39/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 krt kuussa.

Vierailija
40/75 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran puolessa vuodessa suunnilleen eli ei usein