Miksi au pairit Kanadassa Vanessa haluaa pilata maineensa maanlaajuisesti?
En ymmärrä. Kyllä saa koko suku ja etenkin lentokentälle saattanut isä hävetä. Nuori nainen pilaa maineensa niin että saa tuskin enää kavereitakaan. En sano että on kokonaan huono ihminen mutta todellakin kypsymätön ja aika paljon muita negatiivisia adjektiiveja tähän. En nyt viitsi sanoa kaikkea ääneen.
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Ps. En tajua miten hän tekee mallin hommia, joka toinen vastaantuleva nainen on häntä huomattavasti paremman näköinen.
Autolehtiin ja iltapäivälehtiin kelpaa ihan jokainen joka haluaa tissejään tai pyllyään esitellä.
Näillä tyttöjen kuvillahan se Nadi Hammoudakin on maineensa amisten ja wt porukoissa kerännyt :-D Ei näissä julkaisuissa kiinnosta niin paljoa miltä malli näyttää tai minkälaisia kuvia on otettu kunhan tissit ja pylly näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mielenkiintoinen kausi!
Tylsin kausi tähän asti. Tietysti jos teineily (viina ja kiukuttelu) kiinnostaa niin varmasti oli mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on myös tärkeää ettei tämän aloituksen henkeen lähde kiusaamaan Vanessaakaan nyt mukaan koska se ei ole reilua noin nuorta kohtaan joka altisti itsensä julkisuudelle. Siksi molemmin puolin hiukan puitunna tätä myös. Asiat eivät ole aina pinnalta telkkarista nähtävissä puhumattakaan kösikirjoituksesta päälle. Hyvän tulevaisuuden nämä kaikki ansaitsevat sillä elämä edessä jokaisella.
Ethän sinä voi siitä syystä alkaa keksimällä keksiä syitä jostain toisesta, ettei Vanessa olisi ainoa, jota kritisoidaan. Vanessa oli ainoa, joka käyttäytyi täysin asiattomasti. Toivottavasti ottaa opikseen.
Jos sut raiskataan pimeällä kujalla niin mitäs menit, niinkö?
Ei näitä tarvinnut keksiä mutta se logiikka joka tuohon dynamiikkaan liittyy ei avaudu sinulle ? Kyllä se ihan näin käsittääkseni meni. Ihmiset eivät kilahtele umpiossa suinkaan niin usein kuin halutaan nähdä. myös kilahtelevaa voidaan käyttää hyväksi tietäen heikkoutensa siihen. Kunnioittaminen on sitä ettei tee niinkään.
Oletko kateellinen Johannalle, kun näyttää että hänen elämässään on asiat hyvin?
Onko hyvin? En oikein usko . Noita ongelmia ei ilmennyt muilla .Toveripiirissä ollaantoveripiirissä eikä vanhempien edustajana. Mutta ei tämä asenne tiedostu ehkä ?
He eivät olleet toveripiirissä vaan "työkavereita". Toisilleen vieraita ihmisiä, joiden tulee kohteliaasti tulla toimeen keskenään annetuissa puitteissa. Toisesta ei tarvitse tykätä, mutta kohtelias ja sivistynyt käytös on oletus.
Näin juuri siksi Johannan asenne on tarkastelunalainen, siinä olisi parantamisen varaa myöskin, jos aikoo välttyä vastaisuudessa ikävyyksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on myös tärkeää ettei tämän aloituksen henkeen lähde kiusaamaan Vanessaakaan nyt mukaan koska se ei ole reilua noin nuorta kohtaan joka altisti itsensä julkisuudelle. Siksi molemmin puolin hiukan puitunna tätä myös. Asiat eivät ole aina pinnalta telkkarista nähtävissä puhumattakaan kösikirjoituksesta päälle. Hyvän tulevaisuuden nämä kaikki ansaitsevat sillä elämä edessä jokaisella.
Ethän sinä voi siitä syystä alkaa keksimällä keksiä syitä jostain toisesta, ettei Vanessa olisi ainoa, jota kritisoidaan. Vanessa oli ainoa, joka käyttäytyi täysin asiattomasti. Toivottavasti ottaa opikseen.
Ei näitä tarvinnut keksiä mutta se logiikka joka tuohon dynamiikkaan liittyy ei avaudu sinulle ? Kyllä se ihan näin käsittääkseni meni. Ihmiset eivät kilahtele umpiossa suinkaan niin usein kuin halutaan nähdä. myös kilahtelevaa voidaan käyttää hyväksi tietäen heikkoutensa siihen. Kunnioittaminen on sitä ettei tee niinkään.
Oletko kateellinen Johannalle, kun näyttää että hänen elämässään on asiat hyvin?
Onko hyvin? En oikein usko . Noita ongelmia ei ilmennyt muilla .Toveripiirissä ollaantoveripiirissä eikä vanhempien edustajana. Mutta ei tämä asenne tiedostu ehkä ?
He eivät olleet toveripiirissä vaan "työkavereita". Toisilleen vieraita ihmisiä, joiden tulee kohteliaasti tulla toimeen keskenään annetuissa puitteissa. Toisesta ei tarvitse tykätä, mutta kohtelias ja sivistynyt käytös on oletus.
Kyllä tuo oli ikätovereitten kanssa TYÖN ulkopuolella tapahtuva tapahtuma. Töissä he olivat suhteessa niihin perheisiinsä vain.
Yrittihän Vanessa ensin ulostaa Sannaa joukosta, eli aina piti olla joku syrjittävä.
Vierailija kirjoitti:
JRonilla joka oli aidosti suloinen.
Pakkohan se on sun mielestä olla suloinen, kun oli ainoa poika joukossa :-D Ei mikään ihme, että täällä haukutaan niin paljon suomalaisia miehiä, kun tuollainen on olevinaan niin aidosti (lol) suloinen.
Sinähän sen aitouden selvästi "tosi"tv ohjelmasta näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo oli ikätovereitten kanssa TYÖN ulkopuolella tapahtuva tapahtuma. Töissä he olivat suhteessa niihin perheisiinsä vain.
Jokainen lauseesi syventää yksinkertaisuutesi kuoppaa. Johanna oli hommissa myös Ylen tuotannolle ja tuskin muuten olisi edes yrittänyt tunkea näiden mukaan ryyppäämään. Eihän hän lähtenyt mukaan Losiinkaan.
"Mä oon niin kiitollinen mun vanhemmille miten mut on kasvatettu ja miten mulle on opetettu käytöstavat..." -Vanessa. Olis ehkä kannattanut tuoda enemmän esiin niitä käytöstapojaan sen lapsellisen kiukuttelun, valituksen, muiden jatkuvan halveksunnan ja riidan haastamisen sijaan. Toivottavasti ne tulevat työnantajat osaavat sitten nähdä tämän hänen "vahvan johtajan" kuorensa alle, jos siellä kerran tosiaan piilee ne käytöstavat ja sosiaaliset taidot. Käytös oli aivan naurettavan lapsellista ja omahyväistä 21-vuotiaalle naiselle, ja tuntuu, että hänellä on vielä paljon opittavaa itsetuntemuksen saralla. Ja hyvin monella muullakin elämän osa-alueella... En kyllä muista, koska viimeksi olisin tuntenut näin paljon myötähäpeää jonkun käytöksestä (ja hänhän vielä päätti vapaaehtoisesti antaa itsestään tällaisen kuvan tv:ssä).
Tosi kivan kuvan saivat nämä kanadalaiset meistä suomalaisista.... Oikeastaan kaikki au-paireista paitsi Johanna vaikutti epäkypsiltä hoitamaan lapsia tai edes huolehtimaan itsestään ilman vanhempien apua. Suusta päästeltiin mitä sattuu eikä kunnioitettu aikatauluja tai osattu asettua toisen ihmisen asemaan. Huhhuh mitä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kateellinen Johannalle
Aika uuden keksit :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei vanessa oo hakenu vaikka johonki temptation islandiin tai paratiisisaareen, sopis paljon paremmin jos tavoitteena on vaa esitellä pärstäänsä telkkarissa. Viattomat perheet ja kollega-au pairit säästyis paljolta harmilta.
Siis sillähän tarjottiin paikkaa Temptation Islandin tokalta kaudelta, mutta sanoi, ettei ikinä lähtisi sen kaltaiseen ohjelmaan.
Ei tietenkään VIELÄ. Ensin julkisuutta, kohua, lööppejä, av-mammojen pitkä ketju, silikonit ja ankkahuulet.
Katsomatta yhtä ainutta jaksoa osasin vastata tähän :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ajan mittaan huomannut muutaman yhteneväisen piirteen henkilöistä, joiden kanssa ei kannata välttämättä tutustua syvemmin. Piirteitä nyt varmasti on miljoonaa lisää mutta yksi on ainakin se, että miten henkilö puhuu muista ihmisistä, kun nämä eivät ole paikalla ja miten hän ylipäätään käyttäytyy muita ihmisiä kohtaan. Vaikka joku olisi itselle mukava mutta samaan aikaan on useampienkin ihmisten kanssa riidoissa tai joku on hänen draaman kohteenaan, niin luultavasti sinä itse olet myöhemmin kohde.
Tämä on niin totta. Välttelen nykyään ihmisiä, jotka haukkuu toisia kovaan ääneen selän takana ja riitoja aina johonkin suuntaan. Kolmas piirre paljastuu lasten kautta. Huomasin jo tytön ollessa 5-6 -vuotias sen, miten toiset kaverit puhui ihmisistä ja toiset tuijotti suu auki tajuamatta. Jos 5-vuotias haukkuu naapurit, ihmisiä läskeiksi ja rumiksi jne. tietäähän sen, missä se sylttytehdas on. Samalla toiset saman ikäiset, aivan yhtä fiksut ja kehittyneet, ei suunnilleen vielä tajua, mitä tarkottaa ruma tai läski. Kertoo paljon kodin arvomaailmasta.
Vanessan lisäksi Mona sanoi heti Johannalle " et musta tuntuu että mä ooon ihan täällä( alhaaala) ja sä täällä ( ylhäällä) . " tämä Mona on spontaani ja hyvin terve huomasi tuonkin ihan sekunnissa Johannasta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Johanna kallisteli koko ajan sitä päätään ja elekieli oli rajoittunutta?
Kyllähän siitä jo vähän temperamenttisempi ihminen hermostuu, kun ei saa toisesta oikeaa pintaa näkyviin! Täytyy tarkoitushakuisesti provosoida, jotta saisi! Toisen kunnioitus on joskus ansaittava, eikä sitä saa vain olemalla pikkusievästi. Ei kukaan oikeasti kuuntele toista ollen itse täydellistä teflonia, johon ei tartu mitään. Normaalisti ihminen elää koko vartalollaan eikä säilytä koko aikaa samaa muotoa ja pidättele itseään. Ok, viranomaiset voivat niin tehdä työajallaan.
Olet jotenkin kehittymätön. Miksi se pitää haitata, jos joku muodollinen ja korrekti? Ehkei semmoisen kanssa jaksa sydänystävä olla, mutta ehdottomasti parempi kuin pissismäinen draama queen. Ja miksi kunnioitus pitää ansaita? Mielestäni jokaista pitää kohdella kunnioittavasti, ellei ilmesty erityistä syytä toimia toisin.
Johannan inhottava asenne tuli ilmi kun Vanessa sanoi aidosti että lapset ahdistaa niin Johanna tuli siihen heti maikailemaan että: " mulle tuli niin ikävä nyt niitä mun lapsiii". Miksi hän ei vaan kuunnellut ja ottanut empaattisesti Vanessan tunteita ? Vaan lähti korostamaan omaa päinvastaista juttuaan. Näin juuri hän suututti Vanessan täysin! Eikä kukaan ymmärtänyt mikä Vanessaa riepoi.
Vierailija kirjoitti:
Johannan inhottava asenne tuli ilmi kun Vanessa sanoi aidosti että lapset ahdistaa niin Johanna tuli siihen heti maikailemaan että: " mulle tuli niin ikävä nyt niitä mun lapsiii". Miksi hän ei vaan kuunnellut ja ottanut empaattisesti Vanessan tunteita ? Vaan lähti korostamaan omaa päinvastaista juttuaan. Näin juuri hän suututti Vanessan täysin! Eikä kukaan ymmärtänyt mikä Vanessaa riepoi.
Sen päälle ettei hän yhtään yrittänytkään tajuta miksi Vanessasta tuntuu tuolta vaan moralisoi vaan hän meni sitten heti tenttaamaan " että miks sä niinkuin tulit aupairiksi "? Hänhän ohitti täysin kaikki Vanessan tunteet! Tuohan on todella loukkaavaa.
Tuo Mona on ihana tyyppi! Hänellä ei ole tarvetta olla ylä eikä alapuolella vaan aidosti heittäytyy kunkin edessä ottaen ihmiset sellaisina kuin ovat. Johannalla olisi paljon oppimista Monalta! Tuommonen passiivis agressiivinen asenne on kuin Johannalla on inhottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen päälle ettei hän yhtään yrittänytkään tajuta miksi Vanessasta tuntuu tuolta vaan moralisoi vaan hän meni sitten heti tenttaamaan " että miks sä niinkuin tulit aupairiksi "? Hänhän ohitti täysin kaikki Vanessan tunteet! Tuohan on todella loukkaavaa.
Kai sä nyt tajuat, että ohjelma on leikattu, eikä me nähty koko tilanteesta kuin häviävän pieni osa? Eiköhän tällä kaudella ollut ihan joku muu kuin Johanna se, joka ohitti täysin kaikkien muiden tunteet... :D:D
Tuo Johannaa haukkuva jankkaaja taitaa olla Vanessa itse tai joku, joka provoilee ihan tahallaan. Haluaa ilmeisesti ketjun poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Oisiko Vanessan silloin ollut asiallista jäädä kotiin jos lapset inhottavat? En usko hetkeäkään että Johannan asenne oli teeskenneltyä. Tulitko ajatelleeksi että hän ihan oikeasti pitää lapsista? Aitoa tai ei niin olihan tuo tytteli nyt ihan väärässä paikassa. Se että sanomiset oli aitoja tekee niistä vain pahempia.