G:Marimekon tasaraitapaita, montako omistat ja missä asut?
Kesällä kiertelin pikkukyliä sydänsuomessa ja joka tätillä oli tasaraitaa, sama pisti silmään perjantaisessa hääohjelmassa.
Täällä Turussa niitä ei paljon kylillä mielestäni näy.
Itsellä tosin kolme, mutta ovat työvaatteita enkä niihin siviilissä pukeudu.
Kommentit (35)
ja Espoossa asutaan. Eikun, yksi vauvapyjama saatiin joskus lahjaksi, oisko vielä autotallissa vauvanvaatelaatikossa tallessa? En muista tarkasti.
en ole juuri käyttänyt muutoin kuin raskaana se sopi jotenkin..
keski-suomessa asutaan ja täällä niitä näkyy
Pystyraitaa (jokapoikaa) 2 kpl, muita Maripaitoja (Mika Piiraista etc,) varmaan 4-5. Tykkään!
Asun Turun seudulla.
Minun mielestäni aika yleinen näky yliopistolla on Maripaita sekä miehillä että naisilla. Täällä (yliopistossa) on rentoa, eikä niinkään vaatteilla koreilla, eikä olla niin ns. jakkupukulinjaa kuin ehkä muissa duunipaikoissa.
Mitä helvetin väliä sillä on jos tykkää käyttää raitapaitaa, asuinpaikasta puhumattakaan????
Myynyt lähes kaikki pois paitsi pari, käytän niitä puutöitä tehdessä. Yöpaita on kyllä ihanan lämmin joten sen olen säilyttänyt pakkasöille. Kyllästyin totaalisesti Marimekkoon joten laitoin kaiken mahdollisen pois.
Lapsilla ne ehkä vielä ymmärrän, ja joten kuten joillakin naisilla, mutta että miehilläkin... EIIIIII... Arrrrggghhhh...
Naiset kulkee turkeissaan ja muutenkin kaikilla on niin viimeisen päälle hienot vaatteet. Ei kai nyt kukaan Turuuuuus Marimekon raitapaitaa voi käyttää?!?
Uudellamaalla asutaan.
Tasaraita miehellä = munaton mies.
ja Helsingissä asun. Ihan vaan tiedoksi, paidat on muuttuneet viime vuosina kapeammiksi, kuin olivat ennen.
Lapsilla on pari paitaa.
ja pojalla viitisen kipaletta käytössä, kaapissa odottamassa lisää, miehellä useampia, itsellä kaksi. Pallopaitoja on kanssa vaikka muille jakaa :)
Kotona tullee piettyä ja tuosa pihalla, niinku muitaki arkivaatteita. Eivät oo ennää nii hyvälaatusia ku ennen. Että tuskinpa niitä vihtin ennää ostaa. Muutem mulla on maria jonku verran keittiösä ja pyyhkeitä on kans. Pikku tytöllämme on aika paljon maria, nii tasaraitaa ku muutaki. Pojat ei nii siitä tykkää. Mies ei kyllä raitaa panis päälleesä minkäällaista. Eikös muuten tään kevvään trendi oo just poikkiraita? Että tällälailla täälä Pohojos-Pohojammaalla. Täälä ainaki muute lestoilla on tosi palio maria.
0kpl. Ei mulla, ei miehellä, ei lapsilla. Ei tykätä. Espoo.
Nyt kun muutama kilo on poistunut, niin en tarvi enää ko telttoja kyllä, mutta ne ei näytä enää ihan yhtä pahoiltakaan...
Mieskin inhoaa niitä, heh! Turun seudulta olen.