Minä olen naimisissa afrikkalaisen miehen kanssa, ja minusta on hullua,
että leimaatte huonoiksi miehiksi ja haukutte kuitenkaan itse kokematta mistä puhutte. Ei kaikki liitot ulkomaalaisen kanssa ole ollenkaan hullumpia. Mutta toisaalta huvittavaa, että Suomessa avioerotilastot ovbat maailman korkeimpia. Jokseenkin ihmettelen onko vika sitten suomalaisissa naisissa kun miehet ovat kultaa täällä?
Kommentit (12)
käsityksesi mukaan. Vaan eipä kaikki afrikkalaiset ole laiskoja, eivätkä kaikki suomalaiset ahkeria!
Jos ei ole eikä tule niin antaa mennä vaan...
Mutta jos ero tulee ja lapsia on, oletko niin sinisilmäinen ettei muka yrittäisi viedä ja veisikin lapsia afrikkaan...
ja jos ero tulisi, ei todella veisi lapsia Afrikkaan. ap
Vierailija:
ja jos ero tulisi, ei todella veisi lapsia Afrikkaan. ap
Niinkuin sanoin erotilanteessa on solidaarisuus kaukana, oli kultuuri mikä hyvänsä! Miten voit kuvitella, että hän automaattisesti antaisi jättää lapset sinulle, kun sinäkään tuskin antaisit ilman taisteluita viedä niitä afrikkaan?? Oletko oikeasti noin naiivi??
Muihin maihin ei ole viety, eikä todennäköisesti viedäkään.
Vierailija:
Vierailija:
ja jos ero tulisi, ei todella veisi lapsia Afrikkaan. apNiinkuin sanoin erotilanteessa on solidaarisuus kaukana, oli kultuuri mikä hyvänsä! Miten voit kuvitella, että hän automaattisesti antaisi jättää lapset sinulle, kun sinäkään tuskin antaisit ilman taisteluita viedä niitä afrikkaan?? Oletko oikeasti noin naiivi??
hän ei ole tullut pakolaisena suomeen, on tehnyt työtä koko ajan. on pidetty ja ahkera töissä. mainio isä ja ihana mies!
Mies on Suomessa ollessaan opiskellut ja hankkinut ammatin. Valmistuttuaan sai oman alansa työtä, jossa ollut jo vuosia. On tasavertainen työntekijä muiden kanssa, työtoverit arvostavat ahkerana ja luotettavana miehenä.
Ihmettelen näitä stereotypioita, suurin osa mieheni ystävistä tekee työtä ja elää samanlaista elämää kuin kuka tahansa muukin. Ei meidäkään elämämme eroa naapureidemme elämästä millään lailla. Samoista asioista iloitaan kuin muutkin, riidankin aiheet tuntuvat olevan samanlaisia.
Enkä myöskään ole mikään alistettu kotiorja, kuten joskus oletetaan. Asioista päätetään yhdessä ja kotitöitä tehdään tasapuolisesti.
Toki näitä työtä vieroksuvia lusmuja on afrikkalaisissakin, niin kuin on meissä suomalaisissa myös. Heidän perusteella en kuitenkaa menisi leimaamaan yhden kokonaisen maanosan ihmisiä. Afrikka kun on monenkirjava alue, jossa monta erilaista maata ja vielä moninaisempi kultturien ja uskontojen kirjo.
Oikea ryntäys! Ettei vaan olisi yksi ja sama eukko joka näitä aloituksia tekee??
Minä päätin pienenä että isona menen naimisiin tummaihoisen (siis ehkä juuri afrikkalaisen ;) kanssa mutta eipä ole tullut mentyä :D Vielä ei ole myöhäistä ...
Onnea teille!
Hän on valkoinen. äidinkieli on enlanti.