Mistä tällainen kilttimies voisi saada tyttöystävän?
Olen ujo ja minulla ei ole kavereita. Baarit eivät siis ole vaihtoehto. Netistä en ole onnistunut ketään löytämään. Haluaisin vaan niin paljon oman tyttiksen *_*
Kommentit (58)
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Joudut tekemään parhaasi parantaaksesi itseäsi kaikilla elämän osa-alueilla, ja senkin jälkeen homma voi jäädä siihen, että nainen pelästyy kokemattomuuttasi. Tosiasia on, että et ehkä löydä tyttöystävää ikinä ja siksi on parempi opetella elämään yksin.
On paljon kokemattomia naisiakin jotka nimenomaan haluavat kokemattoman miehen.
Juu, tunnen yhden tällaisen naisen Puolasta. Käytös oli niin myrkyllistä loppujen lopulta, että oli pakko ottaa etäisyyttä. Puolassa on kilttinaisia, jotka ovat kuin Suomen kilttimiehet.
Minäkin tunnen tällaisen naisen. Itseni.
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo ja minulla ei ole kavereita. Baarit eivät siis ole vaihtoehto. Netistä en ole onnistunut ketään löytämään. Haluaisin vaan niin paljon oman tyttiksen *_*
Kuulostat aivan ihanalta! Toivon että natsaa!
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Joudut tekemään parhaasi parantaaksesi itseäsi kaikilla elämän osa-alueilla, ja senkin jälkeen homma voi jäädä siihen, että nainen pelästyy kokemattomuuttasi. Tosiasia on, että et ehkä löydä tyttöystävää ikinä ja siksi on parempi opetella elämään yksin.
Ja kokeneita jotka eivät niin arvosta "kokeneisuutta".
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Juu, tunnen yhden tällaisen naisen Puolasta. Käytös oli niin myrkyllistä loppujen lopulta, että oli pakko ottaa etäisyyttä. Puolassa on kilttinaisia, jotka ovat kuin Suomen kilttimiehet.
-edellinen
Lisäys: käytökseni ei ole myrkyllistä.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
-edellinen
Toivon, että löydät mukavan miehen itsellesi.
Mä olin kerran niin ujon miehen kanssa kahvilla että se ihan tärisi. Sitten menimme hänen luokseen katsomaan elokuvia, ja tärinänsä jatkui. Lisäksi hän hengitti niin nopeasti, ei vaikuttanut kiihottuneelta, että pelästyin ihan. Hän kai jännitti tosi paljon. Minä olin vähän huolissani että miten tämä nyt näin. Emme harrastaneet seksiä vaan nukuttiin vierekkäin se yö. ihana mies, ei vaan tarkoitettu hän minulle, nyt onnellisesti naimisissa sekin mies
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kerran niin ujon miehen kanssa kahvilla että se ihan tärisi. Sitten menimme hänen luokseen katsomaan elokuvia, ja tärinänsä jatkui. Lisäksi hän hengitti niin nopeasti, ei vaikuttanut kiihottuneelta, että pelästyin ihan. Hän kai jännitti tosi paljon. Minä olin vähän huolissani että miten tämä nyt näin. Emme harrastaneet seksiä vaan nukuttiin vierekkäin se yö. ihana mies, ei vaan tarkoitettu hän minulle, nyt onnellisesti naimisissa sekin mies
Kun olin kerran seurustelumielessä naisen kanssa joskus parikymppisenä, tärisin koko ajan ja jännitti niin sairaasti, että vatsaan oikein sattui. Eikä yhdynnästäkään oikein mitään tullut tietenkään, kun se toiminta vaatii rentoutta. Muutenkin tunteet meni yhtä vuoristorataa itkuisuudesta iloisuuteen. Onneksi olen nykyään hieman tasaisempi ja seksikin joskus onnistuu, tosin mitä enemmän nainen kiinnostaa, sitä enemmän jännittää ja sitä todennäköisemmin seksi ei onnistu.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
-edellinen
Toivon, että löydät mukavan miehen itsellesi.
Kiitos :) Kaikkea hyvää myös sinulle.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin kerran seurustelumielessä naisen kanssa joskus parikymppisenä, tärisin koko ajan ja jännitti niin sairaasti, että vatsaan oikein sattui. Eikä yhdynnästäkään oikein mitään tullut tietenkään, kun se toiminta vaatii rentoutta. Muutenkin tunteet meni yhtä vuoristorataa itkuisuudesta iloisuuteen. Onneksi olen nykyään hieman tasaisempi ja seksikin joskus onnistuu, tosin mitä enemmän nainen kiinnostaa, sitä enemmän jännittää ja sitä todennäköisemmin seksi ei onnistu.
hetken ajattelin että se olit sinä josta kirjoitin! mut mulla oli sellasta soutamista ja huopaamista sen ujon miehen kanssa vuosia, eikä siitä mitään tullut, koska se vaan ei ollut tarkoitettu. Mutta vieläkin on tunteita häntä kohtaan, hän on kilttimies, niin hyvä mies että kirpaisee vieläkin että päästin menemään ;(
29 vuotias sanoo tyttis? Oh gosh!
Kiltillä miehellä ei tee mitään. Täytyy olla vastavoimaa verbaalisella tasolla.
Netistä ei ainakaan ketään löydä, ellet ole äärettömän komea. Nainen kun haluaa nähdä kuvasi ja jos ei miellytä, niin kirjoittelu loppuu kuin seinään. Kokemusta on. Netissä on ihan sairaan pinnallisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hetken ajattelin että se olit sinä josta kirjoitin! mut mulla oli sellasta soutamista ja huopaamista sen ujon miehen kanssa vuosia, eikä siitä mitään tullut, koska se vaan ei ollut tarkoitettu. Mutta vieläkin on tunteita häntä kohtaan, hän on kilttimies, niin hyvä mies että kirpaisee vieläkin että päästin menemään ;(
Ei koska minun tyttöystäväni oli saksalainen :)
Akka kirjoitti:
29 vuotias sanoo tyttis? Oh gosh!
Etsii varmaan jotain teini-ikäistä tyttöä, niin kuin kaikki muutkin palstan kilttimiehet.
Vierailija kirjoitti:
Netistä ei ainakaan ketään löydä, ellet ole äärettömän komea. Nainen kun haluaa nähdä kuvasi ja jos ei miellytä, niin kirjoittelu loppuu kuin seinään. Kokemusta on. Netissä on ihan sairaan pinnallisia naisia.
No sama pätee kyllä ihan samalla tavalla myös miehiin. Rumat ukotkin kehtaa ronkeloida. Että pata kattilaa soimaa.
Pääasia on, että lakkaat kutsumasta itseäsi kilttimieheksi, jos olet oikeasti mukava ja kiltti tavallinen nuorimies. Kilttimies = narsisti.
Mun mielestä kilttimies on positiivinen nimi!
Ensiksi lakkaa kutsumasta itseäsi kilttimieheksi koska se on typerä termi ja antaa sinusta retardin kuvan.
Joo! Ja normaalilla, kivalla ja reilulla käytöksellä voi olla sellainen seuraus, että kun liikkuu ihmisten ilmoilla ja kohtelee ihmisiä mukavasti, törmää jossain vaiheessa kivaan tyttöön, ja tästä kehkeytyy kivojen ihmisten välinen parisuhde.