Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tällainen kilttimies voisi saada tyttöystävän?

Vierailija
17.03.2017 |

Olen ujo ja minulla ei ole kavereita. Baarit eivät siis ole vaihtoehto. Netistä en ole onnistunut ketään löytämään. Haluaisin vaan niin paljon oman tyttiksen *_*

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos alkaisit kiltiksi mieheksi ja olisit muita kohtaan huomioonottava ja mukava? Älä jää kilttimieheksi, koska ne ovat ne kiltit ja mukavat miehet, jotka saavat naiset, kilttimiehet jäävät ilman.

Älä jauha paskaa. Kiltteydellä ei ole mitään tekemistä pariutumisen kanssa. Koko kilttimiesarmeija on olemassa siitä syystä, että he yrittävät miellyttää naisia samalla tavalla kuin äitiä miellytetään.

Alistumalla ei saa naista, ei ainakaan normaalia naista, mutta hyväksikäyttävän itsetunnon  rökittäjättären kyllä. 

Ah, tässä taitaa olla käsitteiden sekaannus. Kilttimies on sellainen mies, joka olettaa, että jos hän esittää jonkin aikaa huomioivaa miestä naiselle, hän on oikeutettu parisuhteesee tai vähintään seksiin. Oikeasti kiltti mies on sellainen, joka ottaa muut huomioon, koska sellainen kuuluu normaaliin kanssakäymiseen ihmisten välillä. Normaali käytös ei oikeuta  eikä edellytä palkintoja muilta.

Joo! Ja normaalilla, kivalla ja reilulla käytöksellä voi olla sellainen seuraus, että kun liikkuu ihmisten ilmoilla ja kohtelee ihmisiä mukavasti, törmää jossain vaiheessa kivaan tyttöön, ja tästä kehkeytyy kivojen  ihmisten välinen parisuhde.

Vierailija
22/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Joudut tekemään parhaasi parantaaksesi itseäsi kaikilla elämän osa-alueilla, ja senkin jälkeen homma voi jäädä siihen, että nainen pelästyy kokemattomuuttasi.  Tosiasia on, että et ehkä löydä tyttöystävää ikinä ja siksi on parempi opetella elämään yksin. 

On paljon kokemattomia naisiakin jotka nimenomaan haluavat kokemattoman miehen.

Juu, tunnen yhden tällaisen naisen Puolasta. Käytös oli niin myrkyllistä loppujen lopulta, että oli pakko ottaa etäisyyttä. Puolassa on kilttinaisia, jotka ovat kuin Suomen kilttimiehet. 

Minäkin tunnen tällaisen naisen. Itseni.

-edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo ja minulla ei ole kavereita. Baarit eivät siis ole vaihtoehto. Netistä en ole onnistunut ketään löytämään. Haluaisin vaan niin paljon oman tyttiksen *_*

Kuulostat aivan ihanalta! Toivon että natsaa!

Vierailija
24/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Joudut tekemään parhaasi parantaaksesi itseäsi kaikilla elämän osa-alueilla, ja senkin jälkeen homma voi jäädä siihen, että nainen pelästyy kokemattomuuttasi.  Tosiasia on, että et ehkä löydä tyttöystävää ikinä ja siksi on parempi opetella elämään yksin. 

Ja kokeneita jotka eivät niin arvosta "kokeneisuutta".

Vierailija
25/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Juu, tunnen yhden tällaisen naisen Puolasta. Käytös oli niin myrkyllistä loppujen lopulta, että oli pakko ottaa etäisyyttä. Puolassa on kilttinaisia, jotka ovat kuin Suomen kilttimiehet. 

-edellinen

Lisäys: käytökseni ei ole myrkyllistä.

Vierailija
26/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

-edellinen

Toivon, että löydät mukavan miehen itsellesi. 

Vierailija
27/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran niin ujon miehen kanssa kahvilla että se ihan tärisi. Sitten menimme hänen luokseen katsomaan elokuvia, ja tärinänsä jatkui. Lisäksi hän hengitti niin nopeasti, ei vaikuttanut kiihottuneelta, että pelästyin ihan. Hän kai jännitti tosi paljon. Minä olin vähän huolissani että miten tämä nyt näin. Emme harrastaneet seksiä vaan nukuttiin vierekkäin se yö. ihana mies, ei vaan tarkoitettu hän minulle, nyt onnellisesti naimisissa sekin mies

Vierailija
28/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran niin ujon miehen kanssa kahvilla että se ihan tärisi. Sitten menimme hänen luokseen katsomaan elokuvia, ja tärinänsä jatkui. Lisäksi hän hengitti niin nopeasti, ei vaikuttanut kiihottuneelta, että pelästyin ihan. Hän kai jännitti tosi paljon. Minä olin vähän huolissani että miten tämä nyt näin. Emme harrastaneet seksiä vaan nukuttiin vierekkäin se yö. ihana mies, ei vaan tarkoitettu hän minulle, nyt onnellisesti naimisissa sekin mies

Kun olin kerran seurustelumielessä naisen kanssa joskus parikymppisenä, tärisin koko ajan ja jännitti niin sairaasti, että vatsaan oikein sattui. Eikä yhdynnästäkään oikein mitään tullut tietenkään, kun se toiminta vaatii rentoutta. Muutenkin tunteet meni yhtä vuoristorataa itkuisuudesta iloisuuteen. Onneksi olen nykyään hieman tasaisempi ja seksikin joskus onnistuu, tosin mitä enemmän nainen kiinnostaa, sitä enemmän jännittää ja sitä todennäköisemmin seksi ei onnistu. 

Vierailija
29/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

-edellinen

Toivon, että löydät mukavan miehen itsellesi. 

Kiitos :) Kaikkea hyvää myös sinulle. 

Vierailija
30/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin kerran seurustelumielessä naisen kanssa joskus parikymppisenä, tärisin koko ajan ja jännitti niin sairaasti, että vatsaan oikein sattui. Eikä yhdynnästäkään oikein mitään tullut tietenkään, kun se toiminta vaatii rentoutta. Muutenkin tunteet meni yhtä vuoristorataa itkuisuudesta iloisuuteen. Onneksi olen nykyään hieman tasaisempi ja seksikin joskus onnistuu, tosin mitä enemmän nainen kiinnostaa, sitä enemmän jännittää ja sitä todennäköisemmin seksi ei onnistu. 

hetken ajattelin että se olit sinä josta kirjoitin! mut mulla oli sellasta soutamista ja huopaamista sen ujon miehen kanssa vuosia, eikä siitä mitään tullut, koska se vaan ei ollut tarkoitettu. Mutta vieläkin on tunteita häntä kohtaan, hän on kilttimies, niin hyvä mies että kirpaisee vieläkin että päästin menemään ;(

Vierailija
31/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 vuotias sanoo tyttis? Oh gosh!

Vierailija
32/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltillä miehellä ei tee mitään. Täytyy olla vastavoimaa verbaalisella tasolla. 

Vierailija
33/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä ei ainakaan ketään löydä, ellet ole äärettömän komea. Nainen kun haluaa nähdä kuvasi ja jos ei miellytä, niin kirjoittelu loppuu kuin seinään. Kokemusta on. Netissä on ihan sairaan pinnallisia naisia.

Vierailija
34/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hetken ajattelin että se olit sinä josta kirjoitin! mut mulla oli sellasta soutamista ja huopaamista sen ujon miehen kanssa vuosia, eikä siitä mitään tullut, koska se vaan ei ollut tarkoitettu. Mutta vieläkin on tunteita häntä kohtaan, hän on kilttimies, niin hyvä mies että kirpaisee vieläkin että päästin menemään ;(

Ei koska minun tyttöystäväni oli saksalainen :)

Vierailija
35/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella epäilet?

Vierailija
36/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka kirjoitti:

29 vuotias sanoo tyttis? Oh gosh!

Etsii varmaan jotain teini-ikäistä tyttöä, niin kuin kaikki muutkin palstan kilttimiehet.

Vierailija
37/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä ei ainakaan ketään löydä, ellet ole äärettömän komea. Nainen kun haluaa nähdä kuvasi ja jos ei miellytä, niin kirjoittelu loppuu kuin seinään. Kokemusta on. Netissä on ihan sairaan pinnallisia naisia.

No sama pätee kyllä ihan samalla tavalla myös miehiin. Rumat ukotkin kehtaa ronkeloida. Että pata kattilaa soimaa.

Vierailija
38/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että lakkaat kutsumasta itseäsi kilttimieheksi, jos olet oikeasti mukava ja kiltti tavallinen nuorimies. Kilttimies = narsisti.

Vierailija
39/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kilttimies on positiivinen nimi!

Vierailija
40/58 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi lakkaa kutsumasta itseäsi kilttimieheksi koska se on typerä termi ja antaa sinusta retardin kuvan.