Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi päivän syömiseni

Vierailija
17.03.2017 |

Pääsääntöisesti kasvisruokaa syön. Toisinaan myös kalaa. Asun yksin, joten kovin kaksisia ruokia en jaksa kokkailla.

Klo 9
-2 kuppia kahvia kevytmaidolla, 2 sokeripalaa
-125 g kreikkalaista jogurttia, päällä 1 dl 100 % persikkasosetta

klo 12
-1 keitetty luomukananmuna
-50 g vihersalaattia
-100 g keitettyä parsa/kukkakaalisekoitusta
-2 siivua luomuruisnäkkileipää + levitettä
-vettä

klo 14.30
-1 dl (kuivana) tattaripastaa
-2 kauhallista tomaattipohjaista tofu-kesäkurpitsakastiketta
-2,5 dl soijamaitoa
-1 pieni banaani

klo 17.30
-2 spelttinäkkileipää + levitettä + 2 siivua luomugoudaa
-2 dl vedellä laimennettua appelsiinimehua
-8 pantterikarkkia

klo 20
-2 kuppia vihreää teetä + 2 sokeripalaa
-1 pala varrasruisleipää + levitettä + 2 siivua luomugoudaa

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin. Hautaan päädytään kaikki kuitenkin jossain vaiheessa. :D

Vierailija
22/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono mielestäni. Tosin itse en voisi elää, jos ei olisi lihaa. Mutta kokonaisuus kunnossa, en olisi sokeristakaan huolissani, jos paino on kunnossa. Jos taas on ylipainoa, niin suosittelen siirtymistä hermesetakseen. Tai stevia taitaa olla parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoimatta ruokiasi muuten, miksi pitää korostaa erikseen LUOMUmunia/juustoa/vessapaperia/ whatever? Olen nauranut tätä muissakin samantyyppisissä aloituksissa. Kai te tajuatte, että ihan samaa kamaa se on, kalliimpaa vaan? Ei kotimainen luomukurkku ole sen terveellisempi kuin kotimainen kurkkukaan. Mitä jos ostan LUOMUsuklaata, onko se mystisesti parempi kuin suklaa? Tai luomukossu?

Ihan tosissani kysyn.

Vierailija
24/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän av-mamman syömiset tolta näyttää. Aika moni vaan unohtaa merkata siihen listaan näin perjantai-iltana sen puolikkaan fasun sinisen levyn, sipsipussin ja parit siiderit.

Mä vedän noi sunnuntaisin. Paitsi hinttivissyn tilalla Jallu*a.

T. Baarimikko

Vierailija
25/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoimatta ruokiasi muuten, miksi pitää korostaa erikseen LUOMUmunia/juustoa/vessapaperia/ whatever? Olen nauranut tätä muissakin samantyyppisissä aloituksissa. Kai te tajuatte, että ihan samaa kamaa se on, kalliimpaa vaan? Ei kotimainen luomukurkku ole sen terveellisempi kuin kotimainen kurkkukaan. Mitä jos ostan LUOMUsuklaata, onko se mystisesti parempi kuin suklaa? Tai luomukossu?

Ihan tosissani kysyn.

Luomugouda on s-marketissa halvempaa kuin oltermanni, luomumunat maistuu paremmilta jne. Ainakin omasta mielestäni näin. :)

Ap

Vierailija
26/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja terveellistä.

Vierailija
27/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla syönyt kertapäivään ma lukuunottamatta pelkkää salaattia ja vegepitsaa.

Tänään söin

Aamulla söin en mitään.

10 aikaan söin peukalonpään kokoosen suklaamunan 14 aikaan söin toisen suklaamunan ja kupin kahvia 3 sokeripalalla

16 aikaan söin kaksi suklaamunaa.

20 aikaan söin skyrin ja pieni milkyway suklaan.

Tänään ei sitten muuta syödäkkään. Kalorit ehkä 500 koko päivälle.

Huomenna on aamupalaksi toinen milkyway ja limppari ja sit en tiiä käviskö syömässä illasta skyrin vai käviskö mäkkärissä?

Vierailija
28/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissani kysyn.

Mäkin mietin tuota aloitusta lukiessa, että onko sillä luomuudella vaikutusta, että olenko mä nyt aina syöny vähemmän terveellisiä kananmunia syödessäni tavallisia. Oon aina aatellu, että luomu on vaan jotenkin ns. moraalisempi valinta. (Myönnän, en ole perehtynyt.)

Oisko sillä luomuudella kuitenkin edes jossain elintarvikkeissa terveydellistäkin merkitystä? Öljyssä?

Vierailija
29/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissani kysyn.

Mäkin mietin tuota aloitusta lukiessa, että onko sillä luomuudella vaikutusta, että olenko mä nyt aina syöny vähemmän terveellisiä kananmunia syödessäni tavallisia. Oon aina aatellu, että luomu on vaan jotenkin ns. moraalisempi valinta. (Myönnän, en ole perehtynyt.)

Oisko sillä luomuudella kuitenkin edes jossain elintarvikkeissa terveydellistäkin merkitystä? Öljyssä?

Luomugoudassa on selkeästi vähemmän rasvaa tai sit se johtu siitä et oli kevyt juustoa?

Vierailija
30/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikon ruokavalio.

Vierailija
31/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta syöt ihan hyvin. Nimimerkillä mun ruokavalio koostuu lähinnä leivästä ja kahvista. :D

Vierailija
32/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ruokavalio sopii yhdelle, toinen toiselle. Jos voit tuolla ruokavaliolla hyvin, miksi pitäisi aloittaa lihan syöminen tai vähentää sokerin syömistä? Eikä sokeripala tai kaksi kahvin joukossa mikään paha ole, jos sitä kahvia ei juo kymmentä kuppia päivässä.

Vierailija
33/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anorektikon ruokavalio.

Tunnen yhden anorektikon, eikä todellakaan syö noin. Hän ei syö mitään, ei edes yhtä hernettä kun tulee läskiksi.

On sairaalahoidossa tällä hetkellä. Vähän voisi miettiä mitä kirjoittaa.

Vierailija
34/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi, jos sallitaan, minun syomiseni tanaan:

- aamulla paahtis kinkkusulatejuustolla, juustosiivu, pari salamisiivua ja kuppi cortadoa ja 1/2 avokadoa ja 150 g pakastemustikoita ja vetta pari lasillista

- paivalla uunissa haudutettua villisikaa, porkkanaraastetta, muutama oljykypsennetty bataattisiivu,  maalaisleipaa, jalkkariksi mantelimousse ja espresso, juomana vetta

- kotiin tultua kofeiiniton cortado ja vetta

- illalla saatan ottaa yhden banaanin ja ainakin vetta.

En vaita terveellisesti syovani, mutta olen ainakin pari-kolme kiloa hoikistunut talla systeemilla.

Vierailija
35/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa nuo grammalleen kuvatut syömiset. Mutta kai tuollakin elää.

Vierailija
36/37 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyönti herättää aina tunteita, tuollaisesta luomuhipsteröinnistä puhumattakaan.

Vierailija
37/37 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oot oikeasti syöny, mut et oo tuohon kirjannut? Kuulostaa piiperrykseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän