Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiimassa tehdyt asiat jotka kaduttaa..

Vierailija
17.03.2017 |

Olen seksiriippuvainen ja välillä seksinhimo ja kiima ottaa vallan. Teen sairaita asioita. Paljastelen tuntemattomille alapäätäni alasti ja sitten kadun jälkeenpäin.. miten tästä pääsisi eroon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran iskuri nimisen palstan.. Palstan myötä alkoi kimppajutut kiinnostamaan ja sitten päätin liitttyä kimppaan. Traumaattinen kokemus. Tuntui kuin olisin ollut käyttöeläin vain!

Vierailija
2/5 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lastani.

Väärä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seksiriippuvainen ja välillä seksinhimo ja kiima ottaa vallan. Teen sairaita asioita. Paljastelen tuntemattomille alapäätäni alasti ja sitten kadun jälkeenpäin.. miten tästä pääsisi eroon?

En ole seksiriippuvainen enkä ole koskaan tehnyt liikaa enkä edes tarpeeksi seksin eteen, mutta olispa kiva jos joku paljastaisi mulle yllättäen alapäässä, tai mielellään vaikka koko vartalonsa.

Vierailija
4/5 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole seksiriippuvainen enkä ole koskaan tehnyt liikaa enkä edes tarpeeksi seksin eteen, mutta olispa kiva jos joku paljastaisi mulle yllättäen alapäässä, tai mielellään vaikka koko vartalonsa.

Vierailija
5/5 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntänyt porkkanan sisääni ja pikkarit jalkaan ja lähtenyt ulos kävelylle. Ketken kuluttua alkoi sattumaan , eikä ollut paikkaa missä ottaa porkkana pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän