Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi saanut alkunsa ennen ovulaatiota vai juuri ovulaation aikaan ja kumpaa sukupuolta lapsi on? Poikalasta toivova...=)

Vierailija
21.03.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen sai alkunsa juuri oviksesta ja kuopus enne (kaksi pvää ennen ovista).

Kummatkin poikia.

Kuten täällä joku aikoinaan sanoi: kaikki eivät ole sakatyöntekijöitä =))

Vierailija
2/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te näitä " tikuttelijoita" ja " ovisliman" kyttääjiä?

Minulla ei ole hajuakaan, minä päivänä lapseni on alkunsa saaneet, saati sitten milloin olen ovuloinut.

Kummalliselta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun en ukkoni kanssa jaa joka yö, enkä edes viikko, samaa sänkyä niin kyllä mä melkosen päivälleen tiiän meidän sekstailut!

Ja lapsi on saanut alkunsa n.viikko oviksen jälkeen (mutten tiedä vielä kumpaa on :-P)

Vierailija
4/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen on ihan varma.. Harrastin seksiä 2pv menkkojen loputtua ja siitä tulin raskaaksi, muita mahd. hedelmöityspäiviä ei ole koska se oli ainut päivä millon harrastin seksiä 3kuukauteen. :)

Vierailija
5/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletteko te näitä " tikuttelijoita" ja " ovisliman" kyttääjiä?

Minulla ei ole hajuakaan, minä päivänä lapseni on alkunsa saaneet, saati sitten milloin olen ovuloinut.

Kummalliselta tuntuu.

Vierailija
6/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tiedän siitä, koska emme kovin ahkerasti tuossa kuussa puuhanneet peiton alla.;) Niin ja ovulaatiokin oli tapahtunut tavallista myöhemmin tuossa samaisessa kuussa. Ja tämä taas selvisi, ensimmäisessä ultrassa, kun oikea La selvisi.

Vierailija
7/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppäs molemmat kerrasta kun oltiin ilman ehkäisyä, joten tiedetään tasan millä kerralla lapsemme ovat saaneet alkunsa.

Esikoinen viikko oviksen jälkeen = Poika

Kakkonen tasan ovis päivänä = Poika

Vierailija
8/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiedä millon ovulaatio on ollut ja viikot ei vastaa kierron puoliväliä? Onko ketään jolla ois saanu alkunsa vasta just ennen uusia menkkoja?

Vierailija
9/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... raskaus voi käynnistyä ovulaation jälkeen ja jollakin vieläpä viikko ovulaation jälkeen? Munasolujan elää vain 12-24 tuntia irtoamisestaan (eli ovulaatiosta), joten tuntuu vähän uskomattomalta...

Vierailija
10/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muka hedelmöitys-aika vaikuttaa lapsen sukupuoleen?? Eikös se ole kirjoissa ja kansissa että miehen perimä (siittiösolu) määrää lapsen sukupuolen? Kuinka siihen siis vaikuttaa onko saanut alkunsa ovulaatio-aikana vai ei??

Vierailija
11/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska raskaaksi ei voi tulla ilman ovista = munasolu irtoaa!

Ja siemenet pitää laittaa ENNEN ovista sisään, eikä " viikko oviksen jälkeen" , silloin ei ole ollut ovulaatio!

Vierailija
12/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten muka hedelmöitys-aika vaikuttaa lapsen sukupuoleen?? Eikös se ole kirjoissa ja kansissa että miehen perimä (siittiösolu) määrää lapsen sukupuolen? Kuinka siihen siis vaikuttaa onko saanut alkunsa ovulaatio-aikana vai ei??

ideana tässä on se, että y-siittiöt ovat nopeampia, mutta lyhytikäisempiä, joten jos yhdyntä tapahtuu ovulaation aikana, niin sitten lapsi olisi tod. näk. poika. X-siittiöt taas ovat hitaampia, mutta pitkäikäisempiä, joten jos siemenneste on jo valmiina odottamassa naisen elimistössä munasolua, niin sitten lapsi olisi tod. näk. tyttö. Mutta tähän ei kannata luottaa, sillä x- ja y-siittiöiden laatu vaihtelee hyvin paljon... esim. voi olla vikkeliä x-siittiöitä ja hitaita y-siittiöitä.

Vierailija
13/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=ennen ovista, poikasolut taas kuolee nopeammin ja ovat nopeampia, joten ne pitää ajoittaa ovishetkeen. Kaikilla miehillä ei ole tarpeeksi molempia soluja, joten ei se aina auta.

Vierailija
14/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatte varmaan sitä, että on sanottu että tyttösiittiöt ovat hitaampia, ja poikasiittiöt nopeampia. Jos sekstailee n. pari päivää ennen ovulaatioo saa tyttö rauhassa matkailla kohti munasolua. Kun taas juuri sillä hetkellä poikasiittiöt olisivat nopeampia ja pääsevät nopeammin munasoluun. Tälläistä olen kuullut. Uskokoon ken tahtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi